FÓRUM

Üdvözlünk!

Volkswagenes kérdésed van? Itt biztosan lesz, aki segít!

 

TLX_125x125_web

“FÓRUM” bejegyzéshez 32 hozzászólás

    1. Hmm… Jó kérdés! Az ALE csökkentett fordulatú, ennyi biztos. Valószínű, hogy a porlasztócsúcsnál és a vezérlésnél kell keresni a különbséget, valószínű, hogy az ALE szigorúbb emissziós szabályoknak is megfelel. De remélem, hogy lesz szakember, aki cáfol, vagy megerősít.

    2. Hello,

      1Z és AHU ugyan az, azért lett AHU, mert elfogyott a motorszám az 1Z -nél 999999-el (Passatba, és Audiba is szerelték), illetve, hogy az új rendszer szerint három jegyű betűjelet kapjon a TDI.
      Az ALE, ahogy Admin írta, módosított vezérlésű (alacsonyabb fordulatú, de szintén 90 LE).
      Különbözik a motor vezérlő, az adagoló és a porlasztócsúcs, illetve a szívósor és a turbó (vált. geo-s, azt hiszem, lényegében butított AFN).
      Húzni nem érdemes, csak az AFN csapágyai sputteresek…

  1. kérdésem az lenne hogy egy dizel 3 hengeres kis japát traktor.,
    a következö hibával ált le durrant egyet és füstölt utánna megált mi lehet a baj??

  2. Üdv. egy kérdésem lenne a hozzá értökhöz. van egy 4es golfom most cseréltem szelepfedéltömitést gyertyákat és most meg el kezdett az alapjáratom ingadozni és rendesen berázza a kasznit. mit tegyek?

    köszönet

  3. Sziasztok!
    Van egy golf 1 1.6 d-m. A mi zavar a rázkódás alapjáraton. Szerintem az első motortartó lehet a ludas. A kérdésem az lenne nem lehet e helyettesíteni esetleg a gti vel vagy másik típussal?

    Üdv: Gábor

  4. Sziasztok!
    A segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni.
    Van egy2005-ös gyártású 2.0 PDTDI Seat Toledom. BKD motorkóddal.
    Mostanában csinálja azt hogy indításnál forgat az önindító, de nem indul be az autó. Visszaforgatom a kulcsot és az újra indításnál beindul. Persze nem mindig produkálja, van hogy már az első próbálkozásra beindul és van hogy a negyedikre sem.
    Hibakód nincs…állítólag, bár az egyik szerelő izzítógyertyát mondott. De meleg motornál is csinálja…így kétségeim vannak.
    De akkor mi okozhatja ezt a problémát?

  5. Sziasztok!
    Kérdésem a következő lenne:
    Golf3 vr6-hoz hozzá lehet építeni 6 sebességes váltót?
    Előre is köszi a segítséget!

  6. Sziasztok!

    Egy kis segítséget szeretnék kérni. Van, egy B4 Passatom, 1996-os évjárat, 2.0 benzines, 115 lóerős. A hibajelenség a következő:
    Az autó minden probléma nélkül beindul, megyek vele pár kilométert, leállítom, és a következő indulásnál már nem indul. Várok vele 1-2 órát, és úgy indul, mintha mi sem történt volna.
    A számítógép hibát nem jelez. Cseréltünk rajta elosztófedelet, relét, és azt a karikát, ami a kulcsban lévő chipet érzékeli. A cserék után működött is az autó, de most újra kezdte a rosszalkodást.
    A válaszokat előre is köszönöm!

    Johny76

  7. Üdv!
    Polo 6N2 1.9 sdi-m van. A töltés visszajelzö nem vilàtit és nem indul a motor, ezen kivül minden rendben. A generàtor adta meg magàt vagy a feszültségszabàlyzo? Előre is köszönöm a segítséget!

  8. Üdv mindenkinek ! Olyan problémám merült fel hogy a Volkswagen Golf IV 1.6 16 V autóm gázadásnál rángat egy párat és utána indul meg . Legjobban 1000 és 2000 fordulat között érezhető , de nagyobb fordulaton is egy padló gáznál ránt egyet és után kezd el húzni . Mi lehet a gond ? Tapasztalt e már valaki hasonlót és mi volt a megoldás ?

  9. Sziasztok, olyan kérdésem lenne, adott egy Seat Leon 1.6 16 v bcb motorkód ingadozik az alapjáratom a fojtószelepet kipucoltam már, de ugyanúgy ingadozik hol keressem a hibát még?

