www.kedvezmenyesbiztositas.hu

1.6 Diesel

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4782
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Meg tudná mondani nekem valaki, hogy az 1.6 TD-nek mivel van megoldva a kisebb sûrítési arány? Mik az elõnyei és hátrányai?

    #4785
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A hengerfejek örvénykamráiban van a különbség. A CR, JK,és JP motorok sûrítési viszonya 23,5:1. A turbós JR, JX, CY, RA és SB kódú motoroké viszont 23:1. Az 1,9-es nem TDI motoroknál ezt még jobban csökkentették 22,5:1 értékre…

    Elméletileg ezt a különbséget nem lehet ‘megérezni’, de szerintem a magasabb sûrítési viszonnnyal stabilabb a motor mûködése….

    #4788
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki69!

    KÖSZÖNÖM a válaszokat!:cheer:
    Akkor miért kell olyan pontosan kiválasztani a hengerfejtömítés vastagságát? Vagy ha vastagabb akkor nem jelent problémát?

    #4789
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A hengerfejtömítést azért kell pontosan kiválasztani, hogy felsõ holtponton a dugattyú ne tudjon sem a hengerfejnek, sem pedig az éppen(még,vagy már) nyitva levõ szelepeknek ütközni. Ezért kell pontosan megmérni, hogy a dugattyú mennyire áll ki a hengerbõl, valamint az esetleges hengerfej javítás során mennyire vannak a szelepek besüllyesztve…

    #4793
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki69!

    Azt tudom, hogy ha véknyabbat választok mik a következményei. Azt viszont nem tudom, ha vastagabb akkor nem lesz stabil a járása, nem indul jól, halkabb lesz?

    #4796
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A vastagabb hengerfejtömítéssel csökkented a sûrítési viszonyt és a kompressziót, ami a diesel motorok lényege.
    Így hidegindítási nehézség és egyenetlen járás lesz a következmény…

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close