Média ajánlat

A nyomtatott magazin média ajánlata

2017 média ajánlat by Vendel Lajos

 

 

A vwdepo.hu média ajánlata

 

Az autós magazinpiac helyzete

• A mai, internettel behálózott piacon egyszerre könnyű és nehéz a jelenlét. Az online vásárlások volumene folyamatosan növekszik

• A globális elektronikus piacon döntő jelentőségű az üzenet megfelelő targetálása

• A jól megválasztott média a leghatékonyabb eszköz a célok eléréséhez

A legújabb VW-divat először a VW Depóban, s néha még korábban, a vwdepo.hu honlapon

• A VW Depo magazin bizonyította, hogy a márka iránt elkötelezett, fiatal autórajongók elsődleges hírforrása a lap online verziója

• A VW Depo olvasóinak 87%-a számára a vwdepo.hu a leggyakrabban látogatott weboldalak között szerepel

• A honlap látogatói nagymértékben a nyomtatott magazin olvasóit tükrözik, akik között megtalálható a városi, az átlagnál jobb anyagi körülmények között élő fiatal és a kisebb vidéki közösségekben lakó középkorú is. A túlnyomó rész férfi (96%) és 18–35 év közötti korosztály (80%)

 

Demográfiai összetétel

• Olvasóink döntő hányada az autót többre tartja egyszerű közlekedési eszköznél, személyiségének egyik kifejezőjeként tekint rá

• Az olvasótábor nehezen definiálható egyszerű statisztikákkal; a VW Depo magazint és annak honlapját sikeres vállakozók, tanulók és más autómárkával rendelkező rajongók is szemlézik, főként a 18–35 éves korosztály

• Az olvasók 66%-a nyilatkozott úgy, hogy a VW depóból értesül a márkával kapcsolatos legfrissebb hírekről, a legújabb autódivat trendekről

 

A honlap felhasználóinak profilja

• A honlap felhasználóinak 96%-a férfi

• Túlnyomó részük a 18–35 éves korosztályhoz tartozik

• Egyötödük Budapesten él, kétharmaduk vidéki nagyvárosban

• 80%-uk a Fórum rovat rendszeres olvasója

• 80%-uk 18–35 éves

• 92%-uk 18-45 éves

• 7,5%-uk 250e Ft feletti havi nettó jövedelemmel rendelkezik

• 36%-uk 150e Ft feletti havi nettó jövedelemmel rendelkezik

• 56,5% 150e Ft alatti havi nettó jövedelemmel rendelkezik

• 89% a VW Depo magazin nyomtatott változatát is olvassa

• 82% érdeklődését elsősorban az autóbemutatók keltik fel

• 69% az esemény beszámolókat is nagyon kedveli

• 80% a műszaki és ismeretterjesztő írásokat is olvassa

• 37% az apróhirdetések böngészéséért veszi a lapot

• 89% figyelemmel kíséri a lapban közölt hirdetéseket

• 97% ajánlaná barátainak a VW Depót

• 42% hetente felkeresi a vwdepo.hu-t

• 36% naponta böngészik az oldalainkon

• 50% 300-600e Ft közötti extra összeget költ autójára évente

• 20% felsőfokú végzettségű

• 70% középfokú

Egy magazin sem gerjeszt erősebb márkahűséget

• Egy magazin sem közvetíti hitelesebben üzenetét a márkarajongók felé

• Egy magazinban sem található meg a kreatív autóépítés és a hagyományok tiszteletének ilyesfajta ötvözete

• Ennek eredményeképpen olvasóink a márkahűség legjobb közvetítői, jövőbeni biztos vásárlók

A vwdepo.hu felhasználóinak fogyasztási szokásai

• 16% 600e Ft feletti extra összeget költ autójára évente

• 50% 300-400e Ft közötti extra összeget költ autójára évente

• 60% rendszeresen látogat autós rendezvényeket

• 25% figyelemmel kíséri az autósport különböző válfajait

• 29% szeretné lecserélni autóját a közeljövőben

• 15% különösen érdeklődik a zene és a film iránt

 