  10. Sziasztok!
    93-as Golf 3 1.4 központi injektoros.
    Karburátor gumi talpat cseréltem már kettőt és 3-4 hónapnál nem tart tovább megeszi a benzin milyet lenne érdemes venni ami tartósabb gumiból van vagy egyáltalán van e olyan. ( Topran , Impergom ).
    A segítséget előre is köszönöm.
    Üdv: Zsolt

  11. Üdv!Egy olyan problémával fordulok önökhöz,van egy 2002 es wv golf4 es autóm!Hosszú távon mentem vele kb 120km/h val és egyszer csak megállta az autó!azóta nem indul el😣szerelőnél van 2 hete de egyszerüen nem tudják mi a baja😭!A számítógép semmi hibát nem talál!nem értem mi lehet a baj😢 ha tud valaki ebben segíteni ,megköszönném🤔

  12. Üdv!Egy olyan problémával fordulok önökhöz,van egy 2002 es golf4 es autóm!Hosszú távon mentem vele kb 120km/h val és egyszer csak megállta az autó!azóta nem indul el😣szerelőnél van 2 hete de egyszerüen nem tudják mi a baja😭!A számítógép semmi hibát nem talál!nem értem mi lehet a baj😢 ha tud valaki ebben segíteni ,megköszönném🤔

  13. Kedves Viktória! Megoldódott végül? Mi volt a hiba? Benzines vagy dízel motoros példányról van szó?

  14. Üdv!! Segitség!!! Valaki esetleg tudja hogy golf 3 1996 aex motorkódú motort akarok cserélni váltóval együtt mert csak úgy tudnám Polo 1999 aex váltóval együtt lehet e vagy sem köszi a választ.

    1. Ha a kód megegyezik, akkor minden további nélkül. A felfogatási pontokat kell ellenőrizni.

  15. Üdv. Vw vento 1.9tdi aaz motorkód ..egy bosch adagoló van rajta ..csere volt egy ugyan olyan bosch adagolóra de arra át kellet tennem egy érzékelőt ami a gáz karon van rajta egy kb 200 ft os nagyságú vezérlés minden a helyén … és nem indul csak röfög pőffen be indult fel pörög 4 másod perc és le áll ..folyamat le levegő -södik ac pumpazom egyszer jó egyszer nem és nem indul miért milehet még vle …dőlés szőg ??? Farsot kapna??

  16. Sziasztok.Nekem van egy golf4 em.99 évjárat.Hidegen indul rendesen melegen lehtöbbször gázolnom kell ahoz hogy beinduljon. Ez az egyik probléma.A másik hogy van amikor alapjáraton ingadozik a motor.Folytószelep nemrég volt cserélve.Mi lehetne még a gond?Esetleges választ előre is köszönöm

  17. Helo. Lenne egy nagy problemam. 2honapja vettem egy G3 1.9tdi-t 1z motoral.
    Lecsereltetem a vezerlest egybol mar akor mondtak hogy a vezerlesem nincs jelen. Bar nem hivtak fel a figyelem h ez nagyon nagy baj. Tegnap előtt rászantam magam hogy kicsereltetem a hidrotőket mert volt egy kis szelep hangja. Gondoltam enyi penzt megerdemel. Es masik szerelő csinalta. Berakta minden neki se volt jo jelen. 5fogal kellet arebb rakni h jo legyen bar eleg kopogos hangja lett. Mondta h ez igy nem jo es valami baja van. A főtengely nincs jelen. Nagyon agodok most, mert nem akarom ugy megcsinalni mint volt. Szeretnem ha minden rendben lenne .
    Mi okozhatja h nincs jelen ?
    Hajto kart említetek hogy lehet elvan görbulve. De 2honap alat 5ezret mentem vele es meglepne ha ilyen nagy hibaval enyit elfutot volna. Mit csinaljak? Egy hetem van erre . Az auto kell . Napi 100kilometert megyek melo miadt . Mik lehetnek a gondok? 5-6 fogal van arébb.

