95 Passat GLX Vr6 univerzális bicskakulcs bekötése

Kezdőlap Fórumok Elektronikai tippek, trükkök 95 Passat GLX Vr6 univerzális bicskakulcs bekötése

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 19
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #7188
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw márkatársak!!

    Segitségeteket szeretném kérni egy univerzális bicskakulcs bekötésében. Légyszi aki tud segiteni irjon!!!!

    #7190
    admin
    Adminisztrátor

    Szerintem ezt így nagyon nehéz megmondani. Kérdés h milyen passat, van e riasztód, milyen a riasztó, milyen az univerzális bicskakulcs. Szerintem vidd el szakmûhelybe. Ha nem vagy jártas az elektromosság terén akkor több kárt is csinálhatsz.

    #7195
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tamás!

    Nem egészen értem a kérdést! Mit szeretnél bekötni a bicskakulcson! Abban az évjáratban már az immo egység
    jeladója már a kulcsban volt! Anélkül nem fog elindulni az autó…
    Véletlenül nem gyári riasztóval szerelték az autódat? Sajna az amerikai modellekrõl kevés dolog van az európai katalógusokban…:(

    #7199
    admin
    Adminisztrátor

    Nem immo-s a kocsim, s német gyártmány. Gyárilag volt benne vezérelhetõ központizár, de az sajna elmaradt. Vettem Magyarországról egy szettet http://bicskakulcs.hu/ ennek a bekötésével vok gondban. Ha esetleg valaki kapcsolási rajzzal, vagy hasonlóval tudna rajtam segiteni, örülnék

    #7200
    admin
    Adminisztrátor

    Lehet nagy hülyeséget fogok mondani, (bár remélem nem:)) és nem tudom hogy az hogy cégek nevét mondom, mennyire baj, de szerintem az vinne téged a legjobban elõre, habemennél a Zs+u ba, és kérnél egy univerzális bicskakulcsot, mert az most náluk akciós, és téged mennyire érdekel a dolog, abba van kapcsolási rajz is, és mondjuk telefonnal lefényképeznéd és mondanád, hogy errõl körbekéredzel és majd visszajösz, amúgy a tapasztalat az, hogy szívesen segítenek kibontják, megmutratják. Azért gondolom,ezt mert szerintem a bicskakulcs is hasonló képpen mûködik mint egy távirányítós központizár, vagy riasztó ami vezérel kozponti zárat is, elvileg ugyan annak kéne lennie… és amennyit Én eddig láttam az mind ugyanazt csinálta ugyanazon az alapelven, szóval ha nem is mondjuk színre egyeznek a kábelek, de szerintem meg lhet oldamni egy msáik cég által gyártott rajzból is.
    Aztán ki tudja lehet ugyanazt árulják ott is. Ez csak egy ötlet volt…

    #7204
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW !

    Sajna én éppen az ellenkezõjét tapasztaltam! Direkt mások a vezetékszínek, nehogy logikusan gondolkodva bekösd, vagy vedd igénybe a szakszervízt!

    #7216
    admin
    Adminisztrátor

    Igen, ez igy van.

    Nos a papiron, amit kaptam, olyasmi áll hogy negativ trigger, pozitiv trigger, meg negativ és pozitiv trigger. Ezekböl már furcsán néztem. No de az hogy kijön triggerekként vagy 6 szál, ami 2x pár, szóval 2 sárga, 2 fehér, meg 2 piros. Persze a központi záram pneumatikus, szóval vákuumos. Megy rá 3 vezeték, egy barna ami gondolom test, egy piros, ami valószinü +, megy egy fekete ami ha minden igaz -(mivel kétállású kapcsolóról beszélünk). Ezek szerintem a régi központi egységröl érkezö jeleket vezette. Ha igy van, valahol kell lennie egy központi egységnek, amit meg kell találnom. Találtam egy 93-as Passathoz kapcsolási rajzot, amit megosztanám veletek, ha tudnám hogy kell. (hátha valakinek még jól jöhet) De szerintem nem ugyan az mint az én kocsim. NEM EGYSZERÜ KIIGAZODNI RAJTA. Ja találtam még a neten 95-97-ig csináld magad szervizkönyvet is hozzá angolul ha érdekel valakit. Nem lehet itt valami adatok megosztása, vagy valami ilyesmit létrehozni? Szerintem ezek hasznos infók VW-seknek. már akit érdekel……

    #7235
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tamás!

    A centrálzárat pozitív impulzusokkal vezérled!
    A bal elsõ ajtó kábelcsatornájában keresd a fehér-fekete szálat(nyitás) és a sárga-piros szálat(zárás). Ezekre kell csatlakoznod. Végleges bekötés elõtt azért próbáld ki, bezárt ajtóval, de ‘zsebretett’ kulccsal,nehogy megtréfáljon! Ha a záró impulzus 20-30mp-esre is állítható,akkor az ablakokat és az elektromos napfénytetõt is zárni fogja(komfortzárási funkció).
    A gyári centrálzár vezérlõ egység egybe van szerelve a vákuumpumpával és a csomagtér jobb hátulján találod.Variant(kombi, vagy Wagon) esetén a fenélemez alatt a pótkerék mellett.
    A zárvezérlõt bekötöd és figyeld meg, hogy melyik szálon ‘ad’ pozitív impulzust!

    #7272
    admin
    Adminisztrátor

    Doki TE CSÚCS vagy!!!! Köszi
    Ma nekiállok!!

    #7276
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tamás!

    Köszi a bókot!:blush: De amúgy csak igyekszem! Sok sikert!

