Diesel Porlasztó

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! Diesel Porlasztó

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5079
    Lajos
    Adminisztrátor

    Van egy golf 2 1.6 d kocsim és állandóan folyik a gázolaj a porlasztóknál. Már megpróbáltam mindent kiszedtem õket megpucoltam, új porlasztócsúcsokat szereltem be a nyitónyomást beállítattam, a résolajcsonkokat beragasztottam de folyik mindegyiknél a gázolaj. Kérlek segítsetek!

    #5084
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia. Két kérdésem van. A Porlasztó össze szerelésénél amikor ösze szereled öket akkor használsz valami pasztát , vagy menet rögzitött? és elég keményen meg kell huzni. a másik hogy a hengerfelybe is jól meg kell huzni. Lehet hogy a nyomocsönél ment , kopott szét a kup és nem tömit jól . Rosszabik eset amikor a porlasztó házadón van valamit apró repedés és ott folyik.

    #5085
    Lajos
    Adminisztrátor

    A hengerfejbe nyomatékkulccsal húztam meg (70 Nm ), a porlasztó két felét meg nem tömítettem de atomra meghúztam.

    #5099
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Sok diesel mûhelyben a porlasztó két felét teflon szalaggal szerelik össze…A hengerfejbe nem szabad 70Nm nyomatéknál ‘erõsebben’ meghúzni, mert elrepeszti a hengerfejet! Minden kiszerelés után új hõvédõ alátéteket kell használni…

    #5105
    Lajos
    Adminisztrátor

    Köszönöm a tippet, a teflonszalagot még nem próbáltam azt hittem nem bírja a gázolajat.
    Holnap meg is csinálom, bár biztos odafagyok!

    #5116
    Lajos
    Adminisztrátor

    A teflonszalag bevált, de az egyes hengernél a porlasztó és hengerfej között folyik. Igaz innen tudtam a tûzkarikát a legnehezebben kibányászni, lehetséges hogy az nem tömít rendesen. Valami ötletet légyszi!

    #5124
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    A teflonról csak annyit, hogy az alkohollal mûködõ autókban (Brazíliában) minden gumitömítés helyett teflon tömítéseket alkalmaznak… Mayd itthon is szükség lesz rá az új magyar bioszeméthez, amit benzinnek titulálnak…Büdösnek büdös, de az autót még nem hajtja normálisan…:sick:
    A porlasztócsúcs furatát vékony drótkoronggal, esetleg hántolóval tudod kitakarítani. Csak vigyázni kell, hogy a belehulló szemetet indítózással ‘köhögtesd ki'(mágnesszelep kiiktatva, nehogy beinduljon).:)

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.30 12:55

    #5146
    Lajos
    Adminisztrátor

    Elöször is boldog újévet neked is, másodszor a pár napos tûzkarikát kicseréljem? Csak azért kérdezem , mert ahol tanuló voltam ott a fõnök rátette egy 10-es dugókulcsfejre és egy lyukasztóval megkalapálta a közepét, ez akkor sem nagyon tetszett de bevált.

    #5151
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mikós!

    Ha egyszer megszrítottál egy tömítõ alátétet, az már deformálódott…Ezért írtam, hogy visszaszerelés elõtt ki kell a furatot takarítani…A cserét rád bízom…

    #5211
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia doki!
    Hiába minden erõfeszítés, a gépsárkány új gazdára vár!

    #5219
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Igazán sajnálom! Amit tudtam segítettem! Ilyen az élet!:(

    #5221
    Lajos
    Adminisztrátor

    Hahó doki !
    Pislákol a remény! A Golf 2 ugyan megy, de egy kis kompromisszummal (mivel erdész lettem és terepjárót kellett vennem és két autót bármennyire szeretném nem tudok fenntartani) vettem egy VW 1.6d motorral szerelt Nivát.
    VW is meg nem is. A VW bennem tovább él. Amúgy ezt az új motort elnézve elég sok fórumos üzenetet kapsz tõlem.
    Elõre is köszönöm!

    #5247
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Ha tudok,segítek, itt megtalálsz!:)

    #5252
    Lajos
    Adminisztrátor

    Elõre is köszönöm!
    Akkor meg is kezdeném, olyan kérdésem lenne, a verda igen nehezen indul hidegen (elötöltést beállítottam, az összes izzítót kicseréltem) igaz kézi izzítás van. Tönkremehet az izzítógyertya ha sokáig izzítok?

    #5274
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Az izzítógyertyák a sokáig tartó izzítást sem bírják! Talán az újabb, vékonyabb végû izzítógyertyák(Duratherm rendszerûek) ellenállóbbak. Reggel a motorok akár 35-45 mp-ig is hajlandók izzítani, sõt a korai 1,9 D és TD motorok beindulás után még 2-7 percig is(!) izzítanak…Azokban a legkirályabb gyertyák sem bírják 1 évnél tovább….

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.