Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › 1.8 RP karbival???
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-05-26-17:17 #6976
Lajos
AdminisztrátorSzia Doki 69!
Van egy RP-s 1.8 as motor amit karbisra szeretnénk megcsinálni de makacskodik a drága…egyszerûen visszadurrog az helyett,hogy elindulna!!!A vezérlés szerint minden a "helyén"van,2E-s karbi menne rá,na nem az 1.3-é,szikra van.
Érdemes kinlódni vele?:( :blink:Köszi,Gabriel
2008-05-27-12:05 #6991Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriel!
A benzinellátást hogyan oldottad meg? Az injektoros mocinak is 0,8-1,2 bar a rendszernyomása, az meg egy karbinak sok!
Nézd át újra a vezérlést,és hozzá a gyújtáselosztó állását is. A karbis üzemben kevesebb elõgyújtás kellene…
Ha így sem,akkor mérj kompressziót! Ha 6 bar alatt van, injekciós tûvel nyomj minden hengerbe 5 milliliter motorolajat. Ha erre sem emelkedik ,akkor motor szét…:(2008-05-27-12:13 #6992Lajos
AdminisztrátorSzia Doki!
Köszi!
A benzint mech.ac-vel adnánk neki…a kompresszió is jó….az fhp-kor is jó helyen áll a rotor….az elõgyujtást is próbáltam minden irányba.
Akkor ezekszerint összelehet rakni karbival is!!!??Más!a karbi "alapjáratija"az ugye folyamatosan kapja a 12 v.???Ez ugye érvényes az 1.3-as mociknál lévõkre is?
Köszönöm!!!G.
2008-05-28-10:15 #7013Lajos
Adminisztrátor"….még a motor is jár…"-ugy döntött a drága,hogy beindul…a szomszédok nagy örömére ma már rávarázsolom a kipufogót is!:P
2008-05-28-15:35 #7020Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriel!
Emlékeim szerint a mágneszelep vezérelve van a biztosíték tábláról, egy úgynevezett, SAS relével, mindkét karbinál…
2008-05-28-17:35 #7022Lajos
AdminisztrátorSzia Doki 69!
Köszi ezt a részét már megoldottam,most meg ahogy gáz adok neki nem pörög fel fulladozik a drága,akkor is ha lekötöm az alapjáratit azaz az egy bizonyos fordulatnál ki is kapcsol és mégis hörög a vas!:angry:
Indulni könnyen indul mondhatni pöcc-röff,a gyujtással hiába játszom,most kapott uj gyertyákat(Dens 3 polusu).Megyek és kicserélem a megszakitót is,vagy egyáltalán megszakitóssal is mennie kell vagy csak a hallossal?De miért ne menne a megszakitóssal?Köszi.G.
2008-05-28-21:51 #7025Lajos
AdminisztrátorÜdVW Gabriel!
A megszakítós gyújtáshoz piros címkés Bosch trafó kell,mert a másiknak a jóval nagyobb áramfelvétele leégeti a megszakítót. Ez a gyújtás nem bírja a sokelektródás és a nagy szikraközös gyertyákat! Emiatt harmatgyenge lesz vele az autó!
Tulajdonképpen miért is számûztétek az injektort? A bontók tele vannak ilyen cuccal, már az új elektromos AC sem sok pénz…Karbisan nem fog jobban menni, csak enni, de azt piszkosul…2008-05-28-22:01 #7026Lajos
AdminisztrátorCsak azért számûztük az injektort,mert a haverom haverja igazi szarrágó és csak azt tudja,hogy hová kell beülni az autóba.Megkérdezték,hogy kicserélem-e a motorját mert az 20 km után kinyomott egy liter olajat az odakészitett flakonba,én hülye fejemmmel igent mondtam!Hozta ezt a motort és egy karbit.Vettem hozzá ezt azt (teljes futómû felujitáshoz kütyüket,a motorhoz való gyertyákat egyébb apróbb dolgokat )majd kiderült,hogy a srácnak most egy árva kanyija sincs.Csak azért nem gyujtottam fel mert hajtott a kisördög,hogy mi is lesz ebbõl a motorból!!!
Köszönöm.G.
2008-05-28-23:14 #7027Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Lehet,hogy rossz helyre írok.Nézzétek el nekem.
Vettünk egy RP-s II-est úgy,hogy hibát jelez a comp. .Itt az oldalon megtaláltam,hogy kell kiolvasni és 4db 4est villog(nincs hiba),tehát nem értem.Hiba tuti van mert a reggeli hidegindítást követõen gyönyörûen jár kb.10 sec-ig,aztán eldúsúl mint a barom.Az összes gyertya matt fekete száraz lerakódással van tele,olyan benzin szaga van,hogy a nyitott tolótetõn keresztül csípi a torkom.Külvárosi forgalomban érintõre vett gáznál is 11-12 litert fogyaszt.Egyébként indul hidegen-melegen,alulról úgy megy mint egy dízel,4000-nél belefullad a benzinbe.