Képzettség, jövedelem, érdeklődés

• A vwdepo.hu olvasóinak 70%-a középfokú végzettségű

• 20% diplomával rendelkezik

• 44% költ „luxus cikkekre”. A magasan kvalifikáltak közül többen kettőnél több járművel rendelkeznek. További érdeklődés: autósport, zene, film, utazás, fotózás,

A vwdepo.hu látogatottsága

• Naponta több mint 6.000 egyedi oldalletöltés és mintegy 800 látogató

• Látogatásonként átlagosan 7,7 oldalletöltés

• Átlagosan 5,6 perc honlapon eltöltött idő

 

A vw depo.hu megjelenése

• Tanulmányok bizonyítják, hogy a weblapok grafikája fontos szerepet játszik  abban, hogy a látogatók exkluzív környezetben érezhessék magukat. A VW Depo letisztult megjelenésével maradéktalanul betölti ezt a szerepet

• A motiváló online környezet elérését a könnyen áttekinthető, tiszta rovatszerkezet és esztétikus grafika biztosítja

Árak, méretek

 Minta A képre kattintva megtekinthető, hogyan néz ki egy-egy banner az oldalon, lefelé gördítve pedig a teljes ár- és méretlistát, valamint az egyéb szolgáltatásokat részleteztük.

 Felület  Méret (pixel)
(max. 25 Kbyte)
Minden
aloldalon
Nyitó
oldalon
 Felhőkarcoló banner
(bal hasáb)
 120×600  30.000  24.000
 Széles box (bal hasáb)  160×240  20.000  16.000
 Box (bal hasáb)  120×240  16.000 14.000
 Felső maxi box  350×288  36.000
 Maxi banner  330×280  32.000
 Normál banner  468×60  16.000
 Kis box (bal hasáb)  120×120  10.000
 PR cikk, nyitó oldalon*  30.000

 * 1 hétre: 16.000 Ft + áfa

Minimális rendelési mennyiség: 2 hét.
A bannerek gif, jpeg vagy swf formátumúak lehetnek. A hirdetési időszak alatt bármikor díjmentesen cserélhetők.

Rovat szponzoráció

Egy éves időtartamra. Hirdetése egy Ön által választott rovat oldalain jelenik meg. Az árak egy rovatra érvényesek.

* 120×120 pixel méretű banner: 80.000
* 120×240 pixel méretű banner: 120.000
* 468×60 pixel méretű banner: 120.000

Hírlevél hirdetés

A Hírlevél havonta kerül kiküldésre, jelenleg 3100 regisztrált felhasználó számára. Az alábbi árak egy alkalommal történő kiküldésre vonatkoznak.

 Felület
(banner mérete: max
 Egyszeri megjelenés  Heti megjelenés
kedvezménnyel
 Banner az oldal tetején  80.000
 PR híranyag (kép + szöveg)  40.000
 Banner a hírek alatt  60.000

A Hírlevélben szöveges, vagy banner hirdetés egyaránt elhelyezhető.
A banner mérete 468×60 pixel.
A Hírlevélben csak gif vagy jpeg formátumú banner helyezhető el.
**  A csomagkedvezményen túl más kedvezmény egyidejű alkalmazására nincs mód.

Események, rendezvények szöveges
hirdetése a VW Depo Hírlevélben

 Felület  Mennyiség Ár/Ft
 Max. 500 karakter szöveg + link a vwdepo.hu
kiemelt cikkére
 1  35 000

Apróhirdetés rovat (30 napig)

 Felület  Mennyiség Ár/Ft
 Apróhirdetési rovat  30 nap  4 000
Az árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Kontakt:
Vendel Lajos
Tel: +3630-323-0102, +3630-323-5840
E-mail:vendel.lajos@gmail.com

TLX_125x125_web