Elektromos AC

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Elektromos AC

  • This topic is empty.
6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5737
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvözletem mindenkinek. Némi segítségért folyamodnék G II (1,3 B ’91 NZ motorkód)üzemanyagellátás ügyben.
    Nem indul el az elektromos ac, csak ha manuális úton zárom a relét, de a kocsi akkor sem indul be.
    Amit már kicseréltem: relé, biztosítéktábla, gyújtáskapcsoló betét+ vezeték köteg, kormánykapcsoló+ vezetékköteg(más okból),
    benzinhídon lévõ nyomástartó szelep,vezérlõ elektronika, és még mindig semmi hatás a mûködésre. Az alkatrészek mind bontottak voltak, de mûködõ autóból szedtem ki.
    Riasztó van, immo nincs, szikra, benzin is van, de a tünetet egyik napról a másikra kezdte el produkálni. Ha a nyomástartó szelep visszafolyó ágát levakolom, csak akkor jön üzemanyag a befecs.szelepen, ezért gondoltam a nyomástartó szelepre, de délelõtt kiderült, hogy nem az a baj. Ha le van zárva a visszafolyó ág akkor be lehet indítani a kocsit csak pöckölni kell a relét mert állandóan jön az üzemanyag a befecs.szelepen és belefullad a benzinbe.

    Találkozott már valaki ilyen problémával?

    Ha valakinek bármi ötlete van szívesen veszem. Elõre is köszönöm

    #5747
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Véletlenül nem volt az autó valamely része CO, vagy AWI hegesztve? Ha ott valaki hibát követett el, akkor az nagy valószínûséggel ‘hazavágta’ az ECU-t !
    Érdemes lenne egy ezzel foglalkozó gurut megkeresni, aki a megfelelõ kapcsolási rajz birtokában tudná orvosolni a problémát…

    #5751
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVWözlet! Az a gondom, hogy összefolyt a benzin és az olaj. Az AC-t levettem (1.8as, nem elektromos), de a membrán úgy néz ki, nincs kirepedve, sérülve. Mástól lehet még a hiba? Ha igen, hol keressem?

    #5753
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv. Doki.
    Nem volt hegesztve az autó és már cseréltem ECU-t is, most még a motortéri kábelköteg cserén gondolkozom, ha lesz pici idõm nekifogok, mert hidegen nincs rendes alapjárat sem, és nem megy ki feszültség a járulékos légszelepre sem. Némi utánolvasással kiderült számomra, hogy ez is közrejátszhat az alapjáratnál. Egyedül még azt nem sikerült kiderítenem, hogy a 2 AC-ból melyik a vezérli a másikat, mert esetleg még az is lehet a gond.

    #5760
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Antal!

    A benzin a motorolajba kétféleképpen juthat. Az egyik, amikor a mechanikus tápszivattyú(AC) hibásodik meg. Ez lehet,membrán, vagy más tömítetlenségi hiba. A másik esetben elõfordul, hogy a sok hidegindításos használatnál, vagy nem mûködõ hengernél a beszívott benzin kicspódik a hengerfalra és a duattyúgyûrûk résein át lefolyik az olajteknõbe. Sokáig tartó üzemeltetés esetén jelentõs motorkopást és sérüléseket okozhat.

    #5762
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVw József!

    Tudomásom szerint a elektromos benzinszivattyúkat a motorfordulat jelére behúzó relé kapcsolja be. Semmiféle nyomásfigyelése nincs, mivel itt a mennyiségszabályozás a befecskendezési idõ változtatásával történik…
    A járulékos levegõszelep feladata az alapjárati fordulatszám stabilizálása. Próbálj még rápillantani a lambdafeszültségre is(ha van lambdaszonda…).

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close