1.8 RP karbival???

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor 1.8 RP karbival???

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 27
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6976
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia Doki 69!

    Van egy RP-s 1.8 as motor amit karbisra szeretnénk megcsinálni de makacskodik a drága…egyszerûen visszadurrog az helyett,hogy elindulna!!!A vezérlés szerint minden a "helyén"van,2E-s karbi menne rá,na nem az 1.3-é,szikra van.
    Érdemes kinlódni vele?:( :blink:

    Köszi,Gabriel

    #6991
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    A benzinellátást hogyan oldottad meg? Az injektoros mocinak is 0,8-1,2 bar a rendszernyomása, az meg egy karbinak sok!
    Nézd át újra a vezérlést,és hozzá a gyújtáselosztó állását is. A karbis üzemben kevesebb elõgyújtás kellene…
    Ha így sem,akkor mérj kompressziót! Ha 6 bar alatt van, injekciós tûvel nyomj minden hengerbe 5 milliliter motorolajat. Ha erre sem emelkedik ,akkor motor szét…:(

    #6992
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia Doki!
    Köszi!
    A benzint mech.ac-vel adnánk neki…a kompresszió is jó….az fhp-kor is jó helyen áll a rotor….az elõgyujtást is próbáltam minden irányba.
    Akkor ezekszerint összelehet rakni karbival is!!!??

    Más!a karbi "alapjáratija"az ugye folyamatosan kapja a 12 v.???Ez ugye érvényes az 1.3-as mociknál lévõkre is?

    Köszönöm!!!G.

    #7013
    Lajos
    Adminisztrátor

    "….még a motor is jár…"-ugy döntött a drága,hogy beindul…a szomszédok nagy örömére ma már rávarázsolom a kipufogót is!:P

    #7020
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    Emlékeim szerint a mágneszelep vezérelve van a biztosíték tábláról, egy úgynevezett, SAS relével, mindkét karbinál…

    #7022
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia Doki 69!

    Köszi ezt a részét már megoldottam,most meg ahogy gáz adok neki nem pörög fel fulladozik a drága,akkor is ha lekötöm az alapjáratit azaz az egy bizonyos fordulatnál ki is kapcsol és mégis hörög a vas!:angry:
    Indulni könnyen indul mondhatni pöcc-röff,a gyujtással hiába játszom,most kapott uj gyertyákat(Dens 3 polusu).Megyek és kicserélem a megszakitót is,vagy egyáltalán megszakitóssal is mennie kell vagy csak a hallossal?De miért ne menne a megszakitóssal?

    Köszi.G.

    #7025
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    A megszakítós gyújtáshoz piros címkés Bosch trafó kell,mert a másiknak a jóval nagyobb áramfelvétele leégeti a megszakítót. Ez a gyújtás nem bírja a sokelektródás és a nagy szikraközös gyertyákat! Emiatt harmatgyenge lesz vele az autó!
    Tulajdonképpen miért is számûztétek az injektort? A bontók tele vannak ilyen cuccal, már az új elektromos AC sem sok pénz…Karbisan nem fog jobban menni, csak enni, de azt piszkosul…

    #7026
    Lajos
    Adminisztrátor

    Csak azért számûztük az injektort,mert a haverom haverja igazi szarrágó és csak azt tudja,hogy hová kell beülni az autóba.Megkérdezték,hogy kicserélem-e a motorját mert az 20 km után kinyomott egy liter olajat az odakészitett flakonba,én hülye fejemmmel igent mondtam!Hozta ezt a motort és egy karbit.Vettem hozzá ezt azt (teljes futómû felujitáshoz kütyüket,a motorhoz való gyertyákat egyébb apróbb dolgokat )majd kiderült,hogy a srácnak most egy árva kanyija sincs.Csak azért nem gyujtottam fel mert hajtott a kisördög,hogy mi is lesz ebbõl a motorból!!!

    Köszönöm.G.

    #7027
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Lehet,hogy rossz helyre írok.Nézzétek el nekem.
    Vettünk egy RP-s II-est úgy,hogy hibát jelez a comp. .Itt az oldalon megtaláltam,hogy kell kiolvasni és 4db 4est villog(nincs hiba),tehát nem értem.Hiba tuti van mert a reggeli hidegindítást követõen gyönyörûen jár kb.10 sec-ig,aztán eldúsúl mint a barom.Az összes gyertya matt fekete száraz lerakódással van tele,olyan benzin szaga van,hogy a nyitott tolótetõn keresztül csípi a torkom.Külvárosi forgalomban érintõre vett gáznál is 11-12 litert fogyaszt.Egyébként indul hidegen-melegen,alulról úgy megy mint egy dízel,4000-nél belefullad a benzinbe.
    Hilfe!!! Szervíz ajánlat,vagy okos tanács, bármi jól jönne.
    Köszi.

