1.8 GTi motor

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala 1.8 GTi motor

  • This topic is empty.
8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #10542
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok VW-sek!

    Egy 1.6-os 1988-as PN motorkódú Golf tulajdonosa vagyok. Motor cserét szeretnék végre hajtani egy 1.8-as 8 szelepes Gti motorra. Az lenne a kérdésem hogy milyen dolgokra figyeljek oda, és kellene hozzá valamit átalakítani? + 5 gangos váltóm van (kódját nem tudom) ez is rá menne a motorra szóval nem kell hozzávaló váltó? Elõre is köszi válaszaitokat!

    #10546
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Lajos!

    Szükség lenne a beépítésre szánt moci kódjára és a váltóéra is!
    Addig csak találgatni lehet!

    #10560
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Mondjuk errõl a GTi motoros beépítésrõl már volt szó a fórumban de mind1, elmondom hogy szerintem miért NE vágj bele az átalakításba.
    A szükséges alkatrészek (nagyjából): motor( kábelköteggel együtt) 40-60.000Ft
    váltó ( ha a mostani typ 020-as akkor talán jó) 15-25.000Ft
    tárcsás hátsó híd hogy meg tudj állni (ha kapsz egyáltalán) 20-30.000Ft
    elsõ hûtött tárcsafék 239-es vagy 256-os kompletten 15-20.000Ft
    nagy nyomású GTi AC pumpa (talán a sima 1.8-é is jó) 5000Ft
    ha akarsz MFA-t, kapcsoló 3000 Ft + óra 5000Ft
    1.8-as hûtõ kb 5000Ft
    1.8-as fõfékmunkahenger kb 5000Ft
    legalább a gyári GTi rugók+lengéscsillapítók 15-20.000Ft
    + még ami kimaradt

    Szóval alaphangon ezek az alkatrészek 133.000 Ft-ba kerülnek (az én általam ismert árakon). Ha nem magadnak végzed az átalakítást (mert nincs meg a tudásod, felszerelésed, szerszámod stb) akkor még az további súlyos tízezrek (szerintem úgy 50.000Ft-tól számolhatsz felfelé).Esetleg még néznék egy külföldrõl behozott komplett GTi-t bontásra és abból pakolnám át azt ami kell. És ha készen is lesz az autód akkor a legközelebbi mûszaki vizsgán csúnyán elvérzel vagy ha megtudod oldani "okosba" akkor az is pénz.
    Szóval én a te helyedben eladnám a gépsárkányt és vennék egy jobb állapotú GTi-t úgy 300.000Ft-ért, mert az gyorsabb, egyszerûbb, olcsóbb, szabályosabb és jobb megoldás.;)
    ÜdVW
    Gábor

    #10568
    admin
    Adminisztrátor

    [b]Sipos Gábor írta::[/b]
    [quote]Sziasztok!
    Mondjuk errõl a GTi motoros beépítésrõl már volt szó a fórumban de mind1, elmondom hogy szerintem miért NE vágj bele az átalakításba.
    A szükséges alkatrészek (nagyjából): motor( kábelköteggel együtt) 40-60.000Ft
    váltó ( ha a mostani typ 020-as akkor talán jó) 15-25.000Ft
    tárcsás hátsó híd hogy meg tudj állni (ha kapsz egyáltalán) 20-30.000Ft
    elsõ hûtött tárcsafék 239-es vagy 256-os kompletten 15-20.000Ft
    nagy nyomású GTi AC pumpa (talán a sima 1.8-é is jó) 5000Ft
    ha akarsz MFA-t, kapcsoló 3000 Ft + óra 5000Ft
    1.8-as hûtõ kb 5000Ft
    1.8-as fõfékmunkahenger kb 5000Ft
    legalább a gyári GTi rugók+lengéscsillapítók 15-20.000Ft
    + még ami kimaradt

    Szóval alaphangon ezek az alkatrészek 133.000 Ft-ba kerülnek (az én általam ismert árakon). Ha nem magadnak végzed az átalakítást (mert nincs meg a tudásod, felszerelésed, szerszámod stb) akkor még az további súlyos tízezrek (szerintem úgy 50.000Ft-tól számolhatsz felfelé).Esetleg még néznék egy külföldrõl behozott komplett GTi-t bontásra és abból pakolnám át azt ami kell. És ha készen is lesz az autód akkor a legközelebbi mûszaki vizsgán csúnyán elvérzel vagy ha megtudod oldani "okosba" akkor az is pénz.
    Szóval én a te helyedben eladnám a gépsárkányt és vennék egy jobb állapotú GTi-t úgy 300.000Ft-ért, mert az gyorsabb, egyszerûbb, olcsóbb, szabályosabb és jobb megoldás.;)
    ÜdVW
    Gábor[/quote]
    Ez jó!
    Ezt szeretem a fórumban. Mindenki megkapja a magáét. :laugh: De még ebben van is igazság bõven.
    Azt még hozzáteszem,marha nagy zsákbamacska egy GTI vásár is. Épet nem nagyon találni. Persze mint minden sportautó.

    Azért sok sikert Márkatárs! 😉

    #10574
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm szépen a gyors válaszokat!

    #12677
    admin
    Adminisztrátor

    Hello

    Valaki el tudná mondani mi a különbség a GTI-ben a PF-es és a PB-s motor között???
    Köszi

    #12684
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW

    http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_90_VW-Golf-Motoren.html

    Ezen a linken megleled,de szerintem csak a katalizátor.

    #12685
    admin
    Adminisztrátor

    Hello
    Aha,mikor megirtam a kérdést megnéztem. Hát igen,szerintem is csak ennyi…

8 bejegyzés megtekintése - 1-8 / 8
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.