Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › Digifant alapjárati gondok!
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-03-13-20:20 #5952
admin
AdminisztrátorÜdvw minden kedves vw-snek!
Nekem olyan problémám van a golfommal ( 1.8 8v Digifant PF 107 LE Kat) hogy beindítás után az alapjárat szépen felkúszik 900-ról 2000 körülire és nem megy vissza normál értékre! De ezt melegen is eljátsza, csak akkor már úgy 3000-ig!!! Szerintem a probléma az alapjárat szabályzó szeleppel lehet, de még nem teszteltem le (jelenleg nem vagyok a gépem közelében).
Ha az alapjárat szabályzó szelep a ludas akkor lehet vele kezdeni valamit (kitisztítani,stb) vagy csere? Esetleg ha valakinek van más ötlete , ne tartsa magában!
Válaszotokat elõre is THX!:P2008-03-14-23:27 #5959admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Inkább a hõgombáddal lehet gáz! Akkor szokta ilyen mértékben ‘felemelni’ az alapjáratot! Ha a szelep lenne hibás, akkor nem szabályozna…Esetleg hamis levegõt szívhat valahol a moci…
Nem lehetne a hibát kiolvas(tat)ni?:( Mikori évjáratú a vas?2008-03-15-13:37 #5962admin
AdminisztrátorÜdvw Doki!
A vas 1989. 12. havi.
Leellenõriztem az alapjárat szabályzó szelepet és az teljesen jól mûködik!
Én úgy gondolom hogy nem szív/szívhat fals levegõt sehonnan sem mert minden légcsõ jó állapotú vagy új, akkor biztosan a termosztátházban lévõ hõgombva lehet a ludas. Ez okozhatja a megemelkedõ alapjáratot hidegen és melegen is? mert ha igen akkor már megyek is beszerezni egy újat.Válaszodat elõre is köszönöm!!;)
2008-03-16-16:44 #5968admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Próbáld meg a hõgomba ellenállását megmérni több hõmérsékleten is! Hidegen több kiloohm is lehet,de kb. 80 fokos motornál illõ lenne 4-500 ohmot mérned…
2008-03-20-14:06 #5997admin
Adminisztrátorhali! nekem is ugyan ez volt a hibám a digifantomon és amikor ezt csinálta gyorsan kipattantam az autóból és lehúztam a hõgomba csatlakozóját és akkor visszaállt alapjáratra!!:D
2008-03-20-21:48 #6000admin
AdminisztrátorÜdVw Borisz!
Ez azért történt, mert a lehúzott vízhõfok jeladó miatt vészprogramra állt át a moci vezérlése(ECU). Ezt azért illõ lenne ki is olvasni, vagy villogtatni a régebbi modelleknél, mert a fogyasztás rovására mehet!
2008-03-21-01:00 #6003admin
AdminisztrátorSzeva Doki!
egy orosz oldalon olvastam a digifant gondokról és orvoslásáról! ezért is cseréltem ki a légtömegmérõmet mert látszott rajta hogy szét volt szedve és meg volt "tuningolva" vagyis kilazították a rugót benne hogy könnybben járjon! ezáltal 11-12 litert evett finom lábal hoszú úton és utánna kezdett el fûrészelni az lapjáratom 500 tól 1500 ford/sec na akkor vettem egy nagyon zsír alighasznált lég.mérõt gyárilag még le volt dugózva az állító csavar és most 6 liter és max 10 liter között " zabál"!! ez egy 1.8 GTI PB a motorkódja nekem gyárilag nincs rajta lambda szonda és katalizátor! ezért csak a vízhõfok gombámra terelõdött a gyanúm mert a többi minden fel van újítva nem szív falsot sem! és sajna ezt még nemlehet comp ra dugni vagy kivillogtatni a hibát, ezen egy ohm és volt mérõvel lehet bûvészkedni, autodata segitségével! én szeretm mert egy koplaló atléta és ha kell akkor megy is! és csak ennyi gondom van vele, de ezt is majd ünnepek után kicserélem!köszönöm a tippet doki! további jó munkát!!;)2008-03-21-22:22 #6015admin
AdminisztrátorÜdVW Borisz!
Neked is hasonló jókat kívánok!B)
2008-04-21-19:51 #6454admin
AdminisztrátorKöszönöm szépen a segítséget úgy néz ki hogy teljesen megjavult de csak tegnap tudtam betenni az autóba.
Állítottam az alapjáraton és jó lett!!! Szóval köszi mindent!!;)2008-04-21-20:40 #6457admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
További sok sikert és jó utat!:)
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.