G1 motor opciok

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! G1 motor opciok

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #8825
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!Dilemmában vagyok motor ügyileg a lényeg hogy megvan a gyári motorom aminek a kódja GG ez egy 1.1es moci ami most benne van az egy NZ kódú 1.3 moci.Az egyes opció hogy a régi blokktömbbel összeházasítom az új moci többi alkatrészét valamint szerzek hozzá egy 5ös váltót ami ha jol tudom nem olcsó.Az egyes opciót illetõen az a kérdésem hogy mit és hogy érdemes faragni hogy meggyõzõ teljesítményt nyújtson és közben egy használható kis moci maradjon.Ez alatt pl. a hengerfej felújítását értem,bõvítését,polirozását esetleg nagyobb szelepek illetve mekkorára érdemes fúrni a blokkot mert az feltétlenül szükséges.Könnyítsek-e a lendkeréken,érdemes e valami specko kuplungot szerezni.Fõtengelyt köszörülni,hajtókarokat könnyíteni.Azaz mit hogy érdemes csinálni hogy érdemes legyen belefogni.A második opcio egyszerübb 🙂 Veszek egy német papiros cabriobol egy 1.6os Kjet-es mocit és okosan hordom mûszakira 🙂 Mert a papirozás nem egyszerü de ha tudsz valami megoldást szivesen veszem azt is, most kb 7literel eljárok ha jól tudom az 1.6os nem enne meg jóval többet és ahhoz képest meggyõzõbb teljesítményt nyújt.Elõre is köszönöm segítségedet.

    #8833
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Az 1,6 -os K-jet-es motort eleve elfelejtheted! Ahhoz más helyen van a jobb váznyúlványon a motortartó bak helye, valamint sem a váltó sem a kuplung sem a váltórudazat nem egyezik meg! Más km spirálra, kuplunghuzalra,de még km órára is másikra lesz szükséged, ha átépítenéd. Vizsga elõtt meg vissza?!:woohoo: Na ne viccelj!

    Maradhat az NZ-s moci és kész! De nem nagyon ajánlott’meghúzni’ ezeket a kis motorokat, mert az csapágysoruk nem nagyon bírja!

    Próbálkozz inkább a Golf III/ Ventók 1,4-es vagy 1,6-os motorjával, váltóval együtt! Az lenne számodra a megfelelõ project! A felfogatások megegyeznek,a kihajtások is…
    Karbisan is tudnak menni…

    #8843
    admin
    Adminisztrátor

    Azért érné meg a meglevõ tömbbel foglalkozni mert akkor papir ügyileg rendbe lenne a kocsi.Az említett 1.6os motor miben tér el?Mert elvileg ugyan az a motor tömb nem?Injektorossal nem jobb a fogyasztás?Most a meglévõ 1.3 is hengerenkénti injektoros.

    #8845
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    A köbcenti növelést Te hoztad fel!

    Az alap GG-s motor szerkezetileg arra a teljesítményre lett tervezve.

    Mi van akkor ha kirohadt a motorszám? Sok vizsgán már nem is nagyon nézik(mivel nem egyedi azonosító jel)…

    Ha már injektoros a vas, akkor kevesebb a gondod…

    #8853
    admin
    Adminisztrátor

    A mostani motorszámot is megette már az idõ vas foga 🙂 Nincs tipped hogy honnan tudnék elõvarázsolni egy jó kis 1.6os mocit?Néztem a http://www.doppel-wobber.de -t és hogy nekem akkor a AEK,AFT,AKS kodu 1.6-os jó?

    Módosította: RendiT, Idõpont: 2008.10.02 16:05

    #8867
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Egyszerûsítsük a dolgot! Azok a mocik lesznek jók(remélem), amelyekben a gyújtáselosztó a hengerfejen,a vezérmûtengely végén van!
    De vásárlás elõtt mindenképpen tájékozódj, hogy a blokk elején a Tiédhez való motortartó bak furatai benne legyenek!

    #8873
    admin
    Adminisztrátor

    Ok!És akkor hány lovas 1.6-os mocit találok ezen kritériumok szerint?Csak szeretnék minél jobban tájékozott lenni mielõtt elkezdem hívogatni a bontókat.

    #8878
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Ezek a motorok 75 lovasok voltak…

    #8892
    admin
    Adminisztrátor

    Értem akkor jól gondoltam.Köszönöm segítséged!Esetlegesen érdemes egy ilyen 1.6-os motort alakítgatni vagy jobb ha nem módosítok rajta nagyon semmit?Pl. van értelme a 4-2-1 es leömlõnek illetve a szívósor polírozásának?Neked mirõl mi a véleményed?

    #8897
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Nem tudom eldönteni én, hogy Neked mi a jó:) ! A 4-2-1-es leömlõ szerintem addig felesleges, amíg ‘komolyan’ hozzá nem nyúlsz a motorhoz….De ez az én saját véleményem!
    A szívócsõsor polírozása pedig egy nagy humbug! Átmérõt növelni lehet,de polírozni felesleges, csak rontod az áramlást és kicsapódik a benzin a ‘keverékbõl’….

    #8899
    admin
    Adminisztrátor

    Ami a motoromnak jó az nekem is jó 🙂 Te mondjuk hol kezdenél hozzá a motor faricskálásnak?

    #8908
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Én ott fognék hozzá, hogy elemeire szedem, újra illesztem a fõtengelyt és kigrammoz(tat)om az egészet!

    #9976
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!Ha pl szerzek egy 1.6os ABU kódú motort akkor szükséges beépíteni a katalizátort?Jár bármiféle teljesítményromlással az elhagyása.Ha jól tudom katalizátoros de javíts ki ha tévedek.

    #9989
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Attól függ,hogy hivatalosan fogod beszerelni, vagy nem. Ha hivatalosan, akkor kell a katalizátor, mert megváltozik a környezetvédelmi osztály…

    #10015
    admin
    Adminisztrátor

    Nem nagyon lesz látható hivatalosan a változás 🙂 Szóval akkor nem ront a teljesítményen…

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close