Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › G1 motor opciok
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-10-01-00:18 #8825
admin
AdminisztrátorHello!Dilemmában vagyok motor ügyileg a lényeg hogy megvan a gyári motorom aminek a kódja GG ez egy 1.1es moci ami most benne van az egy NZ kódú 1.3 moci.Az egyes opció hogy a régi blokktömbbel összeházasítom az új moci többi alkatrészét valamint szerzek hozzá egy 5ös váltót ami ha jol tudom nem olcsó.Az egyes opciót illetõen az a kérdésem hogy mit és hogy érdemes faragni hogy meggyõzõ teljesítményt nyújtson és közben egy használható kis moci maradjon.Ez alatt pl. a hengerfej felújítását értem,bõvítését,polirozását esetleg nagyobb szelepek illetve mekkorára érdemes fúrni a blokkot mert az feltétlenül szükséges.Könnyítsek-e a lendkeréken,érdemes e valami specko kuplungot szerezni.Fõtengelyt köszörülni,hajtókarokat könnyíteni.Azaz mit hogy érdemes csinálni hogy érdemes legyen belefogni.A második opcio egyszerübb 🙂 Veszek egy német papiros cabriobol egy 1.6os Kjet-es mocit és okosan hordom mûszakira 🙂 Mert a papirozás nem egyszerü de ha tudsz valami megoldást szivesen veszem azt is, most kb 7literel eljárok ha jól tudom az 1.6os nem enne meg jóval többet és ahhoz képest meggyõzõbb teljesítményt nyújt.Elõre is köszönöm segítségedet.
2008-10-01-14:51 #8833admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Az 1,6 -os K-jet-es motort eleve elfelejtheted! Ahhoz más helyen van a jobb váznyúlványon a motortartó bak helye, valamint sem a váltó sem a kuplung sem a váltórudazat nem egyezik meg! Más km spirálra, kuplunghuzalra,de még km órára is másikra lesz szükséged, ha átépítenéd. Vizsga elõtt meg vissza?!:woohoo: Na ne viccelj!
Maradhat az NZ-s moci és kész! De nem nagyon ajánlott’meghúzni’ ezeket a kis motorokat, mert az csapágysoruk nem nagyon bírja!
Próbálkozz inkább a Golf III/ Ventók 1,4-es vagy 1,6-os motorjával, váltóval együtt! Az lenne számodra a megfelelõ project! A felfogatások megegyeznek,a kihajtások is…
Karbisan is tudnak menni…2008-10-01-17:04 #8843admin
AdminisztrátorAzért érné meg a meglevõ tömbbel foglalkozni mert akkor papir ügyileg rendbe lenne a kocsi.Az említett 1.6os motor miben tér el?Mert elvileg ugyan az a motor tömb nem?Injektorossal nem jobb a fogyasztás?Most a meglévõ 1.3 is hengerenkénti injektoros.
2008-10-01-19:59 #8845admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
A köbcenti növelést Te hoztad fel!
Az alap GG-s motor szerkezetileg arra a teljesítményre lett tervezve.
Mi van akkor ha kirohadt a motorszám? Sok vizsgán már nem is nagyon nézik(mivel nem egyedi azonosító jel)…
Ha már injektoros a vas, akkor kevesebb a gondod…
2008-10-02-17:44 #8853admin
AdminisztrátorA mostani motorszámot is megette már az idõ vas foga 🙂 Nincs tipped hogy honnan tudnék elõvarázsolni egy jó kis 1.6os mocit?Néztem a http://www.doppel-wobber.de -t és hogy nekem akkor a AEK,AFT,AKS kodu 1.6-os jó?
Módosította: RendiT, Idõpont: 2008.10.02 16:05
2008-10-04-15:07 #8867admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Egyszerûsítsük a dolgot! Azok a mocik lesznek jók(remélem), amelyekben a gyújtáselosztó a hengerfejen,a vezérmûtengely végén van!
De vásárlás elõtt mindenképpen tájékozódj, hogy a blokk elején a Tiédhez való motortartó bak furatai benne legyenek!2008-10-04-21:19 #8873admin
AdminisztrátorOk!És akkor hány lovas 1.6-os mocit találok ezen kritériumok szerint?Csak szeretnék minél jobban tájékozott lenni mielõtt elkezdem hívogatni a bontókat.
2008-10-05-15:12 #8878admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Ezek a motorok 75 lovasok voltak…
2008-10-05-23:01 #8892admin
AdminisztrátorÉrtem akkor jól gondoltam.Köszönöm segítséged!Esetlegesen érdemes egy ilyen 1.6-os motort alakítgatni vagy jobb ha nem módosítok rajta nagyon semmit?Pl. van értelme a 4-2-1 es leömlõnek illetve a szívósor polírozásának?Neked mirõl mi a véleményed?
2008-10-06-11:16 #8897admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Nem tudom eldönteni én, hogy Neked mi a jó:) ! A 4-2-1-es leömlõ szerintem addig felesleges, amíg ‘komolyan’ hozzá nem nyúlsz a motorhoz….De ez az én saját véleményem!
A szívócsõsor polírozása pedig egy nagy humbug! Átmérõt növelni lehet,de polírozni felesleges, csak rontod az áramlást és kicsapódik a benzin a ‘keverékbõl’….2008-10-06-15:39 #8899admin
AdminisztrátorAmi a motoromnak jó az nekem is jó 🙂 Te mondjuk hol kezdenél hozzá a motor faricskálásnak?
2008-10-06-20:29 #8908admin
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Én ott fognék hozzá, hogy elemeire szedem, újra illesztem a fõtengelyt és kigrammoz(tat)om az egészet!
2008-12-01-12:58 #9976admin
AdminisztrátorHello!Ha pl szerzek egy 1.6os ABU kódú motort akkor szükséges beépíteni a katalizátort?Jár bármiféle teljesítményromlással az elhagyása.Ha jól tudom katalizátoros de javíts ki ha tévedek.
2008-12-01-22:33 #9989admin
AdminisztrátorÜdVW!
Attól függ,hogy hivatalosan fogod beszerelni, vagy nem. Ha hivatalosan, akkor kell a katalizátor, mert megváltozik a környezetvédelmi osztály…
2008-12-03-01:33 #10015admin
AdminisztrátorNem nagyon lesz látható hivatalosan a változás 🙂 Szóval akkor nem ront a teljesítményen…
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.