Elektromos ventillátor

Kezdőlap Fórumok Elektronikai tippek, trükkök Elektromos ventillátor

  • This topic is empty.
9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5481
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Az lenne a nagy kérdésem,hogy ha én egy 1.6d motorjára fogatok fel egy elektromos ventit az mennyire fogja bírni a rázkódást?
    elõre is köszi!

    #5482
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Elméletileg nem sokáig. Valamint inkább a felfogatási pontokat fogja eltörni…

    #5489
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi doki! ez igazán jó hír akkor továbbra is vízforralós utjaim lesznek, majd kitalálok valami más megoldást.

    #5491
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
    A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!

    #5492
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
    A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!

    #5493
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
    A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!

    #5508
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Elindulok vele reggel és sokáig csak 50és 90 fok között van a mutató, aztán ha valamiért lassítani kell, visszakapcsolni
    pillanatok alatt 90 fölé ugrik és hiába megyek fénysebességgel nem esik vissza, a következõ lassított üzemmódnál meg megy a gõzös.

    #5509
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Miklós!

    Több hiba lehet:
    -a hûtõ teteje és a kiegyenlítõ tartály közötti vékony csõ eltömõdõtt,
    -a hûtõ eldugult (akár víz, akár levegõ oldal),
    -termosztát nem nyit megfelelõen (magasság,vagy hõfok hiba),
    -hengerfejes ,vagy más módon dolgozik be a motor a vízkörbe(pl. blokkrepedés),
    -motor hibásan van beállítva (elõbefecskendezés, szelephézag).

    #5515
    admin
    Adminisztrátor

    Hahó Doki!

    Köszönöm a hibalistát "alig,, pár lehetõség. A vasárnapomnak annyi, ezek szerint.

9 bejegyzés megtekintése - 1-9 / 9
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.