www.kedvezmenyesbiztositas.hu

AAz turbó

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor AAz turbó

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 26
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #25617
    admin
    Adminisztrátor

    Helló. Afelõl érdeklõdnék hogy egy aaz s mocin lehet a turbó töltési idején változtatni? Nekem olyan 2500 fordulattól hallatszik a hangja és nem szeretném forgatni. Ötlet? Ja és a turbón lévõ vákumszelepre miért megy kettõ csõ? Az egyik a motorról megy és vákum van benne és a másik?

    #25619
    admin
    Adminisztrátor

    AAZ-s motoron k14-es turbókat szereltek. Így annak töltési mennyiségét egy hernyó csavarra tudsz állítani a nyomáslabdán.

    #25620
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Kellene fotó a turbóról.
    Az 1.9 TD ken volt kkk k14 és garett T2 sima olajhûtésû turbó is.
    Ezeken a turbóknak nem tudsz állítani nagyon a gyorsaságán.Szerezz be egy váltózó geometriás turbót pl. vnt 15.
    Meg lesz amit akarsz!!!Ezt a turbót pedig add el vagy tedd fel a polcra.
    ÜDVW

    #25624
    admin
    Adminisztrátor

    És az a vákuum szelep ami a jobb oldali toronyra van rögzítve az megszakítja a vákuumot vagy ráengedi? Ha lehuzom a vákuumcsövet a turbóról akkor tölt, vagy akkor nem? Elõre is köszi [img size=400]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/ShowImage-680c569be104ba40c5de3c93c22ec2ce.jpg[/img]

    #25627
    admin
    Adminisztrátor

    Ha lehùzod a csövet akkor a turbo nem fogja önnmagát vezèrelni. Annyit fog tölteni amennyit csak tud. A tengely hosszából csavarj össze es mérd meg mennyinél tart a nyomás. (és valamennyivel hamarabb fog épülni a nyomás.

    #25651
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    A nyomás itt elõbb nem tud felépülni,mert a kipufogógáz mennyisége határozza meg a felpörgési sebbeséget..hogy elõbb felpörögjön a turbó ahhoz több “üzemanyag” kellene” több “füst”.
    Ez miatt találták ki a változó geometriát.

    Neked a töltés maximumát a “nyomáslabda” szabályozza.Azt tudod megtenni,hogy a kompresszorház és a nyomás labda közötti csõbe teszel egy olyan állítós szelep amivel a maximális nyomást kitolod maximum 1.2 barra ami még nem káros a turbónak hosszú távon.

    A töltés felpörgési idõt “megfelelõ olaj adalékkal ” “tribológiai” anyaggal is meglehet tenni.A többit nem íróm le,mert sok ember félre értés miatt már lehurrogtak…az össze tételt meg stb. azt nem mondom meg ,mert 8 év alatt sikerült ki-kísérletezgetni.

    A változó geometriás turbó pont ez miatt jó,mert a feltöltési idõt lecsökkenti és nem kell”fordulatnak” lenni ahhoz ,hogy legyen turbónyomásod.

    ÜDVW

    #25656
    admin
    Adminisztrátor

    hi Még akkor azt szeretném tudni hogy az a vákuum csõ ami a motorról megy rá a turbóra egy szelepen keresztül az mire való, miért van rajt? Vagy mit szabályoz? A vákuumdob rudazatán merre kell tekerni hogy növekedjen a turbónyomás? Elõre is kösz

    #25660
    admin
    Adminisztrátor

    Össze fele kell. (tehát rövidebbre kell venni) Ekkor fog emelkedni a nyomásod.

    #25698
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!

    “az a vákuum csõ ami a motorról megy rá a turbóra egy szelepen keresztül az mire való, miért van rajt? Vagy mit szabályoz?”
    Na ezt a kérdésedet nem értem légyszíves tegyél fel róla fotót.
    ÜDVW

    #25702
    admin
    Adminisztrátor

    Helló. Nekem a turbóra kettõ darab vákuumcsõ megy rá.az egyik a nyomórészrõl, gondolom azzal szabályozza hogy ne töltsön túl. A másik csõ viszont a vákuumpumpáról lejövõ csõröl megy rá, ami egy elektromos szelepen keresztül. Ez az elektromos szelep viszont az adagoló tetején lévõ mikrókapcsolóval van mûködtetve. Na szóval ez lenne a kérdésem. Miért kell ez a szelep? miért megy rá két csõ hogy
    ha önmagát szabályozza? Le lehet ezt szerelni az adagolóról? Elõre is köszi

    #25704
    admin
    Adminisztrátor

    itt a kép [img size=334]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/DSC00151.JPG[/img]

    Attachments:
    #25708
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Ez az a fajta adagoló amelyikben egy “üres” LDA található.

    ÜDVW

    #25726
    admin
    Adminisztrátor

    Hát az eredetileg a klímát kapcsolná le teljes gázadáskor. Az a szelep amit te magyarázol gyárilag a EGR szelepet vezérelné. Csak neked valami nagyon át van kötözgetve.

    #25728
    admin
    Adminisztrátor

    Én csak azt nem értem hogy a turbón lévõ vákuumdob ami ugye a turbónyomást szabályozná, na arra miért kell két csõ? Mert hát oké hogy az egyik csõ szabályozza a nyomást de a másik az miért van rajta? Majd holnap lefotózom azt teszek fel képet.

    #25730
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Neked véletlen nem változó geometriás turbó van fent VAGY volt fent?
    ÜDVW

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 26
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close