Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › dieselgolf
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-12-17-20:37 #4941
Lajos
Adminisztrátorhovatûnt?:woohoo:
2007-12-18-20:53 #4949Lajos
AdminisztrátorBocs’ mindenkitõl, aki ehhez a témához hozzászólt, de egy véletlen egérmanõver után töröltük az ide érkezõ bejegyzéseket. Remélem semmi lényeges nem veszett el. Még egyszer elnézést, legközelebb jobban figyelünk.
– Szerk. –
2007-12-18-21:42 #4950Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
Írd meg újra (tudom, nem könnyû:( ) aztán folytatjuk az eszmecserét!
2007-12-18-23:00 #4952Lajos
AdminisztrátorSziasztok! Üdvw Dokimester! Tényleg nem könnyû 🙂 Annyit irtam,hogy van egy 1.6-os kettesgolfom,86-os évjárat,DE,egyik ismerösöm szerint,85-ös a blokk,hidrotõke nélküli. Nem tudom emlékeztek még,hogy sok olajat eszik,hagos,füstöl…..stb. Valami rémlik,hogy mit irtatok a lehetséges problémákról,illetve az orvoslásról,én ugy gondolom,hogy mielött bármibe belekezdenék,egy motordiagnosztikát bevállalok.Gyakorlatilag ezzel teljességgel megállapítható,hogy milyen bajok vannak???? Egyáltalán érdemes-e nekiállni,vagy várjam meg mig megadja magát,vagy talán motorcserét???? Azt nem tudom melyik lenne,ami jobban megérné,kicsit félek mindegyiktõl,ezért kellene egy kis infó,tapasztalat,bármilyen megoldás érdekel!!! Köszönöm!
2007-12-19-20:34 #4962Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
Nos a motorodat ténylegesen át kell vizsgálni! Ha tényleg lapkás a hengerfej, mindenek elõtt üzemmeleg motornál légy szíves ellenõrizni a szelephézagot! Ez a szívószelepeknél 0,2 +0,05mm, a kipufogó szelepeknél 0,4 +0,05mm.
Bármibe is kezdenél, elõször a szelephézag ellenõrzése legyen az elsõ, mert jelentõsen befolyásolhatja a kompresszió értékét! Beállítás után legalább 50 km-t járni kell az autóval, sõt 1 kicsit hajszolni is, hogy ‘beverõdjenek’ a szelepek! Ne felejtsd el az olajnyomást is megmérni! Alapjáraton, melegen 0,25 bar felett legyen, fordulaton pedig a 4,5 bar-os értéket el kellene érnie…
A motor zajos mûködését okozhatja a hibás szelephézag(túl kicsi és túl nagy is), a helytelen elõbefecskendezési szög, a hibás, vagy rosszul beállított befecskendezõ porlasztó, valamint a kopott siklócsapágyak…:sick:
Az olajfogyasztást okozhatja a kopott dugattyúgyûrû(csere), a kopott szelepszár szimering(csere), a kopott szelep és a szelepvezetõ(csere),valamint a kopott henger(motor fúrása ,hónolása,dugattyú+gyûrûsor csere,csapágysor csere).Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.19 17:50
Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.12.19 17:55
2007-12-20-23:36 #4986Lajos
AdminisztrátorÜdvw Doki.Köszi a tanácsot,csak még egy kérdés! Megéri,ez nekem hosszutávon,tom hülye kérdés,de mi tapasztalat az ilyen volumenü munkák után?Jobb lesz csak,vagy teljesen rendbejönnek a problémák?Én mondjuk nem hajtom szét a gépet,de mindennap használom,szükségem van rá a munkámhoz.Köszi a türelmet.
