1.8 GX KJetronic szomjas

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor 1.8 GX KJetronic szomjas

  • This topic is empty.
5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #7638
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Elõször is megjöttek az eltévedt újságok, köszi! A haveromtól kaptam szülinapomra egy éves abo-t, de eltévedt az ir.szám)
    A bajom a következõ: 1.8 GL 90 PS düsseldorfi nagymami Golf, autómata, 60e km-el!!! (jobb mint a Széles Gabi Bajor zsákmánya, de errõl bõvebben késõbb B) )
    Hazahoztam tavaly, garázsba be, nemrég ki, 2 havi fizu a gengszter kormánynak, magyar papír rája, ahogy egy golfõrülttõl várható.
    Mintha ez nem lenne elég, 10-et iszik a lelkem az arany árú benzinbõl függetlenül sebességtõl és utasszámtól.
    Könnyü vele számolni az igaz, de azért könyörgöm…
    Amikor hazahoztam 7L-volt a max 140nél és egy beteg gyertyával.
    Eddig új: gyertyák, rotor, szûrõk, olaj, lambda, mind Bosch, mer’ ott dolgozom.
    Német fórum azt mondja: a legjobb 1.8-as, de ha sokat áll, elromlik! Was??????
    Nyomásszabályzót lehúzom, hebeg-habog, visszadugom O.K.
    Hidegen kicsit nehezen indul és dadog 5mp-ig, de azután magához tér, rendben megy, húz mint a minta, alapjárat rendben.
    Nincs további tippem. Nyomásszabályzó és a légtömegmérõ még boschosan is borsos. Nem akarom vakon kicserélni.
    Mi lehet vele?
    Köszi a tippeket elõre is!
    Hódolatom: Györe József (Jocka)

    Ha valakinek van GX-es befecskendezése komplett, kibérelném egy hétvégére hibalokalizálás céljából.:P

    #7641
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Legelõször azért ellenõrizd át a motort és környékét is! Vákuumcsövek, levegõcsatorna, hõgombák, vezérlés, elõgyújtás! Esetleg próbálj valamilyen injektorrendszer tisztító adalékot csepegtetni a ‘torkába’!

    Köztudomású, hogy a hulladék minõségû magyar üzemanyagból a ‘kintihez képest’ 1-2 literrel többet fog enni a vas! Beállíthatatlanul! Bármely szomszédos országban tankolva, vagy itthon, de olyan anyagból amihez a magyar olajtársaságnak semmi köze nincs, érdekes tapasztalttal leszel gazdagabb!
    Lásd itt a honlapon az ‘Üzemanyag, te drága’ címû cikket!

    #7656
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a gyors hozzászólást!
    Sajnos a külföldi üzemanyag variációt már kipróbáltam, 2x voltam vele Németben, de nem tapasztaltam változást. A högombákat kicserélem, vákumcsöveket megnézem. Milyen injektortisztítót javasolsz? Van valami jó, de nem túl drága?
    Üdv, Jocka

    #7657
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a gyors hozzászólást!
    Sajnos a külföldi üzemanyag variációt már kipróbáltam, 2x voltam vele Németben, de nem tapasztaltam változást. A högombákat kicserélem, vákumcsöveket megnézem. Milyen injektortisztítót javasolsz? Van valami jó, de nem túl drága?
    Üdv, Jocka

    #7666
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Jocka!

    Elõször azért méregetni kellene! Jelfeszültségek, hõfokonként és nem árt leellenõrizni a hõgombák ellenállását is!
    Én injektorhibánál vagy diesel hibánál is a Spuri nevû löttyöt szoktam használni. Multifunkciós, de két-három döglött injektroros mocit rendbe rakott…1 flakon 250 liter benzinbe vagy gázolajba való. Volt olyan hülye,aki az egészet 1 tankba(70 liter benzinbe) öntötte, utána meg csodálkozott,hogy kilyukadt a dugattyú…:S

5 bejegyzés megtekintése - 1-5 / 5
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close