Doki69 vagy aki tudja!!!

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Doki69 vagy aki tudja!!!

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4532
    Lajos
    Adminisztrátor

    Szia.Van egy nagy gondom tegnap jöttem hazafellé a g2 gtd-mel 50 km-es távon.És elég nehezen akart indulni is meg füstölt mint az állat egy ideig.És elfogyott belõle a víz mire hazaértem.Kicsit bemelegedett de nem vészesen.Mert maradt a hûtõbe még víz.Ma reggel feltöltöttem vízzel akarom indítan én nem igazán tekerte (ilyet már máskor is csinált)sikerült beindítanom nem akartak a hengerek rendesen menni és kéken füsztölt.MI LEHET A GOND???

    És ha nem lesz jó a gép gondoltam arra h veszek egy 1.9 tdi-s motort,annak a berakásához kell valamit alakítani a moci felfüggesztésen? ÉS a vátó meg ilyanek passzolnak? Egyszerû beletenni vagy nem???

    Elõre is köszi…

    #4533
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    Sajnálatos dolog ami történt!
    A kékes füst a gáz olajtartalmára utal. Azt eredményezhette,higy a motorod hûtés nélkül dolgozott…Függetlenül attól,hogy hûtõd félig volt! Ha a szint a felsõ csõcsatlakozás alatt van akár 2 centivel is, nem képes a vízszivattyú megforgatni (keringetni) a fagyállót…Mivel a motorod beindulni sem ‘akart’ feltételezhetõ, hogy ‘megsülés’ miatt berágódak a dugattyúgyûrûk, vagy elolvadtak a dugattyúk…
    Azt ajánlom,ne kínozd a motort,hanem keresd meg a vízvesztés helyét és próbálj kompresszót mérni…Utána jöhet le a hengerfej, majd nyomáspróba,sík ellenõrzés, a többi meg majd kiderül….
    A TDi motorral kapcsolatban:
    A felfogatási pont egyezik,mivel a másik kettõ a váltóházon van…Ha váltót nem cserélsz, akkor a TDI motor is a kukában végzi, mert szétforgatod…A másik dolog,hogy a fordított kuplung súlya is kevesebb aTDI-nél,valamint jóval kevesebb nyomatékot bír ki…Az 1,6-1,9 D és TD motorok váltói 5 sebességben3000-res fordulaton maximum 125 káemhát tudnak, míg a TDI váltó alapból 140-et és attól többet…
    Valakinek már taglaltam itt a váltócserét,keresd meg!

    A másik balhé és agybetegség a legalizálás lesz…Mivel felfelé növeled a köbcentit,így kifizettetik Veled a regisztrációs adót(!), ha jól emlékszem,vagy megtagadják a motorcsere engedélyt…
    Sok sikert!

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.09.23 09:55

    #4536
    Lajos
    Adminisztrátor

    Köszi az infót.

    Szóval ha vennék egy 1.9 TDI motort váltóval akkor se kell felfogatásokkal bajlódnom.
    És a papirozással mi a gond nem biztos hogy engedélyezik.Mi a feltétele annak h kapjak rá engedély…
    És a regisztrációs adó mennyibe kerül…Mert arra gondoltam ha akkora a baj jobban begérné venni egy másik mocit.

    És olyan gond nem lehet,h a hengerfejtömítéstõl a víz belekerült a dugattyúkhoz és ezért és ezért füstölne ennyire.

    Az az érdekes hogy mostanába csinálta egy párszor hogy nem akarta tekerni az önindító, a bendix behúzott és nem bírta megtekerni a motort—>meglöktem 5.-be és utána indult.És tegnap amikor elment a víz akkor se ugrott ki a hõfok óra,csak minimálisan mutattott többet.Épp hazaértem akkor melegedett be ucsó pár km-be…

    Olyasmi lehet h az olajhûtõ szar volt és ezért történt ez?

    #4543
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    Még 1 dolog eszembe jutott: Nézd már meg a vezérlés állását! Ugyania az én Golfom is(1.9TD) rendszeresen ‘lerázza’ magáról az alsó vezérmûkereket…Ilyenkor egyre nehezebben indul,és füstöl fehéresen,mivel az elõbefecskendezés is késik…Ezen sajna nehéz segíteni,mert ha sokáig így fut a motor,akkor elkoptatja az alsó vezémû kerékben az ékelést és összekuszálódik a vezérlés…Van úgy hogy a kerék cseréje segít a dolgon,de késõbb(mivel a fõtengely végét is tönkre teszi), óhatatlan a fõtengely gépi javítása (felhegesztés és kimarás),vagy a cseréje….

    #4611
    Lajos
    Adminisztrátor

    Helló!
    Lenne egy problémám ami már nagyon idegesit. Van egy 2es golfom 1.8 benzines 86os kiadás. Egy idõben azzal szorakozott hogy melegbe nem akart beindulni csak nagy nehezen de viszont hidegbe pöcre indult. Utánna mondták hogy cseréljem ki a hõgombát és utánna mûködni fog. Kicseréltem a hõgombát. Egy-két inditásig semmi baja nem volt az autonak indult rendesen. Tegnap pedig azt tapasztaltam hogy az auto abszolut nem akar beindulni. Ez miért van? Mi a megoldás? Segitsetek légyszi!

    #4613
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Norbert!

    Légy szíves pontos motorkódot és köbcentit írni, mert így gyorsabban sikerülhet kideríteni a hibát!

