dizelesek segitsetek

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! dizelesek segitsetek

  • This topic is empty.
6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5910
    admin
    Adminisztrátor

    csáó
    Alapjárati probléma van a kis prütyögövel (golf 1.6td JR motorkod,gyári állapot,oszták import,tuti mindig minöségi karbantartással,230E km).
    Ha hidegen inditom akkor kb950-as fordultszám van(dusitó nélkül).Egy picit melegszik (ez kb 30fok) akkor hirtelen felugrik kb1100-re. Ha finoman küzlekedek vele akkor a leálitás elött kb 950-es ha jobban hajtom akkor 1100-es.Minden leállítás elött kb fél percet járatom.És mindig hallom a motor hangján hogy nem egyenletes.
    Amugy nagyon jól indul,jól megy(bár lehetne vadabb).Minden ötletet várok.

    #5914
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Szasza!

    Az adagolón lóg a gázkar,akkor szokott ilyen dolgokat csinálni! Esetleg még akkor, ha valami ‘hozzáértõ’ emberke a gázkar ütközéssel szerette volna beállítani az alapjáratot, amikor azt a az adagoló blokk felé esõ részén kell(csak ’86-os évjárattól)…

    #5917
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm az infot. megnézem holnap,de nem hiszem hogy össze hányták volna,mert ismertem a tulajt is ,és tudom hogy a porsche ausztria szervizelte folyamatosan ,szerviz könyvvel hoztam.Majd nézz vissza légyszi erre a forumra ,mert vissza írók hogy mire jutottam.

    #5922
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Szasza!

    Itt leszek,megnézem.:)

    #5930
    admin
    Adminisztrátor

    csáó
    Megprobálom leírni (remélem érthetõen) hogy mit csináltam és mi törtent.
    -Az adagoló tetején a gázkarnak a határolóját(ez azzal a sárga festékkel volt megfestve) fellazítottam,és vissza tekertem.Nem sok mindent esett az alapj. kb1000-es lett, meleg motornál csináltam.akkor vettem észre hogy nem változik semmit,pedig a gázkar jóval visszább ment,és a bovden is meg feszült.
    -aztán kitekertem annyira hogy az alapj. maradt 1000-es,ha még 1 fél fordulatot rátekerek akkor jóval megugrott volna.Itt rögzítettem.
    -Aztán az adagoló belsõ felén lévõ hosszú (rugós) rúdat el kezdtem vissza fele csavarni.Frankon vissza állítottam picit 900 fölé.(
    Hideg motornál még nem probáltam,de melegen jó.
    lenne még pár kérdésem:akkor az adagoló tetején lévõ határoló az mire szolgál , vagy most melyik a helyes alapjárat állító?
    Kössz mindent remélem jó lessz.

    #5932
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Szasza!

    Azon a az adagoló típuson,amelen a blokk felé esõ oldalán található 3 állítócsavar(’86-os évjárattól), azokon ott kell a pontos alapjáratot üzemmeleg motoron beállítani! A gázkar ütközõcsavarjának elállításával a mennyiséget lehet változtatni. Ezt mérõpadon állítják be, amit nem szabad módosítani, mert egyenlõtlen, vagy beállíthatatlan lesz az alapjárat…:S

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close