Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › G1 ABS?
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-11-26-17:54 #9879
admin
AdminisztrátorHello! A kérdésem az lenne hogy milyen alkatrészek be építésével/cseréjével oldható meg a mûvelet. Elõre is köszönöm!
2008-11-26-21:30 #9881admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Érdekes mutatvány lesz! Szerintem kivitelezhetetlen!
Elöl, az elsõ kerékagyban nincs hely az ABS szenzoroknak, hátul szintén. Nincs olyan ABS aggregát, amit a G I fõfékhengerének helyére tudsz szerelni…2008-11-27-00:14 #9894admin
AdminisztrátorAkkor jó fába vágtam a fejszémet 🙂 sajnos nem értek hozzá azért gondoltam hogy szerzek egy csonkállványt meg fõfékhengert kicsit kábelezek és kész 🙂 amúgy fõfékmunkahenger cserével el tudok érni ”harapósabb” fékhatást vagy igazán mitõl lesz harapós a fék? Mit ajánlasz?Köszönöm válaszod! Amúgy a kicsike pappíron 82es ami lehetetlen mert kislámpás benzines és GG a motor kód
Módosította: RendiT, Idõpont: 2008.11.26 21:19
2008-11-27-21:44 #9902admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Az 1.3-as Golf I-esre nem szereltek annyira ‘kakas’ féket! Ennél a szériánál a dízelek csavaros féknyergét lehet átszerelni(tárcsával együtt, ha turbódízelé akkor már belsõ hûtésû is lehet), majd jöhet a szervódob(Golf II-esé, mert annak 3:1 az áttétele)cseréje, végül a két hátsó fékmunkahenger cseréje 14,29-esrõl 17,46-osra…
2008-11-28-01:41 #9914admin
AdminisztrátorKöszönöm segítséged!Találtam egy G1kabrió elsõ féknyergeket, hûtött féktárcsákkal, 90es cabrion volt.Az esetleg megfelel a célnak?Nekem most elvileg G2es nyergek vannak fent mert amikor megvettem a kocsit a jobb oldali fékmunkahenger be volt rohadva. Annyit tudok róla mondani hogy ilyen réz feszítõlapok vannak rajta amibõl mindig sikerül elhagynom legalább egyet szóval nem bánnám ha jobb feszítõs megoldása ellátott nyerget sikerül találnom.
Módosította: RendiT, Idõpont: 2008.11.27 22:48
Attachments:2008-11-28-01:50 #9915admin
AdminisztrátorÍgy néz ki http://img.vatera.hu/photos/ef/e6/936_1_300.jpg amit találtam de nagyon hasonlít a most fennlévõre.Elképzelhetõ hogy meg egyezik a kettõ csak én hûtött tárcsa nélkül használom?És akkor elég lenne hûtött tárcsát felrakni elõre a jobb hatás érdekében?
Módosította: RendiT, Idõpont: 2008.11.27 22:52
2008-11-28-21:54 #9922admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Tudomásom szerint eltérõ a hûtött és nem hûtött fékmunkahenger! A hûtöttnél a munkahenger dugattyúja és a betéttartó vég között nagyobb a távolság(hogy a hûtött tárcsákat ne 5 mm-res fékbetéttel lehessen használni)…
2008-12-19-14:50 #10307admin
AdminisztrátorHello!A kérdésem az lenne hogy elõre fel lehet rakni a g2 gti 248as tárcsát komplett csonkállványa?Vagy érdemesebb golf cabriobol hûtött tárcsát felrakni nyergel?Amúgy mekkora a gyári tárcsa mérete?Köszi!
2008-12-19-20:47 #10321admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
248-as tárcsáról még nem halottam! 239-es ,vagy 256-os van simán és hûtött változatban is…Semmiképpen nem csereszabatosak, vagy csak kompletten, kerékaggyal, munkahengerrel, fékcsõvel…
Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.12.19 17:48
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.