1.6 td JR melegszik

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor 1.6 td JR melegszik

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 21
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #10305
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Segítség kellene nekem. Van egy Jetta II-em már három éve, tavaj sikerült jól felmelegíteni a pesti forgalomban ( meghalt a hûtõventillátor)! 88′ 1.6 td jr motorkód, 4t váltókód. Ezután melegedések jõttek! 2 hónapja cserélve lett a hengerfej mindennel együtt (Új hengerfej, új szelepek, hidrotökék, tömítés … stb) 87 fokos termosztát próbálva és jól üzemel + kapott egy 4 mm-es lyukat! Az ezzel az egésszel a probléma, hogy már 1.9 tdi motor is benne lenne anyiban van már és még mindig melegszik! Összes érzékelõ hõfokóra minden cserélve van tehát minden probléma ki van zárva! Turbó 0.65 körül fúj! Tudnátok valami tanácsot mondani v. írni? Elõre is köszönöm!

    Üdvw Kicsi

    #10306
    admin
    Adminisztrátor

    Szia.

    Nézd át a hûtõrendszert!!!Mert az enyémmel is ez volt a gond, hûtõt kellett cserélnem,mert a hûtõben le volt rakódva vmilyen sár szerû cumó,nem bírta elhûteni a mocit.Én akkor jöttem rá amikor kivettem a hûtõt és kicsavartam a fõfokérzékelõt az aljûból,és ott volt leraködva a sár!!!Nézd meg a hûtõben a gombát,hogy kapcsol-e!!!Sztem hûtõ gond lesz…

    Az új hûtõ 15 körül van,vagyis én annyiért vettem kb 2 éve.

    #10311
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw!
    Sajana a blokk is el lehet repedve.
    Én is így jártam.

    #10323
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Lehet, hogy megmentheted a hûtõt egy alapos savazással és mosással! Lehetõleg minél töményebb savat használj, de nagyon vigyázz vele!
    Ha a kiegyenlítõ tartályba a felsõ csövön ‘köpködve’ megy a folyadék, akkor lehet,hogy valahol repedés van!

    #10325
    admin
    Adminisztrátor

    Szia!Szerintem meg nincs rendes kenése a kocsidnak…vidd el egy olyan mérésre, ahol a motort feltöltik levegõvel …)))milyen hengerfejtömítést tettél be a motornak?!Victor Reinzzel már egyszer nagyot szívtunk a tesóm autójába 20000km bírt ki,neki golf 1.6 diesel van de némelyik sima tuning mentes és normál turbós golf is alig éri utol))))!!!!

    #10331
    admin
    Adminisztrátor

    Szerbusztok!

    Nemtudom milyen a tömítés nem én csináltam de majd megkérdem! A savat meddig kell benntartani a motorban? Mit jelent az, hogy repedt a blokk? Miért nem lehet kenése? Fejtsétek már ki részletesebben mert én nem vagyok szakember!

    Köszönöm a válaszokat és a segítséget már 4 szerelõnél voltam de miond csak lesett (még lehet hogy hülyének is néztek) mert õk azt mondák új minden nem melegedhet!

    Üdvw Kicsi

    #10333
    admin
    Adminisztrátor

    SZIA!!

    JA és még attól is MELEGEDHET A KOCSID HA ROSSZ A PORLASZTÓCSÚCSOD!!!DE ATTÓL NAGYON IS!!)))KENÉS ALATT PEDIG AZT ÉRTEM HA NEM MEGFELELÕ BENNE AZ OLAJNYOMÁS AZ OLAJPUMPA!!))VAGY A TURBÓBÓL LEFELÉ MENÕ CSÕ AMI A KARTERBA VAN BE KÖTVE ANNAK VAN EGY OLYAN RÉSZE AMI FÉM HÁLÓS ÉS ANNAK A BELSEJE TEFLON NEKEM PL.:AZT KI KELLETT CSERÉLNI!!!JA ÉS OLAJ HÛTÕT IS AMIRE FEL TEKERED AZ OLAJ SZÛRÕT AZT IS KELLETT CSERÉLNI ,MERT NEM FOJT ÁT RAJTA AZ OLAJ!!UNIXBA 10000FT,VOLT DE MEGÉRTE!!

    B) NEM LESZ EGYSZERÛ LESZEDNI A TURBÓNAK OLAJ VISSZA VEZETÕ CSÖVE ÉS A KARTER KÖZÖTTI CSÖVET:))AZT A FÉM HÁLÓT NEKEM ITT KULCS ELÕTT A STYDEM HIDRAULIKÁBA CSINÁLTÁK MEG 1000FT:))AZT A CSÖVET ÚGY KÉPZELD EL,HOGY KB 2CM ÁTMÉRÕJÛ DE AMIKOR A TESOM BELEFÚJT A MÁSIK VÉGÉN ABBÓL A 8CM CSÕBÕL NEM JÖTT KI LEVEGÕ PEDIG TELJESEN ÁTLEHETETT RAJTA LÁTNI !!!

    JÓ MUNKÁT:)):woohoo:

    Módosította: fokapapa, Idõpont: 2008.12.20 18:57

    #10344
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    A kenéshiánytól már régen ‘megállt’ volna a motor!
    Célszerû lenne olajnyomást, kompressziót, elõbefecskendezési szöget, valamint a porlasztók befecskendzési nyomását(újan 155, használtan140 bar) megmérni… Ezek után lehet találgatni!

