Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › 1.6d
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-12-27-01:50 #5073
Lajos
AdminisztrátorÜdvw!
Diesel autóba (golf2 1.6drabbit)be lehet rakni benzines motort??És ha igen mennyi veszõdséggel jár??Köszi!!
2007-12-27-19:32 #5093Lajos
AdminisztrátorÜdVW Zsolti!
Mindent lehet, csak akarni kell! B) A többi dolgot már többször is átbeszéltük itt a fórumon, keresd meg!
2008-01-08-22:37 #5241Lajos
AdminisztrátorSziasztok! Nincs valakinek tapasztalata az 1.6-os vákuumszivattyújával kapcsolatban?
2008-01-09-12:25 #5248Lajos
AdminisztrátorÜdVW Tamás!
Melyik fajta vákuumszivattyúról van szó? Évjárat, motorkód sokat segítene a dolgon!
2008-01-10-12:51 #5264Lajos
AdminisztrátorHelló
Az 1.6 D JP motorkódú Golfról lenne szó, ahogy néztem kétféle szivattyú létezett. Az régebbi a kartelbe szívta a vákuumot, abba lehet kapni tömítéseket. Az újjabb a szárnykerekes (ez van nekem) ebbe semmit nem lehet cserélni
Vajon mindegy melyiket veszem vagy az újjabb jobb?2008-01-10-21:08 #5279Lajos
AdminisztrátorÜdVW Tamás!
Pontosan, két féle vákuumszvattyú létezik a Golf dieselmotorokhoz. Tudomásom szerint a JP motorokon csak a szárnylapátos szvattyú lett alkalmazva. A kettõ felcserélhetõ, de a membránosban a gumilap 50 ezrenként elfárad és kéri a cseréjét. A másikat csak egyszer cseréltem de azt is törés miatt(kleine unfall volt, a vas eleje ‘bejött’ a motorig)…
2008-01-10-21:23 #5281Lajos
AdminisztrátorKöszi a választ.
Én is így gondoltam. A régebbi szivattyú nekem azért szinpatikusabb mert abba legalább lehet valamit cserélni. Az említett tömítések egy készletben vannak és összesen 1200Ft ba kerülnek. A szárnykerekesnél meg az a gond hogy nem tudhatom a bontóba mit kapok lehet veszek egy ugyanolyan szart.
2008-01-13-18:04 #5319Lajos
AdminisztrátorÜdVW Tamás!
Ebben igazad van! Viszont szépen megkéred a bontóst, hogy jelölje meg(mint Vágó István :woohoo: ), hazaviszed, kicseréled és ha nem jó akkor visszaviszed! Ehhez jogod van! Ha mást nem, akkor a bontó elõtt depózol és kihívod, hogy gyõzõdjön meg róla saját maga…Nézd meg a vákuumvezetéket és a szelepet is! Volt már rá példa ,hogy a szelep leragadt és nem volt vákuum…
2008-01-13-23:56 #5322Lajos
AdminisztrátorSzétszedtem a pumpát most már értem hogyan is mûködik. A lapátok nem fixek benne hanem a centrifugális erõ szívja õket a szivattyú falához. Tulajdonképpen egyszerû mûanyag téglalapok. Ezek kicsit kopottnak tûntek ezért megfordítottam õket és úgy tettem vissza. A szelepet néztem átengedte a levegõt csak éppen kicsit vissza is engedett. Kimostam ezután mûködött. Viszont a szivattyúba hiába cseréltem ki az o-gyûrûket meg a lapátokat is hiába fordítottam meg csak nem javult a helyzet számottevõen. Ha a vákuumvezeték lenne a bûnös egyáltalán nem lenne szerintem vákuum. Most van csak kb 5-10 km után és akkor se valami sok. Ha ráteszem az újjam a szivattyú csonkjára nem igazán érzem túl meggyõzõnek. Úgyhogy holnap elnézek a bontóba és megnézem mi a választék
2008-01-14-22:24 #5341Lajos
AdminisztrátorÜDVW!
Sok sikert!
2010-02-19-14:38 #23905Lajos
AdminisztrátorÜDVW!
Tudja valaki, hogy milyen mértékû vákuumot kellene, egy szárnykerekes szivattyúnak elõállítani (?mbar)? És hogyan tudom ellenõrizni a vákuumrendszer tömítettségét?
Köszi a segítséget!;)
AVWE!
Ui.: 1,6D JP
2010-02-19-19:39 #23917Lajos
AdminisztrátorSzia almaszosz12
Vákuumot az adagoloban?
Küldök egy linket inkább.
http://siva.banki.hu/jegyzetek/Gepjarmu_uzemanyagellatas/GUB2008_11EA_I.pdf
Itt nagyából le van írva mi mire való.
2010-02-19-19:56 #23918Lajos
AdminisztrátorÜDVW!
Jajj nem… hanem a fékrásegítõ rendszerben!!:blush:
Köszi!
2010-02-22-12:18 #24061Lajos
Adminisztrátorheló egy ismerõsöm most vett egy golf1 1.6dieselt 5 sebességes verziót azt szeretném kérdezni hogy az ültetéshez elég e vágni a rugóból, és lehet e több erõt kihozni motorból vagy motorcsere?
2010-02-22-15:29 #24070Lajos
AdminisztrátorSzia riki12
Elkell dönteni mire akarod használni a kocsit,már mint ismerõsõd.
Esetleg meg turbosítani azt valamivel jobb lesz. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.