Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › 1.6 td tuning
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2010-09-02-13:16 #28204
admin
AdminisztrátorSzevwa!
Urak/hölgyek!
Az volna a kérdésem, hogy van-e értelme egy ilyen kis 1.6 td-t tekergetni, tuningolni, vagy jobban jár az ember ha inkább bedob egy 1.9-es tádét. Tudom, hogy az 1.9-est fel lehet tekerni elég jól , viszont én nem akarok 200 lovat kihozni, csak egy kicsit nagyobb teljesítményt, ráadásul igen jó állapotú a motorom. Vagy ne foglalkozzak vele és dobjak be egy 1.9-et?
Tanácsatlan vagyok………
Előre is köszi!2010-09-02-14:38 #28206admin
AdminisztrátorÜDVW!
A jól beállított “tuning” autó is van olyan hosszú élet tartamú,mint egy gyári motor.megfelelő használat mellett utcára!
Amit szeretnél az nem “olcsó” dolog!Egy jó adagoló és turbó kell illetve jó porlasztócsúcsok és egy olyan ember aki ezt össze tudja hangolni illetve beállítani.
A hengerfejben lévő örvénykamrák milyen állapotúak?Élből kell tenni egy intercoolert,ha sokat mész autópályán,mert a forró levegőtől elfog erőtlenedni a motor.Ha érdekelnek részletek akkor msn megtalálsz!
ÜDVW
2010-09-02-16:42 #28207admin
AdminisztrátorÉrtem! Köszönöm a segítséget. Még annyi, hogy nem értem miért tett fel az előző tulaj 1.9D adagolót. Ugyanis kerestem a turbónyomás mrőhöz a vákum csövet, de nincs rajta vákumdob, és a Bosch száma az 1.9 D- vel egyezik meg. Erre van ésszerű magarázat? Miért jó? Igazából egész jól megy vele, nyomatékos, és nem fogy el 170-ig. Viszont elereszti a töltő levegőt, megtorpan. Ez a szívódízel adagoló miatt lehet? Nem kap elég nyálat? Előre is köszi
2010-09-02-18:09 #28208admin
AdminisztrátorÜDVW!
A sima szívó motor élből többet pörög,mint egy turbós motor!
A megtorpanás leszabályzási miatt van,mert hirtelen megy végbe illetve a turbónyomást elengedi pl. lyukas intercooler.
A turbónyomáshoz minek vákkumcső???
ÜDVW
2010-09-02-21:18 #28216admin
AdminisztrátorA vákumcsőről szertném levezetni a turbónyomásmérőt.
2010-09-02-21:20 #28217admin
AdminisztrátorÜDVW!
Én arról nem tenném!
Inkább a szívócsonkról vezetném le!
ÜDVW
2010-09-02-21:37 #28220admin
AdminisztrátorIgen ahogy elnézem az marad, mivel nincs vákuumdob az adagolón. Köszönöm a segítséget!!!!!
2010-09-02-22:02 #28231admin
AdminisztrátorLDA fedélre gondolsz? (adagoló tetején lévő lapos izééé oda egy cső megy)
Na oda nagyon nem kell vákuum oda nyomás kell inkább. 🙂De ha valamiben elakadtál nyugodtan keress fel msn-en és segítek.
2010-09-02-22:30 #28232admin
AdminisztrátorKöszi!
Még nem akadtam el 🙂 , el sem kezdtem, először coolert szögelek bele :huh: , aztán majd a többi.2010-09-02-22:34 #28234admin
AdminisztrátorHa coolert teszel bele akkor ajánlom a BMW 525 TDS coolert! Pont átöleli a vízhűtőt és csak olyan szélem mint a dísz rácsod elöl! (csőből sem kell hozzá túl hosszú ezért mert egy magasságban van)
2010-09-02-23:58 #28238admin
AdminisztrátorÜdVW!
Ha szívó adagolód van az autón,az elég nagy gáz!!!
A turbós adagoló tetején azért van a vákumos rész,mert így van összeköttetésben a turbóval.
Az erőhöz anyag is kell,de így a legpontosabb az adagolás:)2010-09-03-00:55 #28241admin
AdminisztrátorÜDVW!
Nekem is szívó adagolóm volt ..és miért is gáz!?Szívó dízel adagolóból is lehet “erős” adagolót csinálni,csak ezt szerintem sokan nem tudják!!!
LDA egység egy mechanikus egység másként úgy is hívják a Jürgen Kassedorf könyben ,hogy “füstölés leválasztó”….
ÜDVW
2010-09-03-12:11 #28247admin
AdminisztrátorNyomatékban nincs hiány, alulról egész jól kapja, és kormol is. Ugy lett összelőve az turbóval az adagoló. Bár boldogabb lennék egy 1.9 TD adagolóval. Tudtok valami megbízható normális adagolóst pesten, vagy a környékén?
2010-09-03-13:36 #28250admin
AdminisztrátorHi karibihangulat!
Gondold át hogy mégis mit írtál. (vákuum?) Nyomás kell oda. [img]https://vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/LDA-20100903.gif[/img]
Attachments:2010-09-03-13:48 #28251admin
AdminisztrátorTD motoroknál tehát örvénykamrás motoroknál nem fontos a LDA fedél sőt durvább is tuningnál!
Viszont TDI-él már igen fontos. Annyira durva ott már a hullám emelkedése hogy a hirtelen lepadlózott autónál borzasztóan erőlködik az adagoló hogy van az adagolóban törik valami vagy át fog ugrani a szíjon.
LDA így fokozatosan adagolja az üzem anyagot. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.