    Jó lenne tudni,hogy injektoros-e?
    Mi hiányzik? Benzin,vagy az isteni szikra?
    Így ezernyi gondja lehet:
    -Vezérlési hiba;
    -Elektromos probléma;
    -Hõgomba;
    -Bemelegdés szabályozó;
    -Gyújtótekercs, gyújtásmodul,Hall egység, rotor,elosztófedél, kábelek…
    -Benzinszvattyú (lehet elektromos,vagy még a a régi AC is ha porlasztós a kicsike)…Vagy a reléje…

    A durvábbakat nem is említeném…

    #4614
    Lajos
    Adminisztrátor

    MotorKód: GX(az utánna lévõ szám is kell?)
    Köbcenti:1780
    inyektoros
    Hát hogy mi hiányzik azt nem tom megmondani. Miközbe inditozok olyan mintha nem akarná elkapni a szikra és nem indul. Ha kell még valami irj!

    #4615
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Norbert!

    A Data szerint ez egy KE-Jetronic-os motor ami 90 pacit tud.

    Jó lenne megnézni,hogy gyújtószikra van-e illetõleg benzint kap- e a vasad!

    Gyújtás hibákat leírtam,csak a gyújtómodul maradt ki és a gyertyák. Célszerû lenne egy másik garnitúra gyertyát belepróbálni… Ha beindul,nyertél, ha nem akkor lehet tovább keresgélni…Ha benzines a gyertya, akkor a gyújtással van gáz, vagyis nincs szikra…Ha száraz,akkor jöhet a további keresgélés:
    -Benzinnyomás van-e és el is jut az osztófejig, esetleg a befecskendezõ fúvókákig?
    -Indító fúvóka mûködik-e?

    Próbálj üzemanyagot juttatni a fojtószelep mögé (Tûzveszély!). Ha így már indul ,akkor az indító fúvókával lesz gond…Ha csak pöffen párat akkor leragadhatott a torlólap.

    Jobban járnál, ha egy GTI gurut megkeresnél a környékeden…

    Itt így nehéz lesz megjavítani…:unsure:

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.10.11 18:07

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.10.16 18:13

    #5419
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Abban kérném segítségeteket, hofgy Golf III-ra szerenék lökhárító-spoilert vagy vmitoldatod és még küszöb spoilert. Hol tudnám ezeket beszererzni??

    A másik amit szeretnék, hogy mivel tudnám normálisan kimosni az elsõ lámpákat belülrõl? Olyan anyag kéne amitõl cseppmentesen száradna. Elég poros belülrõl, jó lenne kipuconi.

    #5429
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Balázs!

    Lökhárító toldatot általában mindenki a VR6-oséra cseréli le. Ezt csak szalonokban, esetleg utángyártottban(Hans Pries, Klokkerholm, stb. ) tudsz beszerezni. Küszöbspoilereket szintén. Próbálj felderíteni mûnyagos embereket, akik gyártanak otthon ilyeneket (az a kár,hogy üvegszálas mûgyantából), vagy az újságban(VW DEPO) hirdetõ tuningcégeknél érdeklõdj!

    A lámpákat kimosni nem tudod, mivel ahhoz szét kell szedni! Ez 50%-os sikerrel megy( vagy-vagy). Én féktisztítóval fújom körbe az üveget a ragasztásnál, leszedem a patentokat és óvatosan lefeszítem az üveget esetleg még egyszer körbefújom a féktisztítóval, hogy ‘lágyuljon’ a ragasztó! A fényvetõ tükörre igen vékony rétegben vitték fel a visszaverõ réteget, még ha papírzsebkedõvel is törlöd, csupa karc lesz… Talán denaturált szesszel lehetne kitisztítani,mert az nem oldja a tükör anyagát és sûrített levegõvel szárítani….De ez csak ötlet!

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.25 19:18

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.30 20:05

    #5467
    Lajos
    Adminisztrátor

    Köszönöm a válaszokat!

    Lenne még egy kérdésem: 97-es a Golfom 1.9 Tdi 110 Le automata váltóval. Át szeretném alakíttatni manuális váltóssá. Jó lenne 6 sebességesre de az sem lesz baj ha 5 sebességes lesz belõle. Azt szeretném, hogy mi mindent kell beszererznem hozzá??

    Köszönet!

    ÜdvW!

    #5474
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Balázs!

    Nehéz meccs lesz!

    A pedálkonzolon,a váltón és mozgató szerkezetén, valamint a komplett kuplungon kívül be kell mayd szerezned egy utastér és egy manuális váltóshoz való motortér kábelköteget. Valamint egy manuális váltós motor ECU-ját a sallangokkal(kulcs, kábelköteg, immo egység,stb.) együtt. Szükséged lesz még sok-sok andaxinra is…:S

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.30 20:10

    #5970
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Már megint hozzátok fordulnék 🙂

    Elromlott a mûszerfal világításom:( (Golf III 97-es TDI 110LE). Illetve az óra és a kilométerszámlálónak meg van a világítása, de a mutatók nem világítanak. Nappal vagy jól kivilágított közterületen ez nem baj, de pl autópályán éjszaka nagyon idegesítõ tud lenni. Nem tudom, hogy mennyivel megyek, mennyi a hõfok mennyi üanyag van még…Szétszedtem az egészet, az izzók mûködnek a biztosítékok is jók. Mi lehet a problem?

    #5973
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Balázs!

    A ’97-es évjáratnál már a mûszerfal digitális kijelzõi (km számláló,digitális vekker) mögött LED-es a megvilágítás. Az igen ritkán romlik el… A mûszerfalegységben keresd a hibát… Lehet,hogy az átvezetõ sín kontakthibás…

    #6573
    Lajos
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Egy olyan probléma jött elõ, hogy villog az izzításvisszajelzõ a mûszerfalon indítás után. (Golf 3 1.9 TDi 110LE automat). Mi lehet a gond?

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.