Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › G1 mûszerfal….
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-08-11-13:10 #4401
Lajos
AdminisztrátorA kérdésem az, hogy a G1 GTI mûszerfalba gond nélkül bele megy-e a diesel (G1) km óra? Mert valami olyasmit hallottam, hogy nem passzolnak. Igaz ez?
Elõre is köszi!
2007-08-11-20:40 #4405Lajos
AdminisztrátorÜdVW,József!
Elméletileg belemegy,de az óralap alján lévõ viszonyszámnak (950) egyeznie kell, különben az óra "csalni" fog.
2007-08-11-23:32 #4410Lajos
AdminisztrátorKöszi ez már elég is, a viszonyszám biztosan jó lesz mert a diesel autóba megy a GTI belsõ! (lehet, hogy nem voltam elég egyértelmû)
2007-08-12-12:07 #4413Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
Sokat nem érsz ezzel a mûszercserével,mivel a GTI mûszerben nincs meg a helye az izzítás ellenõrzésnek és a forulatszámmérõd sem fog mérni…Gondot okozhat még, ha a GTI mûszer 2 olajgombás rendszerrel ‘dolgozott’.
Akkor itt néha villogni és sípolni fog az olajnyomás ellenõrzõ…2007-08-12-23:52 #4416Lajos
AdminisztrátorA GTI mûszerfalat akarom a diesel autóba, de a diesel km-óra marad! Így szerintem menni fog, csak félreértettük egymást!
2007-08-13-20:14 #4417Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
Minden bizonnyal félre értettük 1mást.
Nos a Golf I mûszerfal héjak között a gyártási évbnek megfelelõen van különbség. Mégpedig a ’80 április elõttiek nem cserélhetõk fel az újabbakkal ,mert megváltoztak a felfogatási pontok. Igaz volt egy nagyon rövid széria, amelynél az új felfogatási pontokra rögzítõdõtt, de még a régi kivitelû volt a mûszerfalhéj.
Az újabb széria mûszerfalhéjai szabadon felcserélhetõk,de csak a saját fedelükkel. Az újabb széria (’80-8. hótól+ cabrio) fedele szögletesebb.Sok sikert!
2007-08-14-16:18 #4423Lajos
AdminisztrátorAzt nem tudod esetleg, hogy a piros keretes mûszerfal az 80 utáni-e? Mert egy 90-es caddybe szertném!
(Egyébként olvasgatom a többi válaszaidat is és eszméletlen ez a tudás amit felvonultatsz! Le a kalappal!)
ÜdVW!2007-08-14-20:59 #4425Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
Elõször is köszönöm az elismerést! Sosem gondoltam volna, hogy egyszer jól jön a bontós múlt… :laugh:
Másodszor a piros keretes mûszerfal BIZTOS, hogy ’80 utáni. Mégpedig a puha borítású felsõ kesztyûtartós változat (cikkszám:171 857 003D, fedél cikkszáma: 155 867 243, bár ez fekete és krómcsíkos) maradt meg a késõbbi szériák (Caddy, Golf I Cabrio és az amerikai változatok számára)…Lehet, hogy a Te mûszerfaladnál valaki kreatívan átfesthette a krómcsíkot, vagy tényleg sondermodell-é volt…
2007-08-15-06:14 #4428Lajos
AdminisztrátorEredeti piros, legalábbis szerintem!
Köszi a sok segítséget Doki, a vizitdíjat meg nyugodtan kérd egy matt, piros keretes caddy tulajától valamelyik találkozón….:)!2007-08-15-17:22 #4429Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
A cikkszámok talán segíthetnek!
A vizitdíjat meg majd lebeszéljük:laugh:
Ha tudok segítek! Itt megtalálsz!Sok sikert!
2007-08-24-08:20 #4449Lajos
AdminisztrátorHelló!:silly:
Eszembe jutott még valami, hamár mûszerfalat meg kormányt cserélek, bajusszkapcsolókat is kellene. A G2-sé gond nélkül átrakható? Ha jól tudom az utólsó cabriók már ilyennel vannak szerelve…
Köszi, ÜdVW!
2007-08-25-10:24 #4455Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
A bajuszkapcsolók felfogatás szerint csereszabatosak, viszont ’88 8. hótól már a B3-as Passat és a Golf III-asé van rajta. Ezeknél már a széles csatlakozósarus amihez kell az ellendarab is.
Van egy rövid széria amely már széles bajuszkapcsolós, de még a régi vékony csatlakozósarus változat. Ezt onnan ismered meg, hogy nincs rajta vészvillogó kapcsoló (mert még a mûszerfalon van).2007-08-25-14:10 #4457Lajos
AdminisztrátorÜdVW Doki!
Ez azt jelenti, hogy az ellendarabbal együtt bármelyik átrakható, vagy az nehéz ügy és próbáljak meg inkább abból a rövid szériából keriteni egyet?
2007-08-25-20:06 #4458Lajos
AdminisztrátorÜdVW József!
Ellendarab alatt a kábelköteg csatlakozósaruját értem vezetékekkel együtt. A vészvillogó kábeleit ‘áthelyezni’ elég nehéz mérkõzés lesz! Ugyanis két köteget kell széthámozni szálakra.
’87 7. hóig az összes bajuszkapcsoló csereszabatos, kivéve a multifunkciós (MFA) és Digifiz mûszeregységeket, amelyeknél az ablaktörlõ karban vanak a vezérlõ gombok…2007-08-25-20:21 #4460Lajos
AdminisztrátorHáááát az elektromos dolgokhoz végképp nem értek. Úgyhogy már elidítottam a vadászatot a sima után.:angry: Remélem találok is!
ÜdVW! -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.