2007-12-21-12:59 #4993Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
Én nem tudhatom azt , hogy Neked mi és hogyan éri meg! 1 dolog biztos: ha felujíttatod a motort (mondanom sem kell, ugye, hogy minõségi cuccok, munkák, stb.) és betartod a szervízintervallumokat (pl:olajcsere 7500km enként, hidrotõkés motoroknál 10W-40-es olajjal, a lapkáshoz elég a 15W40-es is), valamint ‘odafigyelsz’ akkor akár 500(!) ezer km-ig tartós motorod lesz! Most már csak az a kérdés, hogy a ‘bódé’ van-e olyan állapotban, hogy megérje megcsinálni…
2007-12-21-19:18 #5000Lajos
Adminisztrátorüdvw. köszönöm a tartalmas választ.akkor van értelme.újat nem akarok venni,mert ez nött a szivemhez a ‘bódéval’ nincsen gáz annyira,korához képest elég jo.91-ben került magyarországra….azota romlott picit,de a patkány stilus is menö még B)
2007-12-23-15:32 #5014Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
Végül is menõ még a patkány stílus, csak van-e értelme ha mayd úton útfélen a rendõrök meg fognak állítani a ‘mûszaki állapot’ miatt…:laugh:
Sok Sikert!2007-12-27-13:41 #5078Lajos
AdminisztrátorSziasztok!Elöször is boldog Ünnepeket Mindenkinek! Köszönöm a tanácsot Doki,azért erõs túlzás amit irtam,én is szeretem rendben tudni a kasztnit is….B) Lenne még kérdésem,aki tud segítsen! Kaptam a páromtól karácsonyra,egy célkeresztes angel eyes(golf2) fényszórót,hátulra,meg fehér,piros kristályt!mondanom sem kell,majd kiugrottam a bõrömbõl…..:laugh: ,szóval,ez számít majd a jövö májusban esedékes mûszaki vizsgánál?????? Hátulra kell majd vennem sárga izzókat,mivel az index fehér???? Ja,és még annyit,hogy xenon szettet rakhatok-e elõre,számít az is a mûszakinál????? Még annyit,hogy lámpákban van TÜV engedély. köszi!!!
2007-12-27-19:45 #5097Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
A lámpák papírjait tartsd magadnál! Elméletileg be kellene vezetni a forgalmiba, de ezt még az illetékesek sem tudják! Az indexbe kell szimmetrikus foglalatú sárga 21W-os izzó.
A Xenon szettekrõl akarnak változtatni,de még semmi sem jött ki…Németországban csak úgy teheted a vasadba, ha ‘gyártasz hozzá’ fényszóró mosó-törlõ szerkezetet is! Mivel jóval kisebb hõt termel, így nem tud a kosz rászáradni…2008-01-01-16:44 #5141Lajos
AdminisztrátorÜdvw!Köszi xenon ejtve,nem is olyan jó….B) Havernak nincs a "merkáján" fényszórótisztító,ha hosszabb útra menek állandóan meg kell állnia letisztítani,mert a rárakódott kosztól(ebben a moslékos idõben) egyszerüen nem úgy világít,hanem aztmondja,hogy szanaszét "szórja" a fényt… na ezt jól megfogalmaztam…:ohmy:
2008-01-01-19:50 #5147Lajos
AdminisztrátorÜdVW János!
Jó dolog a xenon, bár sok a silány minõségû! Pl. a TT-k xenonjának beázik a nagyfeszültségû egysége és dobhatod, ki tudja hány száz magyar papírért…Akkor képzelheted az utángyártottakat(tisztelet a kivételnek)!
Van egy dolog amit az utángyártott egyégek nem tudnak: a gyári a terhelés függvényében állítja a fényszóró magasságát, nehogy vakítson. A másiknál marad a villogás, a ‘párbaj’ és anyu emlegetése….:S2008-01-01-20:22 #5149Lajos
Adminisztrátor:laugh:
2008-01-03-13:29 #5172Lajos
Adminisztrátorüdvw! Elektronikai kérdés! Képzeljétek,reggelre az ajtózáraim nyitva voltak…..beszálltam és a centrárzáram összevissza kattog,hol kinyílik,hol bezár…. Kiszedtem a biztosítékot,most így nincs centrál,de ez mi a füttyfene lehet?????????? Köszi!
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.