009-es ügynök

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! 009-es ügynök

  • This topic is empty.
3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4317
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Flat motoros, 2000-es, duplakarbis, benzin gázos buszom van (T3-as).
    Ebben is ajánlatos a vákumos szabályzót, röpsúlyosra cserélni?
    Az üa. elégetlenül távozik a kipufogón (érezni a gáz és a benzin szagát is, valamint a Ch-értékek is erre utalnak, sokszorosa a megengedettnek), de ha nagyobb elõgyújtást adok, alig tudja megforgatni az önindító a mocit.
    Sajnos itt Kalocsa környékén nem tudok boxerben és gázban is járatos szakembert, szakirodalmat pedig nem találok: duplakarbihoz, és elektromos gyújtáshoz.
    Másik: a kettes hengerem alapjáraton nem dolgozik rendesen, pedig a gyertya száraz, és a kompresszió is 9,5 körüli.
    Többi hengerben 10-es. Mi lehet a bibi?

    Köszönettel: Szeitz Tibor!

    #4338
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Tibor!

    A problémához mindenképpen autószerelõ szakember segítségét kellene igénybe venni. Kérdésedet továbbítottuk egynek, reméljük, tud némi felvilágosítást adni.

    Üdv: szerk

    #4362
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Tibor!

    A második hengerednél elképzelhetõleg a szívócsõsor tömítetlen. Elszakadt a tömítés, fellazult a szívócsõ, esetleg eldeformálódott. Ilyenkor sok fals(hamis) levegõt szív az adott henger és alapjáraton csak ‘kompresszorként’ üzemel. A lecsökkenõ alapjáratot és egyenetlen járást valaki a keverékcsavarral próbálta korrigálni, így a másik henger túl sok benzin-levegõ keveréket kap, amit már nem tud elégetni… Fordulaton viszont ‘van bõven levegõ’ így tûrhetõbben üzemel…

    Egy apró hiba: minden gyújtás elektromos!

    Csak abban az esetben ajánlatos a gyújtáseloszót kicserélni, ha a feladatát nem látja el jól. Tehát elkopik, így igen nehéz az elõgyújtás pontos értékét beállítani, mivel lóghat a tengelye,az alaplapja, a röpsúlyok tengelyei elkoptak, átszakadt a vákuumos elõgyújtás szabályzó membránja, durvább esetekben a tengely furata kiverõdik, így a meghajtó köröm lóg a tengelyen, stb. Csak röpsúlyosra csak akkor ajánlott a csere, ha más megoldás nincs, vagy a gyújtás elektronikus és jellegmezõs a gyújtómodul. Ebben a modulban ilyenkor ‘programozott’ gyújtásidõ vezélés van.

    Gázos üzemhez magasabb értékû elõgyújtási értéket szoktak beállítani az autógázos szakemberek. Elméetileg a gáz magasbb kalkulált oktánszáma miatt…

    A dupla karburátorok beállítása sok mûszert (vákuum, CO-CH analizátort) és sok tudást igényel…

3 bejegyzés megtekintése - 1-3 / 3
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close