  18. Üdv olyan kérdésem lene mercedes 96évj c220d hidegen nemindul csak hideg iditoval izitó gyergyák újak porlasztok jó és nagyon füstöl alapjáraton is feketén elektromós adagoló lucas van rajta

  19. Üdv mindenkinek!
    Komoly problémám van.
    Lassan 9hónapja van birtokomban egy vw polo III classic 1.4 16V 75 aua motorkód, az első héten ment az autó minden okés volt aztán egyszer csak nem indult be ( ez augusztus végén volt)
    Azóta már bőven volt időm kitapasztalni hogy reggel hidegen az autó állandoan beindul viszont ha már melegebb vagy a motor vagy az időjárás (szóval a külső hőmérséklet) köszörül de nem indul be csak maximum az 5 próbálkozásra és úgy h szét rugom a gázpedált közbe. Egy példa 7:10kor reggel elondulok vele mert ugye beindul az napi első inditásra, elmegyek vele a benzinkútra ami 4perc kocsival, megtankolok és mite vissza megyek már nem indul be. Ez a jelenség őssze vissza tapasztalhato van h félóra múlva nem indul be van hogy 5perc után nem, annyi biztos hogy télen azaz amikor már hidegebb volt novembertől márciusig és nem 25-30fok addig ment és indult is bármikor. Cserélve voltak a gyertyák, a trafó, a gyujtáskábel, folytószelep tisztítva. Most ugye megint meleg van 30fok elő jött ez a hülye hiba hogy össze vissza nem indul be, eljutottunk odáig hogy esetleg főtengely jeladó hiba, vagy vezérműtengely jeladó, de eközben jött mégegy bibi, egyik reggel 15perc vezetés után sorban állva várva hogy a hév elmenjen, elkezdett rángatni a motor fura hangon és felvillant az EPC lámpa és majdnem kb padlógázt kellett nyomnom hogy megonduljon az autó, le állítottam, beindit eltünt a lámpa nem is rángat viszont 2perc állás után újra elkezdte. Elvittem szerelőhőz kiolvasni 6 hibát írt de a szerelő elmondása szerint abbol 5 azért volt mert le lett huzva az adott alkatrészek vagy jeladók saruja és csak azért tárolta a hibát, de felhívta a figyelmem a Motorfordulatszám érzékelő bemeneti áramkörre P16706os hiba kódra. A szerelő lehuzta a vezérműtengely jeladót, inditott egyet és beindult, vissza dugta, lehuzta a főtengely jeladót ugy is beindult. Egy átok ez az autó , valaki tud valami okosat mondnai megköszönném.

    1. Üdv!
      Bemelegedés-szabályozó van ezen a kocsin? Ha igen, akkor érdemes volna annak a cseréjével egy próbát tenni.
      Nekem régi GTI-n produkált nagyon hasonló jelenséget a motor, s a bemelegedés-szab. cseréje megoldotta.

  20. Üdv. mindenkinek
    1997 es Ford galaxy , 1,9 tdi VW AHU motor van , az autómba.
    A motor fordulat javarészt az 5 dik fokozatban nem megy 3000 fölé az autó teljesítménye lesik , újabb gázadásnál megint nő a fordulat de 29oo-3000 ig csak. Alacsonyabb fokozatban időnként ki lehet pörgetni 3400- 3500 ig de terhelésnél pl emelkedőnek máris lemegy , előzni nem lehet vele , mert max 110.-120 megy csak. Ford szervizek nem tudnak mit kezdeni vele, VW szerviz arra hivatkozik hogy Ford, Cseéltünk benne turbó nyomás szelepet , légtömegmérőt pilburg ez állítólag gyári beszállító , semmi változás. viszont a hűtővíz folyamatosan elmegy belőle, 1000 km 1/2 liter csövek nem folynak a motor nem melegszik, kiegyenlítő tartály nem bugyborékol , olajba nem megy a víz, Erre a két jelenségre valaki tud e megoldást nagyon megköszönném. Üdv. galaxys

  21. Üdv Mindenkinek!
    A szóbanforgó autó: VW Golf Plus 1.6tdi 105le 2012.9 havi (németországi,szoftverfrissítésel rendelkező)
    Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy hideg motornál az alapjarat megnövekszik 1000-re 800 helyett ,aztán van amikor ez a motor melegedésével vissza áll 800-ra ,van amikor nem.Ez a jelenség jelentkezik mondjuk akár egy 80 km-es, “papásan”alacsony fordulaton megtett út után is ,1000es fordulaton marad az alapjárat. Leállítás után bekapcsol még a hűtő, majd 5-6masodperc múlva leáll.
    Mitől lehet ez?Ha így használom, okozhatok e vele esetlegesen valamilyen kárt?Egyebkent ha autopalyan meghajtom 20-30kmert akkor helyre áll a rend, de ha nem fontos nem mennek csak úgy akar 2-3 naponta feleslegesen ennyit.Az autó nagyrészt varosban van használva. A nemet autószerelő azt mondta ez sajnos normális a kötelező szoftverfrissítés után…
    Köszönöm előre is a válaszokat.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..