www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Válasz: aksi saru

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala aksi saru Válasz: aksi saru

#27177
admin
Adminisztrátor

Mi a túró az akku aktivátor???

Megint egy baromság amire pénzt lehet kiadni és maximum placebó hatást fejt ki, rosszabb esetben elromlik vmi tőle.

Az akkut a sok inditgatás teszi tönkre legjobban, illetve a rövidtávon történő közlekedés, amely alatt a lehető legtöbb fogyasztót kényszeresen használják az emberek, visszatöltve viszont már nincs a kinyert energia.

Az akku élettartamának megőrzésére a legjobb :

– Tiszta, 100%-os kontakt az áramellátó rendszerben (testkábelből a motor és akku között nem árt ha egyel több van mint kevesebb)
Évente legalább 1x illik minden kábelcsatlakozást leszedni, megcsiszolni, kontaktspray-zni, rögziteni rendesen.

– a generátor töltöfeszültsége 14.2-14.4 V között legyen a müködési szakaszban.
A 14.2 Voltnál kisebb feszültség elégtelen töltést eredményez hosszútávon, a 14.4 Voltnál nagyobb pedig tönkreteszi idővel az akksit, mert forrni kezd az elektrolit, buborékok képződnek benne, ami növeli a szulfástosodást , lerakódást a lemezeken.

– Tévhit, hogy ha az akkuban 12V feszültség van akkor fasza, mehetünk tovább!
Az esetedben a 12V-os akkumulátor 6db különálló cellából épül fel, amelyek névleges feszültsége egyenként 2.12Volt.
Igy 6x 2.12 V = 12.72 V a teljesen feltöltött akkumulátor feszültsége.

– Érdemes használattól függetlenül legalább 2-4 havonta feltölteni az akkut autón kivül (megfelelő töltövel, itt sem mehet 14.4V fölé a feszültség))

ajánlom ezt végig tanulmányozni:

[url=http://www.panelectron.hu/akkumulator_gyik.html]akkumulátor alapok[/url]

🙂

–Jah mielöbb távolitsd el azt az “aktivátort” a kocsiból ha nem, akarsz sokat ide irkálni…

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close