Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › 009-es ügynök
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-06-29-15:43 #4317
admin
AdminisztrátorSziasztok!
Flat motoros, 2000-es, duplakarbis, benzin gázos buszom van (T3-as).
Ebben is ajánlatos a vákumos szabályzót, röpsúlyosra cserélni?
Az üa. elégetlenül távozik a kipufogón (érezni a gáz és a benzin szagát is, valamint a Ch-értékek is erre utalnak, sokszorosa a megengedettnek), de ha nagyobb elõgyújtást adok, alig tudja megforgatni az önindító a mocit.
Sajnos itt Kalocsa környékén nem tudok boxerben és gázban is járatos szakembert, szakirodalmat pedig nem találok: duplakarbihoz, és elektromos gyújtáshoz.
Másik: a kettes hengerem alapjáraton nem dolgozik rendesen, pedig a gyertya száraz, és a kompresszió is 9,5 körüli.
Többi hengerben 10-es. Mi lehet a bibi?Köszönettel: Szeitz Tibor!
2007-07-13-01:36 #4338admin
AdminisztrátorSzia Tibor!
A problémához mindenképpen autószerelõ szakember segítségét kellene igénybe venni. Kérdésedet továbbítottuk egynek, reméljük, tud némi felvilágosítást adni.
Üdv: szerk
2007-07-24-20:08 #4362admin
AdminisztrátorSzia Tibor!
A második hengerednél elképzelhetõleg a szívócsõsor tömítetlen. Elszakadt a tömítés, fellazult a szívócsõ, esetleg eldeformálódott. Ilyenkor sok fals(hamis) levegõt szív az adott henger és alapjáraton csak ‘kompresszorként’ üzemel. A lecsökkenõ alapjáratot és egyenetlen járást valaki a keverékcsavarral próbálta korrigálni, így a másik henger túl sok benzin-levegõ keveréket kap, amit már nem tud elégetni… Fordulaton viszont ‘van bõven levegõ’ így tûrhetõbben üzemel…
Egy apró hiba: minden gyújtás elektromos!
Csak abban az esetben ajánlatos a gyújtáseloszót kicserélni, ha a feladatát nem látja el jól. Tehát elkopik, így igen nehéz az elõgyújtás pontos értékét beállítani, mivel lóghat a tengelye,az alaplapja, a röpsúlyok tengelyei elkoptak, átszakadt a vákuumos elõgyújtás szabályzó membránja, durvább esetekben a tengely furata kiverõdik, így a meghajtó köröm lóg a tengelyen, stb. Csak röpsúlyosra csak akkor ajánlott a csere, ha más megoldás nincs, vagy a gyújtás elektronikus és jellegmezõs a gyújtómodul. Ebben a modulban ilyenkor ‘programozott’ gyújtásidõ vezélés van.
Gázos üzemhez magasabb értékû elõgyújtási értéket szoktak beállítani az autógázos szakemberek. Elméetileg a gáz magasbb kalkulált oktánszáma miatt…
A dupla karburátorok beállítása sok mûszert (vákuum, CO-CH analizátort) és sok tudást igényel…
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.