www.boxergarazs.hu

Adagoló, + anyag állítás…

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor Adagoló, + anyag állítás…

11 bejegyzés megtekintése - 1-11 / 11
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #14155
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok….

    Mennyi teljesítményt érek el azzal ha kicsit ráállítok a füstcsavarra, 1/4-et tekerek befelé —> ennyit mondott egy vw szaki,hogy többet ne tekerjek rá!!! Azt tudom,hogy magasabb lesz az alapjárat amin vissza kell tekerni,és kb fél literrel eszik többet….

    A motornak ez gondolom nem árt. Mennyivel menne jobban a gép???
    Érdemes egyáltalán rátekerni?

    1.6 GTD JR + intercooler…

    #14157
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW. Isti.
    Én mikor a Coolert rátettem a gépre csavartam rajta konkrétat nem tudok mondani de észre lehetett venni hogy jobban vette a lapot meg a füst sem maradt el! Sokszor volt hogy full becsavartam akkor már komolyabb volt visszapillantóba nem kelet nézni de oda is lett csapva az 1,9 TDI 90le-s G3;) :laugh:

    #14158
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!

    Szerintem ezt nehéz megmondani,hogy mennyit "tekerj" azon a csavaron.Majd ha tekergeted érzed a kocsin mikor jó neki.
    Nekem a tanácsom: addig tekerd amíg nem fûstõl(max. ha ködöl) ,de arányosan húz.Máshoz is hozzá kell nyúlni az adagolón,hogy jobban vegye a lapot a turbó.
    ÜDVW

    #14179
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a válaszokat….De ha ezzel lehet egész jó teljesítményt elérni, akkor minek cserélgetik a csúcsokat??

    Én nem akarok a turbón tekergetni,mégis kiváncsi voltam,hogy mennyit számítana a + anyag,és ez a mocinak ártana, vagy nem?

    Engem igazából ami nagyon érdekelne az egy 6 gangos váltó, ez megoldható lenne szerintetek???

    #14181
    admin
    Adminisztrátor

    Szia!
    Szerintem vidd el teljesítmény mérésre azt majd ott beállítják.Akkor látsz majd mindent.
    6-os váltó az érdeklõdésemet felkeltette,ha össze jön akkor kiváncsi lennék rá.

    Módosította: kapuvarizsolt, Idõpont: 2009.04.02 21:41

    #14187
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    A porlasztócsúcsok csréje a TDI motorkra vonatkozik! Ott sokkal kisebb furatokon áramlik be a gázolaj az égéstérbe. Ha csak a bejutó mennyiséget növelnénk, akkor a csúcsok furata mintegy fojtás van jelen és a nagy tuningnak adagolóelem törés lesz a vége!
    A füstcsavar becsavarásával a mennyiséget meg tudod növelni ,de egy ponton túl beállíthatatlan lesz az alapjárat és igen lassan(vagy nem) fog a fordulat vissza esni alapjáratra….Esetleg szétforoghat a motorod…
    A turbónyomás függvényében történõ többlet üzemanyagmennyiséget az adagoló tetején lévõ membrán és azzal együtt az LDA tüske elfordításával tudod módosítani…Csak nem mindegy hogy merre…

    #14198
    admin
    Adminisztrátor

    Aha értem a témát Doki…

    Azért írtam az 1/4 tekerésnyi állítást..

    A 6-os váltó megoldható szted Doki?? Nemtom milyen vw típusban van 6 gangos váltó,hátha felcsavarozható a 2-es golfira is hmmm??

    #14237
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    Sok modellt(Golf IV, Bora, Fabia, Octavia) szereltek 6 sebességes váltóval,de inkább a nagy teljesítményû (115 paci feletti) PD TDI motorosokat.
    A z 1,6 TD motor teljesítménye nagyon kevés ezekhez! Átszerelés még nehezebb a régi TDi váltókéhoz képest, mivel ezekben még szélesebb a differenciálmû, így még kisebb a féltengelyek hossza…
    A másik probléma a 60-100 ezer környéki vételár….

    #14259
    admin
    Adminisztrátor

    Aha értem…

    Akkor marad az 5-ös váltó,pedig nagyon menõ lenne a 6 gang-gal..Mert arra gondoltam,hogy a 6-os váltónak kb ugyanaz az áttétele mint az enyém vagy rövidebb,és van egy + 6.-is….

    nah mindegy gondoltam kicsit gyorsabb lett volna a 6-os váltóval..

    Köszi a válaszokat…

    #14277
    admin
    Adminisztrátor

    Szia!
    Szerintem csavargasd el nyugodtan ,de jegyezd meg mi hol volt .Azt majd meg látod mit merre kell tekerni.De ha egy valamit tekergetsz akkor másik ketön is kell tekerni.Füstcsavar,lda,lefuvoszelep.Ezeket kell összhangba hozni.
    Ha nem húz folyamatosan csak szakaszosan akkor rosszul van beállítva.Meg ha füstöl akkor is,de az lehet sok mindentõl:)

    Módosította: kapuvarizsolt, Idõpont: 2009.04.06 20:52

    #154704
    Andorvas
    Felhasználó

    Sziasztok! Az LDA tüskén hogyan lehet állítani hogy több kaját kapjon ha megvan a turbonyomás?
    Köszi.

11 bejegyzés megtekintése - 1-11 / 11
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

TLX_125x125_web

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close