VWd_logo_FF_137x51

Menu
020leoncupra290

Nem is tudom, gyanús az autóm…

Tavasszal gyakran észlelhetjük vezetés közben, hogy nehezebb irányban tartani az autót, furcsán áll a kormány, vagy eddig nem hallott zajokra figyelünk fel. Mindezeket leginkább a rossz útfelületeken és sokszor a kátyús utakon történő autózás eredményezheti.

Continue reading

IMG_2333

Dobozos Troll

Az 5,8 köbméteres raktérbe, majd egy tonna cuccot be lehet rámolni, méghozzá 2353 mm hosszúságban a felfelé nyíló hátsó ajtón át, ezért például az O.CT tuning által forgalmazott mindennemű termék is csont nélkül, akadálymenesen bejut ebbe a furgonba. A pécsi székhelyű cég átalakított T5-öse az idén ismét felhívta magára a figyelmet mégpedig dobozostól… Vagy dobozos troll?

Continue reading

a161748_large

Keszthelyi Vivien és az Audi Sport

Az Audi Sport 1981. óta a sikeres autóversenyzés megtestesítője, mára pedig önálló márkaként az Audi modellkínálatban a kiemelkedően sportos tulajdonságokkal rendelkező RS modellek és az R8 forgalmazója. Ezekkel a sportos autózás csúcsát jelentő modellekkel az Audi Sport egyaránt jelen van a versenypályákon és az utcai autózásban.

Continue reading

CRW_9156

Volt & lett!

„Minden kőben benne van a szobor, csak a felesleget kell lefaragni róla…” – mondta a nagy Michelangelo, de mi van akkor, ha valami – bár olyan mint egy tégla – nem kőből készült, és hiába a tréler, hazaúton zsákszámra hullik belőle a rozsda? Hát ezen már nem kell faragni, mert talán nem is marad belőle semmi. Bizonyos emberek azonban sosem adják fel, megoldják a lehetetlennek tűnő küldetést is.

Continue reading

DSC_0046

Véerhatás

Két-hár-négy… és egy-két-hár… csa-csa-csa! Ja, nem is! Balra: 1-3-5, jobbra: 2-4-6… persze ez már nem tánclecke, hanem a VR6 hengereinek működési sorrendje. Ezeket a V-alakban elrendezett hengereket csodásan megkoreografálták! A gyárilag 174 lóerős, 2800 köbcentis motor olyan átütő erővel szedi a lábát, hogy hatása alól nincs menekvés.

Continue reading

_MG_7597_HDR2

Ascort TSV 1300

Az üvegszál karosszériás Ascort egy sportkocsira vágyakozó fiatal házaspár álmaiból született, akik egy mutatós, kényelmes belterű és lendületes autót szerettek volna. Az általuk beszerezhető kocsik közül egy Okrasa-motoros Karmann Ghia állt legközelebb ehhez az eszményi sportautóhoz. Egy autó, mely elismerten elegáns és jó minőségű volt, noha nem túlzottan gyors.

Continue reading

_MG_1497

Kabriológus zárt osztályon

Mister Stevenson világéletében a nyitható tetejű autókat preferálta. Addig-addig adta, vette ezeket a típusokat, míg egyfajta nemzetközi szaktekintéllyé vált. Aztán történt valami: egy kereskedésben szembetalálta magát a VW legújabb sportkupéjával.

Continue reading

DSC_0260

HYMER: A csudamúzeum

Nehéz időszakot magam mögött hagyva indultam Délnek Flensburg irányából. Fáradt voltam, kimerült, lélekvesztett. Az időjárás mintha belsőm tükre lett volna, valódi „Sauwetter” volt esővel, köddel, csúszós-nyálkás úttal. Többször arra eszméltem, hogy 140-nél rám dudálnak a kamionok a szomszéd sávból. Egyetlen dolog vigasztalt, hogy Dél-Németországban élő barátaimnál megpihenhetek, hogy ők jó szóval, meleg vacsorával, forró zuhannyal, puha ággyal várnak. Mint kiderült, ennél sokkal többet kaptam. Egy páratlanul csodálatos napot.

Continue reading

_MG_1360

Utak ura

Ritka mint a fehér… ööö, ha már madarat kell mondani, akkor inkább sas, azok közül is az, amelyik a legádázabb zuhanórepülésben csap le áldozatára, hogy aztán egy könnyed repülő starttal újra a levegőbe emelkedjen.

Continue reading

bild-33980

Direkt, sport vagy papír?

Ugye mindenki kívülről sorolja a trendi átalakításokat: nagyobb kerék, szélesebb-peresebb gumi, futómű ültetés, sportdob, a motortérbe meg mehet egy direkt szűrő. Apropó! Álljunk csak meg itt egy kicsit és vizsgáljuk meg, vajon tényleg hoz-e a konyhára némi pluszt és vajon tényleg előnyös-e a gyári papír légszűrőt kicserélni.

Continue reading

AABCarLogo125x125