    #7282
    admin
    Adminisztrátor

    DOKI TE VOLKSWAGEN ISTEN VAGY!!!!!

    Ezt bátran kijelentem. Volt egy-két problémám, de megoldottam, s mûködik, persze CSAK neked köszönhetem!!!!!!!!!

    Ki volt már a riasztó iktatva, de igazi müanyaggal bevont sarukkal volt leszigetelve, s szerintem egy valami szerviz munka volt. DE.. nagydarab Kinai központi zár egység volt benne, amit valami ezermester mókolhatott bele. Vagy valami amcsi,(amit nem igazán hiszek) inkább mexican guy mûve lehetett.

    Szóval: Kiszedtem a régi egységet, riasztóval, meg kb 2 kiló kábellel. A régi sarun megtaláltam az általad emlitett szines vezetékeket, amit megpróbáltam, s SIKERÜLT. Igaz az ablakokat nem huzza fel, meg a hátsó ajtót nem nyitja, de ezen nem kisérletezgettem, mert félek hogy leégetek valamit. Nekem ennyi elég.
    Köszi mégegyszer

    #7283
    admin
    Adminisztrátor

    Ha valaki szerel be hasonlót, akkor erre figyelj!!!!! :

    A kivezetett vezetéket, amit elvileg el kell vágni pneumatikus záráshoz, ne vágd el!!(mikor elvágtam, az ablakok félig MINDIG lenyiltak nyitáskor, záráskor meg nem teljesen mentek fel.) :blink:
    Az én VW-met a pozitiv triggerhez tartozó képpel kötöttem be.
    15 Amperesek a belsö cuccok, szóval nagyobb biztit ne tégy bele!!! :side:

    Amig emlékszem leirom:

    A kormány alatt, a biztositékok környékén van kettö fekete dobozka. Az egyik(az alsó, nekem csak ott lógott) a riasztó cuccosa, a másik, ami fent van a baloldali légbeömlö mellett közvetlen(elég szar leszedni) az a központi zár egység. Én kiiktattam mindkét dobozkát, mivel a riasztóm nem mûködött. A vezetékeket, amire szükségünk van, a központi egység felsö,(mivel két csati megy rá) azaz a soksarus csatin találod. Ezen van a DOKI is emlitette ‘fehér-fekete szál’, meg a ‘sárga-piros szál. Ugyanezen találod a barna, azaz negativ/test szálat, meg a pirosat, azaz pozitiv szálat is. A pirosra megy a piros, a barnára a fekete az új egységrõl. Ezek az áram ellátás vezetékei. A két sárga szálat, mivel + ot kell adni neki, hozzá kell csatolni a pirosakhoz(poziivhez). Van még egy sima fehér, meg egy fehér/fekete csikos szál(ezek a nyitás/zárás szálai). Ezeket a fehér/fekete – fehér/fekete, sima fehér- sárga/piros szálakra kötöttem. A két maradék narancssárgát nem kell bekötni. Remélem nem túl bonyolultan irtam le. Csak kitartás, már ha egyáltalán foglalkozi valaki ilyesmivel.

    Sok sikert!!

    Ja s szerintem több mint valószinü hogy 95-97-ig bármely Passat-hoz jó.

    B)

    Módosította: Tomanek, Idõpont: 2008.06.11 01:23

    #7291
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tamás!

    Köszi a bókot, de már zavarba hozol!:blush:

    Az ablakaidat azért húzza le a zárvezérlõ, mert 2 másodpercnél hosszabb ideig kapott vezérlõ jelet!
    Ha lehet, módosítsd a nyitás idejét maximum 2 másodpercre, a zárást pedig 30-60mp-re,vagy stopperold, hogy mennyi idõ alatt ‘megy fel’ az ablak! Ezután jónak kellene lennie a dolgoknak!
    Nem biztos, hogy jó ötlet a gyári tápvonalat használni a mûködtetéshez! Én inkább külön áram- és testszállal oldottam volna meg!

    #7299
    admin
    Adminisztrátor

    :huh:

    #8615
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki, és kedves márkatársak!

    Én is megvettem a fent említett bicskakulcsos rendszert. Mindent sikerült bekötni (93-as VR6 Passat GLX,gyári riasztóval), hála az elõzõ postoknak, viszont 1-2 bajom még van.
    Van ebben egy olyan funkció, hogy ha nem nyitja ki senki valamelyik ajtót, akkor 30 mp múlva visszazár autómatikusan.Na nekem mindig visszazár. Még ha nyitva van az ajtó, akkor is.
    Van két vezeték amire azt írja hogy "oldal ajtó kioldó"(side door triggering) + és – .
    Gondolom ide kéne bekötni valahogy az ajtónál lévõ kapcsolók vezetékeit.
    Elvileg meg is találtam, egy barna/fehér vezeték, de ha rákötöm bármelyikre, egybõl riaszt.
    És akkor a – vezeték megy a földre? Itt kissé elakadtam, pedig mûszerész volnék…:blush:
    A másik. Ha jól értelmeztem, nem nagyon lehet programozni a zárási,nyitási idõtartamokat, csak egy jumper van hogy 0,5mp(sima kp zár) vagy 4mp(pneumatikus kp zár) legyen a zárási idõ. Így viszont épp csak megmoccantja az ablakokat. Ezzel lehet valamit kezdeni, vagy felejtsem el? Van ezen a dobozon még egy ablakfelhúzó kimenet, megmértem, de ott csak 0.6V jön egy 10-15 mp-ig, azzal szerintem nem igazán lehet mit kezdeni.
    Szerintetek?
    Segítségeteket elõre is köszönöm!

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 19
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close