    #10353
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Köszönöm a sok segítséget!
    Hétfõn megyek adagolóshoz mert voltam egy szervízbe és azt mondták, hogy nagyon hangos és nézessem meg mert ettõl melegedhet! De õ legalább hozzá tudott szolni!

    Üdvw Kicsi

    #10354
    admin
    Adminisztrátor

    SZIA DOKI!

    AZÉRT NEM ÁLLT VOLNA MEG AZ A MOTOR..OLYAN HAMAR!!!!!…ATTÓL FÜGG ,HOGY MENNYIRE NYOMJA NEKI A GAZDÁJA…TESOM VÍZ NÉLKÜL VERSENYZETT ELÉG SOKÁIG….ÉS EZT ÍGY IS KONFERÁLTÁK BE ANNAK IDEJÉN!!!csak rossz váltás miatt vesztette el a versenyt pedig még a gyári váltó is volt rajt és nem volt benne tuning "ha hiányzik a levegõ szûrõház kompletten a turbó elöl az tuning vagy nem tuning mindenki maga döntse el:)) A BMW X5SEL TARTOTTA A VERSENYT!!….PEDIG ÜLTEK BENT NÁLA MÉG három ember a golfba….))) de azt hozzá tenném,hogy víz nélkül 20000-30000km között hengerfej tömítést kellett neki cserélni!!! és a dugó lötyögött a motorba "egy méretet")))mint a forma1 autókba…és a turbó 1.2bart nyomott..))de azt elég hamar..))

    #10369
    admin
    Adminisztrátor

    [b]Tarkó Zsolt írta::[/b]
    [quote]Sziasztok!

    Köszönöm a sok segítséget!
    Hétfõn megyek adagolóshoz mert voltam egy szervizbe és azt mondták, hogy nagyon hangos és nézessem meg mert ettõl melegedhet! De õ legalább hozzá tudott szólni!

    Üdvw Kicsi[/quote]

    """De õ legalább hozzá tudott szolni!"" KIRE GONDOLTÁL?AMIKOR EZT LEÍRTAD?RÁM?!:)))))))))

    Módosította: fokapapa, Idõpont: 2008.12.23 09:22

    #10381
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    olajat mindig idõben cserélem meg van is benne! a turbóig biztos felmegy mert csipegeti!
    Néha szoktam neki tolni (130-140 csúcson), Tatán melózok és Cegléd mellett lakunk, évi 4-5 olajcsere megvan! Mikor szét volt szedve néztük és a henger nem vállas és nem is lötyögött benne a dugó! Most néztem ha finoman 70 alatt járok vele nem melegszik! De 70 felett úgy megy a vízhõmutató mint a fordulatszámmérõ!

    Üdvw Kicsi

    #10382
    admin
    Adminisztrátor

    Szerbusz Feri!

    Ne haragudj, olvastam, hogy te is írtad a porlasztócsúcs problémát neked is köszönöm a segítséget de itt helyben is mondta egy szaki, mert állítólag sokszor hengerfejezésnél elõfordul a porlasztócsúcs koszolódása a szét-õssze szerelésnél!

    Üdvw Kicsi

    #10384
    admin
    Adminisztrátor

    HA MEGCSINÁLJÁK A KOCSID PORLASZTOLYÁT MEG BEÁLLITJÁK AZ ELÕTÖLTÉST SZERINTEM AKKOR IS CSERÉLTESD KI A TURBÓBÓL A KARTERBA VEZETÕ OLAJCSÕ FÉMHÁLóJÁT,MERT LEHET AZ NEM VEZETI VISSZA RENDESEN AZ OLAJAT!!A MÁSIK DOLOG PEDIG A KARTERGÁZT NE VEZESD VISSZA A LEVEGÕSZÜRÕ CSÖVÉBE,MERT LEHET EGYSZERÜEN CSAK OLYAN SOK A KARTERGÁZOD AMI MÁR FOJTJA A MOTORT..msn name:kapuvari@citromail.hu

    szerintem egy probát megérne neked….:: http://www.annazsofi.hu/olajlevalaszto/ erre keress rá a neten,de nekem nincs még benne ez a kübli))de nekem full ujj motrom van!!kolberschmit hengerfejjel ami vadonat ujj volt én vettem ki a dobozából….meg öntartó hüvellyel van benne és ujj dugok- gyûrûkkel!!uj szelepekkel és uj vezérmûtengellyel és sorszámozott INA hidrótõkékkel!!elring szelepszár szimeringel..és a hüvelyt egy mérettel feljebb kértem)) a turbóm pedig 2 labirint gyûrûs ))birja a 0.65bar nyomast))kompressziom 1000km után 1:32 2:30 3:30 4:32

    Módosította: fokapapa, Idõpont: 2008.12.21 19:56

    #10422
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zsolt!

    Mindenki hozzá tudott szólni a saját tapasztalatából és EZT légy szíves és értékeld!:angry: A fórumban nem látjuk és nem halljuk az autókat, tehát csak a tapasztalatokból meríthetünk!:S

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 21
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.