www.kedvezmenyesbiztositas.hu

1.6 TD csak magas fordulaton megy rendesen

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala 1.6 TD csak magas fordulaton megy rendesen

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #25493
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Van egy 86-os golf II 1.6 gtd 70 lovas. A probléma az hogy csak kb. 3500-4000-es fordulaton kezd el rendesen húzni. Addig nagyon lomha. a turbo csak ott tölt rendesen. KKK turbo van rajt. mit lehet vele csinálni? Rossz a turbo? Vagy a druck labda? Lehet valamit állítani? ? Vagy mit lenne érdemes cserélni vagy ellenõrizni? A turbo csövét levettem, és befogtam, csak nagyon magas fordulaton éreztem nagy nyomást.

    Elõre is köszi a válaszokat!

    #25500
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Vegyél fel msnre azt folytassuk ott a beszélgetést..ha gondolod…a kkk k24 turbót tették még 2.5 td fiat cromára is ott 1.2 bar volt a max nyomása gyárilag.
    Neked lehet az LDA is “rosszul” van beállítva illetve a szívó csonkon található egy szelep azt is be kellene tekerni teljesen!!
    ÜDVW

    #25540
    admin
    Adminisztrátor

    Hali fokapapa
    felvettelek skype-ra mikor tudnánk beszélni

    #25542
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Akár most is!
    ÜDVW

    #26263
    admin
    Adminisztrátor

    szia van egy ismerösöm 10 éve van vw tuningbann ö 1.6td+i hez az 1.9 tdi 90 lovas kis turbot javasolja de ugyan ebben a cipöbenn vagyok még nincs feltéve szerinte tul nagy ehez

    #26266
    admin
    Adminisztrátor

    Hi optimus!

    Nem lesz vele gond. Ismerõsömnek is T15-ös turbó van fent. Szépen épül is a nyomás meg hosszú távon is jó.

    Tehát nyugodtan felteheted rá.

    #26280
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Én nem tenném fel ..inkább egy 1.9 TD garett T2 vagy a malac passat garett T2 igaz az olaj-vízhûtéses, de a vizet nem kell bekötni..és nincs annyi faragni való…stb..Nekem is így van…

    ÜDVW

    #26339
    admin
    Adminisztrátor

    Hello

    Az 1,9 TD turbolyát is felteheted nyugodtan nekem az van fent.Semmio baj nincs vele nyom rendesen.Meg eléggé fürge is nagyából 🙂

    #26367
    admin
    Adminisztrátor

    Az 1.6TD-men is T15 van, 1800-tól vaddisznó 3000-3500-ig, elõzni 5-ikben szoktam rendszerint, a vége 165km/h GPS-szel, óra szerint 175. Turbólyukat én még nem találtam benne :D, 3500 felett meg úgyis csak széthajtanám, nem kell nekem nagyobb turbó bele, igaz, nekem AYP (B3 Passat) hosszú váltó van benne. Így egy álom az autó, két emberrel harmadikban is érezhetõen présel az ülésbe és a wastegate 0.9 bárra van beállítva és még csak nem is kormol.

    #26368
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    A T15 turbó véletlenûl nem GARETT TURBÓ?!
    Azon nincs wastage szelep gyárilag hanem egy nyomás labda szabályoz.
    1800 fordulatszámig mi a helyzet?!Addig csak cammog?
    turbólyuk ha keresed az régen rossz….mert olyan alkatrész nincs benne…azt arra szokták mondani amíg fel nem épül a nyomás minimum 0.5 barra,,,
    A váltó dolog tetszett megoldásként!A 4T váltóval nem hasonló paraméterek vannak?

    ÜDVW

    #26373
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    A T15 a 1Z/AHU 90 lovas TDI motorok Garrett turbója. Westegate rendszerû, ami azt jelenti ,hogy a megfelelõ turbónyomás elérésekor a nyomásvezérelt membrán a turbinaházban egy megkerülõ szelepet nyit. Ezáltal a kipufogógáz azon keresztül távozik a kiömlõcsatornán át, és az energiája nem hajtja meg a turbinát. Ezáltal a turbinatengely forgási sebessége csökken így a kompresszor oldalon is csökken a turbónyomás…
    http://cyrax86.web.elte.hu/alk/tuning/turbo.html

    #26405
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!

    A GARETT cég csak nyomás labdás rendszerû turbókat gyártott.
    A KKK cég pedig WASTAGE szelepes turbókat gyártott.
    Tudtommal…
    A wastage szelepes turbókat lehet állítani imbusz kulcs és 10 csillagkulcs segítségével.Míg a nyomás labdával mûködõ turbókhoz kell venni a nyomás szabályzó szelepet.
    Mindkét turbó mûködése a megkerülõ ág nyitásán alapszik a szabályzása.amit leírtál “doki69″…

    Köszönöm az emailt amit írtál!Meg várom amíg neked össze áll a rendszer….:).
    ÜDVW

    #26416
    admin
    Adminisztrátor

    Fokapapa:

    A váltóval meg kellett szenvednem rendesen, mert a Passat nyomtávja kicsit nagyobb és a féltengelyekkel kellett trükközni. A rövid tengelynél még kialakul, hogy hogy marad-e a váltó, mert kétszer kilazultak a belsõ csukló csavarjai és az állítólag nem jó. Vagy nem húztam meg rendesen õket vagy belefolyt a zsír a menethez vagy túl hosszú a tengely és szétverte :S. Persze még lyukat is kellett fúrni a tûzfalon a hidraulikus kuplungnak és felfogatópántokat kellett csinálni a bowdenes kulisszának. A fokozatok jó hosszúak, gázfröccsöt szereti felváltáskor is, különben lassan váltana. Az ötödik baromi messze van a kulisszában, nyújtózkodni kell miatta. Véleményem szerint a könnyebb kuplung miatt érdemes AYP-t használni, de szokni kell és a féltengelyek miatt még bizonytalan a dolog. Amúgy belül 100-as csuklók vannak a féltengelyeken, kívül 80-as.

    A T15 nekem 1800 alatt olyan, mint egy erõsebb szívó, itt is tölt a turbó rendesen. Az intercooler csövét leszedtem és tényleg nyomja az ájert. Igaz nekem 550mm hosszú (egyenesen átmenõ) intercooler van begyömöszölve a hûtõrács mögé (ettõl nagyobb nem fért be), e mellé kivettem a középdobot és gyártattam egy sportdobot hátra. Szerintem ezek nélkül átlag szívódízel lenne 1800rpm alatt.

    #26428
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!

    Ügyes vagy..hol lehet ne megnézni ezt a “hibrid” autót?!
    ADTAM EGY ZÖLD KARMÁT..

    ÜDVW

    #26430
    admin
    Adminisztrátor

    IWIW-en fent van pár kép, keress rá “Nevia”-ra. Még teszek fel képeket délután a motorról is.

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 17
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close