Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › 1.9 pdtdi 116 le
Címkézve: Turbo hiba
- This topic has 13 hozzászólás, 5 résztvevő, and was last updated 3 years, 5 months telt el by
Brigi Brigike.
-
SzerzőBejegyzés
-
2016-06-20-18:40 #52800
Péter Guszti
FelhasználóSziasztok!
Segitségre lenne szükségem.Igaz a szóban forgó gép vw családtag de audi a4 b5 1.9 pdtdi 116 le.
Audi fórumon sajnos nem kaptam választ.Elég sokat költöttem a gépre,pár hónapja vettem,Komplett vezérlés ,vizpumpa,olajak,szűrők,váltóolaj,fékek,lengőkar,csere,turbó felújitás,szóval 4kiló ráment.pfff,kemény de rendbe van a gép gondoltam.
Aztán mostanában néha csinál olyat,hogy reggeli inditásnál ingadozik az alapjárat pár másodpercig,de van,hogy egy hétig sem tapasztalom .
Aztán alapjáraton érzek néha egy berángatást amit éppen csak ha odafigyel az ember akkor veszi észre de a fordulatszám mérőn meg sem látszik.
Ami a legjobban aggaszt,hogy a napokban levettem az olajbeöntő sapkát és ugy jön ott a füst mint a kipufogóból,ill a nivónál is a kihúzom.
Teljesitmény csökkenést nem vettem észre ahoz képest amilyen volt mikor vettem,illetve az olajat sem eszi,nem is füstöl .Mire számithatok mert már igy is sokat költöttem rá????2016-06-30-02:25 #52810tomy33tdi
FelhasználóSzia, izzítógyertyákat is cseréltél? Minimálisan befolyásolhatja az alapjárat ingadozást, mert kb 2 percig utóizzítást végez a számítógép még meleg motornál is, a lágyabb alapjárat miatt,Lehet érdemes volna olvasni belőle hibát, pd elemek állapotára is rálehet olvasni,
A karter füst is lehet pár dologtól, ezt látni kellene.
2016-06-30-18:41 #52819Péter Guszti
FelhasználóKöszi a segítséget.
Esetleg tudja valaki hová lehetne vinni Hajdú Biharban ahol értenek is hozzá mert a legtöbb szerelő csak a fejét vakargatja.??2016-06-30-18:58 #52820tomy33tdi
FelhasználóHát én foglalkozok autóelektronikával, Tdi, V6 Tdi, meg adagolókkal, aza baj, hogy Miskolci vagyok…
2016-07-01-17:04 #52829Péter Guszti
FelhasználóAz nem is olyan nagy távolság ,de elvileg Debrecenben is vannak szakik…
Ha nem találok megkereslek…
MA reggeli probléma…..
visitani kezdett valami a motortérből erő elszállt,mint ha szopódiesel lenne
Van egy szelep amire megy egy vákumcső,lehúztam ,visitás megszünt.erő visszatért.
A szelep a hűtővíz körben van majdnem egyből a kiegyenlítő tartály után.
Elvileg az üzemanyagot fűti .
A bárdinál nay nehezen megtaláltuk a rendszerbe,az ut.gyártott 4rugó körül van,gyári tizenpárezer,de a világban nincs nekik.
Unixnál meg sem találta a rendszerükben az alkatrészt
Azt javasolták,hogy nyugottan hagyjam igy ugy sem zavar sok vizet.
Kérdésem az,hogy valóban igy van???Illetve, hogy alapból zárva van,vagy nyitva,és nem -e okoz az galibát,mert kézzel is lehet állitani egy kis pöcköt rajta ami nyitja vagy zárja és melyik állásban érdemes hagyni???-
A hozzászólás módosításra került: 4 years, 8 months telt el-
Péter Guszti.
2016-07-01-17:30 #52831tomy33tdi
FelhasználóSzia, a cikkszámát, vagy a nevét leírod, vagy fotót küldesz, megtudom mondani, hogy mi a szerepe, és menyire fontos!.. lehet hogy a gázolajhütő!.. ha az akkor viszont nem érdemes elhanyagolni, mert a pd tdi mikor nyit a porlasztószelep, nagyon nagy nyomással áramlik vissza a felesleges üzemanyag, kb 1500 bar.. és nagyon felmelegszik.. és ezért kell bele ez ahőcserélő!
Küldj cikszámot, vagy ahogy megtaláltátok bárdinál, !
2016-07-01-18:35 #52832Péter Guszti
Felhasználóhttps://alkatreszek.hu/autotipus/audi/a6/a6_avant_4a_c4_1994_06_1997_12/4661/autofutes_huto_rendszerek/futescsap/osszes_termek/-_1
Nem tudtam képet feltölteni de igy találzam meg a neten.
Hűtőfolyadék szabályzó szelep.Vákum vezérli-
A hozzászólás módosításra került: 4 years, 8 months telt el-
Péter Guszti.
2016-07-03-03:08 #52840tomy33tdi
FelhasználóNah vagyok… ma kiderítem, hogy mi eza szelep.. szerintem EGR hütő.., ha rádugod a vákuumot akkor mozdul az a kis kar??
Már tényleg piszkál ezaz autó…. jólenne látni, hogy milyen hibákat hoz… vagy mi nem tetszik a motorvezérlőnek…. Ez a hibajelenség nagyon összetett dolog!! Ne vegyél meg Semmit se.! Amíg nem tudom, hogy mi miért hisztis!!..2016-07-03-03:13 #52841tomy33tdi
FelhasználóHa van privi elérhetőséged.. pl facebook, küld el erre az e-mailra : tomy23@vipmail.hu
Megkereslek, és igy folyamatosan tudunk kommunikálni.2016-07-03-08:58 #52842Péter Guszti
Felhasználóok.
Irtam e-mailt.
Köszi2016-07-04-00:25 #52844tomy33tdi
FelhasználóOké, megvagy 🙂
2017-06-02-13:12 #53764Gábor Pálinkás
Felhasználósziasztok ugyan ez a sipolo hangot adja ki amit be linkeltetek ennek a hibaja meg mit eredmenyezett a kocsin?
2017-07-31-07:46 #53907Gyuri Zizzent
FelhasználóSziasztok beteg a passatom egy kicsit.
HIBA OKA: Turbo nyomás elmegy 🙁
Vakum csöveket csererltem Geometriat a vakum hidegen es melegen felhúzta teljesen.
Motorkod AJM 2000/10. Havi2017-09-26-20:14 #54144Brigi Brigike
FelhasználóUdv lene egy ojan problemàm hogy szet jonek a pd elemek a rugos resze nem fustolt kèrdès visza lehet igy rakni
-
A hozzászólás módosításra került: 4 years, 8 months telt el-
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.