1.3 digijet turbo?

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! 1.3 digijet turbo?

  • This topic is empty.
5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5411
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!Bolondos kérdésem az lenne hogy esetleg egy alacsonyabb nyomásu turboval nem lehetne felpörgetni az én kis mocimat.Vagy halva született elképzelés?

    #5436
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Lehetni mindent lehet, csak nem biztos, hogy mûködik majd! A probléma az lesz, hogy a turbónyomás emelkedésével a ECU-d nem fogja megemelni a befecskendezett mennyiséget, így le fog ‘dadogni’ a motor. Valamint a kenési rendszer és a motor alsó része nem biztos, hogy ‘megbékél’ a turbó nagy ‘olajigényével’.

    #5444
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm válaszod!Az ecu softverének modositásával kiküszöbölhetö ez a probléma?Elvileg ehez a mocihoz már lehet valamiféle chip tuningot találni.A légmennyisém mérö nem szorul esetleg cserére?Nézegettem az internetem vw turbo setteket és ott az 1.8as mocihoz a audi tt-nek a ”huzatszenzorát adták”.De nem tudom igazán miért szükséges.Alapjáva véve kiváncsiságombol fakadoan probálom beleásni magam a témába.Az olaj mennyiiség problámát nem nagyon lehet orvosolni igaz?Az utolso kérdésem az lenne hogy pl az 1.8as moci mivel mássabb hogy lehet hozzá olyan szettet kapni amit csak fogsz és összeteszel?Válaszodat elöre is köszönöm!

    #5451
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Az ECU-hoz,ami a Te 1.3-as mocidat ‘dolgoztatja’, kétlem hogy készült hozzá légköri nyomás feletti korrekció, sõt szerintem a MAP (manifold absolute pressure, azaz szívócsõnyomás) érzkelõ sem tud mit kezdeni a légköri nyomás feletti értékkel…Esetleg jól letilt, mert úgy érzékelheti, hogy ‘visszalõtt’ a motor a szívócsõbe…
    Az 1.8-as mociról nem dõlt el, hogy milyen befecskendezõvel készült…Ezügyben kell tudni a motor pontos paramétereit (minimum motorkód és évjárat), utána lehet bármibe is belefogni…
    Az 1.3-as mocikhoz nincs nagyobb szállítási teljesítménnyel rendelkezõ olajszivattyú…Itt bukik meg a dolog, na meg azon, hogy esetleg ‘elolvadna’ a motorod belseje…
    Ha mindenáron ezt szeretnéd, azt ajánlom, hogy szerezz egy komplett Polo G40-es motort tokkal-vonóval…Az köbcentire egyezik a Tiéddel,csak a power több benne…

    #16630
    admin
    Adminisztrátor

    Tegyél rá turbo-t, azüzemanyagmennyiséget növeld meg azzal, hogy a vízhõfokmérõ jeladóját kicseréled egy nagyobb ellenállásúra(kérdezd meg egy autóvillamossági szerelõt mekkora ellenállás kell, hogy az ECU hidegüzemet érzékeljen meleg motornál is), ezáltal az ECU melegen is szívatóval járatja a motort, amihez a turbó nyomása szolgáltatja majd a többletlevegõt.Ezután a turbód nyomását addig növeld, amíg a szívató által biztosított üzemanyag és a benyomott levegõ keveréke optimális marad, vagyis a motor nem rángat, hanem egyenletesen felpörög.Ez a nyomás 0,3-0,6bar között lesz.Érezni fogod a különbséget!Elhiheted!

5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close