www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Válasz: Sok pici probléma

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Sok pici probléma Válasz: Sok pici probléma

#26891
admin
Adminisztrátor

ÜdVW Vamp!

A motorolajnyomás pontos értékéről egy mechanikus órás mérés fog pontos eredményt adni! Ami a lényeg : alapjáraton 0,3 bar felett kellene lennie melegen és 2000-res fordulaton el kell érnie az 1 bar értéket!
Ezeknél a váltóknál általában inkább a kuplungtárcsa rezgéscsillapító rugói zörögnek. Ha a hátrameneti fokozatot kidobálja terhelésre, akkor a hátrameneti fogaskerék és a vele kapcsolatban álló fogaskerékpár lesz cserés…Ha már váltót keresel, (mert az talán olcsóbb) ajánlanám a 4T és a Golf III-asok ATH vagy CHD kódú váltóit,de azokon 100 mm-res a féltengely-menesztőtárcsa…A váltóáttételek megegyeznek a Tiéddel,de a főáttétel hosszabb(3,66667:1).
1985.08-hótól szerelték a hidrotőkés motorokat JR kóddal. Az ’86-os gyártási évet jelent!
Megállapítani úgy tudod, hogy az olajbeöntőn benézve meglátod, hogy a vezérműtengely alatt lévő tőkének van alacsonyabb pereme,vagy teljesen sík. A perem a lapka kiesését gátolja ,a teljesen sík felület hidrotőkét jelent. A hidrotőkés motoroknál az első és a második henger befecskendező porlasztója között van egy olajvisszavezető csatorna…

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close