www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Vá: TDI Vezérlés csere után nem megy

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor TDI Vezérlés csere után nem megy Vá: TDI Vezérlés csere után nem megy

#25581
admin
Adminisztrátor

hát ez nem így magy.
én sem vagyok szerelõ amúgy, csak mûkedelõ, de van egyszer a vezérlés pontos helye.
ezt egy fixes vasdrabbal lehet helyére rögzíteni. valahol a szelepfedél alatt ugye mesterek? lapos vasdabar betol a helyére, és rögzül nem mozdul meg tovább a vezérlés. aztán van egy dugó, magint sima vasdarab, amivel adagoló fixálják. na ezután lehet szíjat cserélni. ehez semmi számítógép nem kell. nem is lehet számítógéppel rögzíteni.
érted ugye? az egy fix rögzítés. mint amikor berántod a kéziféket, és sebeségbe teszed álló helyben. akkor elvileg nem mozdul el az autó. na jó ez durva hasonlat, de csak hogy képben legyél. ez egy rögzítés, és kész. a gyárilag megfelelõ helyen.
namost annyi, hogy a megfestéses módszer is mûködik. csak az nagyobb figyelemt követel. nagyon nagyot. ugye megfested, aztán nézed nem mozdul e el valami, aztán nézni a váltónál a koszorún, vagy min a jeleket….
ehez szerintem jobba kell érteni, bársok esetben pont azok szokták festeni, akaik nem értenek hozzá.
aki jól érti a dolgát, és átforgatja a motort, és közben nézia jelölést a váltólyukon, az egybõl meg tudja mondani jelen van e.
sajnos ez nekem nem teljesen tiszta, de majd talán Doki elmondja hogy hogy megy ez ezzel a módszerrel:-)

a számítógéppel meg nem a vezérlést állítod, mert szerencsére azt nemigen lehet. elég fix dolog.
hanem az adagolódat például.
merthát vezérléscserénél illik rámérni az elõtöltésre.
nekem múlt hét végén volt cserélve a vezérlés.
Igen jóféle szerelõ végezte !;)
adagolót is mértünk. rá is fért. valószynû még a gyári beállítással üzemelt. aztán hát a mennyiségi adatok még stimmeltek is, de az elõbefecskendezés már nagyon nem. igencsak határértéken kívül volt.
állítani kellett rajta. de ez is mechanikai módon megy. forgatni az adagolón. számítógéppel ezt csak ellenõrizni lehet.
az elõtöltés állítólag magától is elmehet. például a kopott porlasztókhoz, már másabb érték kellhet, mint gyárilag, újonnan.

amúgy 10 kilóméter alatt nemigen lehetet nagy baja a gépnek. remélhetõleg addig nem kerültél homokviharba, hogy sok port nyeljen.
azért lépj majd vissza a szerelõdhöz… mert azért az jobbhelyen úgy illik, hogy próbakör után fizetünk…..
ezért szeretem én a kis szaki mûhelyeket. ott valóban foglalkoznak az emberrel a pénéért. és nem csak tolják kifelé a melót idõre….

legközelebb jól nézd meg hová viszed.
én jó pár hónapig vacakoltam, mire sikerült elcsípni olyat, akire rábízom, hogy valóban megcsinálja

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close