www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vá: 1.9TDI 1z motorhiba

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor 1.9TDI 1z motorhiba Vá: 1.9TDI 1z motorhiba

#25714
admin
Adminisztrátor

ÜDVW!
Köszönöm,de a lehetõséggel nem élek,mert nekem elég a beállítás az autó és vezetési stílushoz.
Amit meg padon lehet csinálni azt meghagyom a nagyobb “rutinnal” rendelkezõ embereknek.
Akik anno 40 éve a szakmába dolgoznak és nem 5 éve…egy “öreg barátom” azt mondta,hogy neki még 40 év múlva is sikerült ujjat mutatni az adagoló beállítása során padon!!!

Érdekesség:gázolaj téma
A mai napig pl. 850 cm3 örvénykamrás motorral vizsgálják a cetán(10) számot(gázolajba ami egyébként 100 jelent az anyag neve amivel “rontják” alfa.metil-naftalinból (0))A normál-cetán a 16 szénatomból álló szénhidrogén C16H34.
Jelenleg, ha ezt meg tudod növelni és tudsz kenést biztosítani az adagolónak akkor “verhetetlen” leszel még egy sima 9 nyomó elemmel rendelkezõ szívó dízel adagolóval is!
A másik tészta pedig a dízel üzemanyagra vonatkozó kompresszió tûrési tulajdonság.Ha az magas még a közvetlen befecskendezõs motornál az is durva lenne de nagyon ahogy menne.(Legfeljebb csak húzásra indulna mindig ..és akkor mi van :D:D:D:).

Dízel lényege:szerintem!!!magas kompresszió, állandóan a 2200 fokos égési vég hõmérséklet tartása minden fordulatszámot,megfelelõ tribológiai kenés biztosítása,rezonancia csökkentése(tribológiai úton).

Ehhez kellene egy turbó és NEM INTERCOOLER hanem olyan “hûtõ” vagy állandóan “hideg” levegõt és megfelelõ levegõ mennyiséget az üzemanyaghoz ilyen eszköz kellene amivel állandóan minden fordulatszám tartományba a 2200 C fokot tudnád tartani amikor robbant az elegy…..
ÜDVW

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close