Hilfe!!! Szervíz ajánlat,vagy okos tanács, bármi jól jönne.
Köszi.2008-05-29-19:29 #7037Lajos
AdminisztrátorSzia Ferenc!
Szerintem nézd át a vákumcsöveket feltéve ha karbis a drága de ha injektore akkor a szokásos tisztitások….de ami a legtutibb ha Dokit meginterjuvolod mert én inkább karbissal találkozom!
Hali.G.
2008-05-29-23:06 #7043Lajos
AdminisztrátorÜdVW!
Az injektoros RP-s mocinál célszerû lenne megmérni a lambda szonda jelfeszültségét is. Ennek ajánlott értéke 0,1 és 0,85 volt között mozogjon! Elképzelhetõ ,hogy valamilyen tömítetlenségi hiba miatt hamis levegõt kap a motor és még a lambda szonda is ‘rásegít’ a magas kipufogógáz oxigéntartalom miatt…
2008-05-31-00:06 #7068Lajos
AdminisztrátorNagyon köszi a segítségeteket.
Szervízben van idõközben.Találtak egy-két prücköt, keddre ígértek konkrétat.
Referálok az eredményrõl.Kösz mégegyszer.
Sziasztok!2008-06-02-20:57 #7117Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Ma bent voltam. Mondták,hogy kész,vihetem.
Beindították és valami hihetetlen egyenletletlen alapjárata van,és a mutató 1000 felett ingadozik.A benzinszag viszont megszûnt.Amit diagnosztikával igazoltak is.A kezdeti 11-rõl 1.2-re sikerült módosítaniuk a CO értéket(ami még mindig nem jó szerintem).Lecserélték a vákumcsöveket,gyújtótrafót,gyertyákat (a rotort és az osztófej fedelet még én cseréltem),kitisztították a fojtószelepet,meg állítottak az alapjárati motoron,leellenõrizték a vezérlést,gyújtási idõt.A comp.-hoz vezetõ kábelen találtak vezetékszakadást és állítják,hogy azt megforrasztva sikerült a hibaüzenetet törölni.Nem tudom elfogadni azt,hogy így jó ha egyszer nincs stabil,elõírásszerû alapjárat,továbbá a CO érték rendben van rengeteget javúlt,de még így se megfelelõ.
Oda jutottunk,hogy van nekik polcon másik komplett befecskendezõjük azt rá próbálják és ha azzal se lesz jó akkor visszaépítik a sajátját és a cseréért nem számolnak munkadíjat.
Tudtok ajánlani szervízt Budapesten ahol értenek ehhez?Ahol megcsinálják?2008-06-02-20:57 #7118Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Ma bent voltam. Mondták,hogy kész,vihetem.
Beindították és valami hihetetlen egyenletletlen alapjárata van,és a mutató 1000 felett ingadozik.A benzinszag viszont megszûnt.Amit diagnosztikával igazoltak is.A kezdeti 11-rõl 1.2-re sikerült módosítaniuk a CO értéket(ami még mindig nem jó szerintem).Lecserélték a vákumcsöveket,gyújtótrafót,gyertyákat (a rotort és az osztófej fedelet még én cseréltem),kitisztították a fojtószelepet,meg állítottak az alapjárati motoron,leellenõrizték a vezérlést,gyújtási idõt.A comp.-hoz vezetõ kábelen találtak vezetékszakadást és állítják,hogy azt megforrasztva sikerült a hibaüzenetet törölni.Nem tudom elfogadni azt,hogy így jó ha egyszer nincs stabil,elõírásszerû alapjárat,továbbá a CO érték rendben van rengeteget javúlt,de még így se megfelelõ.
Oda jutottunk,hogy van nekik polcon másik komplett befecskendezõjük azt rá próbálják és ha azzal se lesz jó akkor visszaépítik a sajátját és a cseréért nem számolnak munkadíjat.
Tudtok ajánlani szervízt Budapesten ahol értenek ehhez?Ahol megcsinálják?2008-06-02-23:01 #7129Lajos
AdminisztrátorÜdVW Ferenc!
Még mindig fenntartom a lambda-szondával kapcsolatos véleményemet! Mérj rá,hogy változik-e az értéke? Lehet,hogy minden jó, csak épp az ECU-t vágták haza…Látja a célszámítógép,de nem veszi észre pl a hõgomba értékit,stb…
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.