www.kedvezmenyesbiztositas.hu

elektronikai zavarok

Kezdőlap Fórumok Elektronikai tippek, trükkök elektronikai zavarok

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 18
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #26702
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW MINDENKINEK!
    Szokták mondani a gond sem jár egymagában.Nekem két elektronikai gondom is van.
    1.Az ablaktörlõ szakaszos mûködése ok, de a sima és a gyors tempó közt nincs különbség legalább is a 2-3 törlõ mozdulat után belassul.
    2.Általam csak ventilátornak nevezet berendezés amivel levegõt tolunk az utastérbe nem kapcsol be.Az érdekes dolog hogy a minap bekapcsolva hagytam és menet közben egyszer csak beindult.De azóta ismét semmi jele az életnek.
    Nos a kérdés melyiknél mit érdemes megnézni?
    A segítséget elõre is köszönöm.
    atesz

    #26712
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Agyagman!

    Ha típust és évjáratot is írtál volna…..:angry:
    Az ablaktörlõ lassú mûködését általában a törlõ karok tengelyeinek berohadása okozza…Ki kell szerelni a komplett mechanikát, a tengelyeket kiszerelni a helyükrõl, kitakarítani a furatot és a tengelyt is és bezsírozva, beolajozva össze kell szerelni. Nem árt a törlõmotort is szétszedni, keféket, komutátort megtisztítani, kifugázni és a perselyeket olajos zsírral megkenve összeszerelni.

    A fûtõventillátor hibái típusonként eltérõek. Általában a kapcsoló beég, tönkremegy az elõtétellenállás(vagy benne a hõbiztosíték), tönkremennek(‘kiszáradnak’ ) a csapágyperselyek, beszorul a forgórész és leég…

    #26714
    admin
    Adminisztrátor

    Szia. Szerintem az ablaktõrlõmotorod a hibás,lehet a mechanika is /szorul/. A fûtõmotor valószínû kefekopott, vagy a kollektora beégett.

    #26730
    admin
    Adminisztrátor

    Kellemes napot mindenkinek!

    Nekem egy 2002-es évjáratu polo-m van.Eddig még nem jelentkezett ez a hiba , de most egy hónapon belül kétszer is jelentkezett.
    A hiba leírása: Eddig még sohsem volt gond az inditással de most megismétlõdött az a hiba hogy inditáskor nem történik semmi,majd többszöri ismétlés után beindul és ez a hiba több hétig nem jelentkezik.
    Majd 2-3 hét mulva ismét.
    Valami elektronikai hiba lenne?
    Vagy valami más?
    Miért nem jelentkezik ez gyakrabban?
    Ha valaki tudna ebben segíteni nagyon megköszönném neki.
    Bármilyen segítséget köszönök.

    #26735
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!
    Önindítóra gyanakodj, faterom régi pajeroja is ugyanezt produkálta. Azért várj meg több hozzászólást is.
    Jóéjt!

    #26757
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Simike!

    Ha semmi nem történik mit jelent? Nem is kattan a behúzómágnes, vagy csak kicsit halványulnak a fények?
    Ha kattan, akkor lehet fõkábel,vagy behúzómágnes,esetleg testkábel. Ha csak halványodik(vagy azt sem) akkor gyújtáskapcsoló-betét, vagy behúzómágnes, esetlegesen felakad valamelyik kefe az indítómotorban…
    Érdemes leszedni, kitakarítani, a villamos csatlakozókat letakarítani, a tengelyeket, perselyeket megkenni, a bronzkeféket a kommutátorral érinkezõ hosszanti síkban 45 fokban lesarkallni…Összeszerelni és öröm, boldogság..;)

    #26769
    admin
    Adminisztrátor

    helló Doki

    Semmi hangot nem hallok amikor inditok vagyis semilyen hang és fényhatás csökkenéssel nem jár ez.
    Csak egyszerüen a kulcs elforditással nemtörténik semmi.
    Ezek után ha kiveszem a kulcsot és megismétlem az inditást néhányszor ( 4-5)ször akkor beindul és hiba nélkül szuperál.Ez a folyamat kb 2-3 hétig tart ,majd ujra megismétlõdik az eset .
    Nincs semmi féle azonosság az esetek között ezért vagyok ilyen tanácstalan.Az autót minden nap használjuk munka eszköz ezért megfejthetetlen hogy mikor és miért csinálja ezt 3 hetente kb.

