Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › Bogár motor
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-09-25-20:01 #4549
Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Egy kis segítség kellene. A bogaram motorja melegszik, de csak a bal oldala.Kérdésem az lenne, hogy mi lehet ennek az oka és, hogy lehet kiküszöbölni a hibát?
2007-09-26-14:59 #4552Lajos
AdminisztrátorÜdVW Roland!
A motorod azon oldala vagy szorul,vagy a beállítása hibás,esetleg szegényebb keverékkel üzemel(fals levegõ, vagy ha duplakarbis,akkor beállítási gond) esetleg gyertyahiba….Egy kompresszió mérés és egy hengerkikiapcsolásos teljesítménymérés sokat segítene a dolgodon…
2007-09-29-12:11 #4558Lajos
AdminisztrátorSzia
Elöször is a motor felújított 1.3-as szimpla karburátoros.
Ha beállítási hiba van akkor mit kellene beállitani? És ez a hengerkikapcsolásos teljesítménymérés azt, hogy lehet megcsinálni?
Válaszodat elõre is KÖSZI!2007-09-29-15:28 #4559Lajos
AdminisztrátorÜdVW Roland!
Beállítási gond alatt a szelephézagot,a zárási szöget,az elõgyújtást és a porlasztó(karburátor) beállításait értem…
Aránylag pontos értékeket találsz az autodata,autofit,alldata,stb. programokban.
Ha neincs ilyen elérhetõséged,akkor próbálj,egy zöldkártyás ismerõst meginterjúvolni.
Sokat segítene a dolgodon egy komplett gázelemzés,mégpedig úgy,hogy mind a két csövön át megméritek a kibocsájtást. Jelentõs eltérést okozhat a tömítetlenség (fals levegõ),vagy a pontatlan tömítések (csökkentik a keresztmetszetet,káros légörvényeket okoznak,stb.) hibája… Esetleg még a gyertyák és a gyújtókábelek is szép trükköket ‘tudnak’….
A hengerkikapcsolásos teljesítmény mérés valaha az ELKON cég nagy újítása volt. Lényege az,hogy a motor hengereit villamosan kikapcsolja,így a fordulatszám csökkenésbõl lehet rájönni a "gyengélkedõ" hengerre, mivel az kevésbé "fogja meg" a motor mûködõ másik 3 hengerét….Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.09.29 13:30
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.