Kezdőlap › Fórumok › Elektronikai tippek, trükkök › Elektromos ventillátor
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-01-31-18:48 #5481
admin
AdminisztrátorSzia Doki!
Az lenne a nagy kérdésem,hogy ha én egy 1.6d motorjára fogatok fel egy elektromos ventit az mennyire fogja bírni a rázkódást?
elõre is köszi!2008-01-31-20:16 #5482admin
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Elméletileg nem sokáig. Valamint inkább a felfogatási pontokat fogja eltörni…
2008-02-01-12:13 #5489admin
AdminisztrátorKöszi doki! ez igazán jó hír akkor továbbra is vízforralós utjaim lesznek, majd kitalálok valami más megoldást.
2008-02-01-17:53 #5491admin
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!2008-02-01-17:53 #5492admin
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!2008-02-01-17:53 #5493admin
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Mik azok a vízforralós problémák? Kicsit bõvebben,ha lehet!
A Régebbi VW-k hûtõventillátorai nem állandó üzemre voltak tervezve! A szomorú tény az,hogy a pár éves modelleken (fõleg a klímásokon) is tönkremegy a ventillátor, javíthatatlanul(mert leég). Ezek maximum 15-30 perc folyamatos üzemet bírnak ki, ugyanennyi ‘pihenõvel". Leginkább a digit klímás autók ‘eszik’ a ventillátorokat,mert azokban a klímaautómata akkor is beindítja a ventillátort, ha csak szellõztetni, vagy ha fûteni szeretnénk…Típushiba!2008-02-02-20:25 #5508admin
AdminisztrátorSzia Doki!
Elindulok vele reggel és sokáig csak 50és 90 fok között van a mutató, aztán ha valamiért lassítani kell, visszakapcsolni
pillanatok alatt 90 fölé ugrik és hiába megyek fénysebességgel nem esik vissza, a következõ lassított üzemmódnál meg megy a gõzös.2008-02-02-21:31 #5509admin
AdminisztrátorÜdVW Miklós!
Több hiba lehet:
-a hûtõ teteje és a kiegyenlítõ tartály közötti vékony csõ eltömõdõtt,
-a hûtõ eldugult (akár víz, akár levegõ oldal),
-termosztát nem nyit megfelelõen (magasság,vagy hõfok hiba),
-hengerfejes ,vagy más módon dolgozik be a motor a vízkörbe(pl. blokkrepedés),
-motor hibásan van beállítva (elõbefecskendezés, szelephézag).2008-02-03-00:00 #5515admin
AdminisztrátorHahó Doki!
Köszönöm a hibalistát "alig,, pár lehetõség. A vasárnapomnak annyi, ezek szerint.
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.