    #26800
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW simike!
    Én a gyújtáskapcsoló betétre gyanakodnék.

    Peter

    #26899
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Szeretném megtudni, hogy a b3 1.6 td passatom-ba hogy lehet a világítást orvosoln,i mert ami most va,n az csak nappal jó este szinte semmit nem látni vele,még refinél sem.
    Ha lenne valakinek valami okos tapasztalata azt meg köszönném .
    Üdv Laci.

    #26944
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Laci!

    Mérj feszültséget az izzókon, majd visszafelé, csatlakozók, biztosítéktábla, fényváltó kapcsoló. Valahol csak lesz egy érintkezési hiba, vagy esetleg testhiba,vagy a fényváltókapcsoló van beégve…

    #26970
    admin
    Adminisztrátor

    Kösz a segítséget keresgélek tovább,a korm.kapcsolóval lehet valami mert nem igázán úgy működik ahogy szeretném.Pl fénykürt vagty van vagy nincs.

    #27402
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw Mindenkinek!!
    Olyan kis problémám lenne h van nekem egy golf 2, 1.6 gtd-m ( jr kódos),vízhőfok problémával küszködök!
    A hűtőventilátor direktbe van kötve,elvileg akkor is be kellene magától kapcsolnia ha eléri azt a hőfokot,na hát nekem nem kapcsol be,ez vajon miért lehet?(sajna nem értek hozzá),illyetve ha folyamatosan haladunk az autóval akkor a hőfok mutatóm kb beáll középre ,vagy kicsit “jobbra”,ha ráadom a világítást akkor elkezd mutató szerint melegedni és csunyán felkúszik a mutató!Ha pedig levettem a világítást visszaáll.A képen a mutató alapbol ugy áll ennél csak magasabb hőfokot mutat… .Az autó nem hengerfejes,nem eszi a vizet,nem forralja,..
    Szerintetek mi lehet a baja?

    Segítségeteket előre is köszönöm!
    Szép Napot.

    #27406
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw Mindenkinek!
    Olyan kis problémám van nekem ,h a hűtőventilátorom direktbe van kötve és annak attól függetlenül is be kellene kapcsolnia,miért nem kapcsol be szerintetek??A hőfokmutatóm felmegy a felétől 1 kicsit tovább és ha haladunk az autóval,lámpát kapcsolunk akkor mutató szerint tovább melegedik,,ha levesszük a világítást akkor a mutató visszaáll majdnem középre,röviden ennyi.
    Segítségeteket előre is Köszönöm!!
    Szép napot!

    #27420
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Ha egy hűtőventillátort ‘direktbe’ kötünk,akkor az állandóan működik függetlenül a hőmérséklettől,leállításig,vagy a motor leégéséig.
    Tehát ha nem kapcsol be a ventillátor,a teljes áramkört ellenőrizni kell…Biztosíték, testelés, hőkapcsoló, ventillátormotor…

    A hőfokmérő ilyen hibajelensége a műszerfal testelési hibájára ,vagy a hiányzó,esetleg hibás feszültség stabilizátorra utal…

    #27424
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi Szépen!
    A direktbe kötést úgy értettem h kapcsolóra van kötve!(bocs)
    Ezeket h tudnám esetlegesen én orvosolni?
    Az a bizonyos feszültségstabilizátort hol találom meg?illetve a hőgombát?
    A műszerfalcsoport hátulján van 1 kis 3 lábú ic..az lenne az?
    Már bocs h ilyen kérésekkel zavarlak!
    Köszi Mindent!!
    Szép Estét!!

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 18
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close