    #7037
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia Ferenc!

    Szerintem nézd át a vákumcsöveket feltéve ha karbis a drága de ha injektore akkor a szokásos tisztitások….de ami a legtutibb ha Dokit meginterjuvolod mert én inkább karbissal találkozom!

    Hali.G.

    #7043
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Az injektoros RP-s mocinál célszerû lenne megmérni a lambda szonda jelfeszültségét is. Ennek ajánlott értéke 0,1 és 0,85 volt között mozogjon! Elképzelhetõ ,hogy valamilyen tömítetlenségi hiba miatt hamis levegõt kap a motor és még a lambda szonda is ‘rásegít’ a magas kipufogógáz oxigéntartalom miatt…

    #7068
    Lajos
    Adminisztrátor

    Nagyon köszi a segítségeteket.
    Szervízben van idõközben.Találtak egy-két prücköt, keddre ígértek konkrétat.
    Referálok az eredményrõl.

    Kösz mégegyszer.
    Sziasztok!

    #7117
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Ma bent voltam. Mondták,hogy kész,vihetem.
    Beindították és valami hihetetlen egyenletletlen alapjárata van,és a mutató 1000 felett ingadozik.A benzinszag viszont megszûnt.Amit diagnosztikával igazoltak is.A kezdeti 11-rõl 1.2-re sikerült módosítaniuk a CO értéket(ami még mindig nem jó szerintem).Lecserélték a vákumcsöveket,gyújtótrafót,gyertyákat (a rotort és az osztófej fedelet még én cseréltem),kitisztították a fojtószelepet,meg állítottak az alapjárati motoron,leellenõrizték a vezérlést,gyújtási idõt.A comp.-hoz vezetõ kábelen találtak vezetékszakadást és állítják,hogy azt megforrasztva sikerült a hibaüzenetet törölni.Nem tudom elfogadni azt,hogy így jó ha egyszer nincs stabil,elõírásszerû alapjárat,továbbá a CO érték rendben van rengeteget javúlt,de még így se megfelelõ.
    Oda jutottunk,hogy van nekik polcon másik komplett befecskendezõjük azt rá próbálják és ha azzal se lesz jó akkor visszaépítik a sajátját és a cseréért nem számolnak munkadíjat.
    Tudtok ajánlani szervízt Budapesten ahol értenek ehhez?Ahol megcsinálják?

    #7118
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Ma bent voltam. Mondták,hogy kész,vihetem.
    Beindították és valami hihetetlen egyenletletlen alapjárata van,és a mutató 1000 felett ingadozik.A benzinszag viszont megszûnt.Amit diagnosztikával igazoltak is.A kezdeti 11-rõl 1.2-re sikerült módosítaniuk a CO értéket(ami még mindig nem jó szerintem).Lecserélték a vákumcsöveket,gyújtótrafót,gyertyákat (a rotort és az osztófej fedelet még én cseréltem),kitisztították a fojtószelepet,meg állítottak az alapjárati motoron,leellenõrizték a vezérlést,gyújtási idõt.A comp.-hoz vezetõ kábelen találtak vezetékszakadást és állítják,hogy azt megforrasztva sikerült a hibaüzenetet törölni.Nem tudom elfogadni azt,hogy így jó ha egyszer nincs stabil,elõírásszerû alapjárat,továbbá a CO érték rendben van rengeteget javúlt,de még így se megfelelõ.
    Oda jutottunk,hogy van nekik polcon másik komplett befecskendezõjük azt rá próbálják és ha azzal se lesz jó akkor visszaépítik a sajátját és a cseréért nem számolnak munkadíjat.
    Tudtok ajánlani szervízt Budapesten ahol értenek ehhez?Ahol megcsinálják?

    #7129
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Ferenc!

    Még mindig fenntartom a lambda-szondával kapcsolatos véleményemet! Mérj rá,hogy változik-e az értéke? Lehet,hogy minden jó, csak épp az ECU-t vágták haza…Látja a célszámítógép,de nem veszi észre pl a hõgomba értékit,stb…

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 27
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.