Digifant alapjárati gondok!

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Digifant alapjárati gondok!

  • This topic is empty.
10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5952
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw minden kedves vw-snek!
    Nekem olyan problémám van a golfommal ( 1.8 8v Digifant PF 107 LE Kat) hogy beindítás után az alapjárat szépen felkúszik 900-ról 2000 körülire és nem megy vissza normál értékre! De ezt melegen is eljátsza, csak akkor már úgy 3000-ig!!! Szerintem a probléma az alapjárat szabályzó szeleppel lehet, de még nem teszteltem le (jelenleg nem vagyok a gépem közelében).
    Ha az alapjárat szabályzó szelep a ludas akkor lehet vele kezdeni valamit (kitisztítani,stb) vagy csere? Esetleg ha valakinek van más ötlete , ne tartsa magában!
    Válaszotokat elõre is THX!:P

    #5959
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Inkább a hõgombáddal lehet gáz! Akkor szokta ilyen mértékben ‘felemelni’ az alapjáratot! Ha a szelep lenne hibás, akkor nem szabályozna…Esetleg hamis levegõt szívhat valahol a moci…
    Nem lehetne a hibát kiolvas(tat)ni?:( Mikori évjáratú a vas?

    #5962
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw Doki!
    A vas 1989. 12. havi.
    Leellenõriztem az alapjárat szabályzó szelepet és az teljesen jól mûködik!
    Én úgy gondolom hogy nem szív/szívhat fals levegõt sehonnan sem mert minden légcsõ jó állapotú vagy új, akkor biztosan a termosztátházban lévõ hõgombva lehet a ludas. Ez okozhatja a megemelkedõ alapjáratot hidegen és melegen is? mert ha igen akkor már megyek is beszerezni egy újat.

    Válaszodat elõre is köszönöm!!;)

    #5968
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Próbáld meg a hõgomba ellenállását megmérni több hõmérsékleten is! Hidegen több kiloohm is lehet,de kb. 80 fokos motornál illõ lenne 4-500 ohmot mérned…

    #5997
    admin
    Adminisztrátor

    hali! nekem is ugyan ez volt a hibám a digifantomon és amikor ezt csinálta gyorsan kipattantam az autóból és lehúztam a hõgomba csatlakozóját és akkor visszaállt alapjáratra!!:D

    #6000
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVw Borisz!

    Ez azért történt, mert a lehúzott vízhõfok jeladó miatt vészprogramra állt át a moci vezérlése(ECU). Ezt azért illõ lenne ki is olvasni, vagy villogtatni a régebbi modelleknél, mert a fogyasztás rovására mehet!

    #6003
    admin
    Adminisztrátor

    Szeva Doki!
    egy orosz oldalon olvastam a digifant gondokról és orvoslásáról! ezért is cseréltem ki a légtömegmérõmet mert látszott rajta hogy szét volt szedve és meg volt "tuningolva" vagyis kilazították a rugót benne hogy könnybben járjon! ezáltal 11-12 litert evett finom lábal hoszú úton és utánna kezdett el fûrészelni az lapjáratom 500 tól 1500 ford/sec na akkor vettem egy nagyon zsír alighasznált lég.mérõt gyárilag még le volt dugózva az állító csavar és most 6 liter és max 10 liter között " zabál"!! ez egy 1.8 GTI PB a motorkódja nekem gyárilag nincs rajta lambda szonda és katalizátor! ezért csak a vízhõfok gombámra terelõdött a gyanúm mert a többi minden fel van újítva nem szív falsot sem! és sajna ezt még nemlehet comp ra dugni vagy kivillogtatni a hibát, ezen egy ohm és volt mérõvel lehet bûvészkedni, autodata segitségével! én szeretm mert egy koplaló atléta és ha kell akkor megy is! és csak ennyi gondom van vele, de ezt is majd ünnepek után kicserélem!köszönöm a tippet doki! további jó munkát!!;)

    #6015
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Borisz!

    Neked is hasonló jókat kívánok!B)

    #6454
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm szépen a segítséget úgy néz ki hogy teljesen megjavult de csak tegnap tudtam betenni az autóba.
    Állítottam az alapjáraton és jó lett!!! Szóval köszi mindent!!;)

    #6457
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    További sok sikert és jó utat!:)

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close