G1 mûszerfal….

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala G1 mûszerfal….

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4401
    Lajos
    Adminisztrátor

    A kérdésem az, hogy a G1 GTI mûszerfalba gond nélkül bele megy-e a diesel (G1) km óra? Mert valami olyasmit hallottam, hogy nem passzolnak. Igaz ez?

    Elõre is köszi!

    #4405
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW,József!

    Elméletileg belemegy,de az óralap alján lévõ viszonyszámnak (950) egyeznie kell, különben az óra "csalni" fog.

    #4410
    Lajos
    Adminisztrátor

    Köszi ez már elég is, a viszonyszám biztosan jó lesz mert a diesel autóba megy a GTI belsõ! (lehet, hogy nem voltam elég egyértelmû)

    #4413
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Sokat nem érsz ezzel a mûszercserével,mivel a GTI mûszerben nincs meg a helye az izzítás ellenõrzésnek és a forulatszámmérõd sem fog mérni…Gondot okozhat még, ha a GTI mûszer 2 olajgombás rendszerrel ‘dolgozott’.
    Akkor itt néha villogni és sípolni fog az olajnyomás ellenõrzõ…

    #4416
    Lajos
    Adminisztrátor

    A GTI mûszerfalat akarom a diesel autóba, de a diesel km-óra marad! Így szerintem menni fog, csak félreértettük egymást!

    #4417
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Minden bizonnyal félre értettük 1mást.
    Nos a Golf I mûszerfal héjak között a gyártási évbnek megfelelõen van különbség. Mégpedig a ’80 április elõttiek nem cserélhetõk fel az újabbakkal ,mert megváltoztak a felfogatási pontok. Igaz volt egy nagyon rövid széria, amelynél az új felfogatási pontokra rögzítõdõtt, de még a régi kivitelû volt a mûszerfalhéj.
    Az újabb széria mûszerfalhéjai szabadon felcserélhetõk,de csak a saját fedelükkel. Az újabb széria (’80-8. hótól+ cabrio) fedele szögletesebb.

    Sok sikert!

    #4423
    Lajos
    Adminisztrátor

    Azt nem tudod esetleg, hogy a piros keretes mûszerfal az 80 utáni-e? Mert egy 90-es caddybe szertném!
    (Egyébként olvasgatom a többi válaszaidat is és eszméletlen ez a tudás amit felvonultatsz! Le a kalappal!)
    ÜdVW!

    #4425
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Elõször is köszönöm az elismerést! Sosem gondoltam volna, hogy egyszer jól jön a bontós múlt… :laugh:

    Másodszor a piros keretes mûszerfal BIZTOS, hogy ’80 utáni. Mégpedig a puha borítású felsõ kesztyûtartós változat (cikkszám:171 857 003D, fedél cikkszáma: 155 867 243, bár ez fekete és krómcsíkos) maradt meg a késõbbi szériák (Caddy, Golf I Cabrio és az amerikai változatok számára)…Lehet, hogy a Te mûszerfaladnál valaki kreatívan átfesthette a krómcsíkot, vagy tényleg sondermodell-é volt…

    #4428
    Lajos
    Adminisztrátor

    Eredeti piros, legalábbis szerintem!
    Köszi a sok segítséget Doki, a vizitdíjat meg nyugodtan kérd egy matt, piros keretes caddy tulajától valamelyik találkozón….:)!

    #4429
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    A cikkszámok talán segíthetnek!

    A vizitdíjat meg majd lebeszéljük:laugh:
    Ha tudok segítek! Itt megtalálsz!

    Sok sikert!

    #4449
    Lajos
    Adminisztrátor

    Helló!:silly:

    Eszembe jutott még valami, hamár mûszerfalat meg kormányt cserélek, bajusszkapcsolókat is kellene. A G2-sé gond nélkül átrakható? Ha jól tudom az utólsó cabriók már ilyennel vannak szerelve…

    Köszi, ÜdVW!

    #4455
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    A bajuszkapcsolók felfogatás szerint csereszabatosak, viszont ’88 8. hótól már a B3-as Passat és a Golf III-asé van rajta. Ezeknél már a széles csatlakozósarus amihez kell az ellendarab is.
    Van egy rövid széria amely már széles bajuszkapcsolós, de még a régi vékony csatlakozósarus változat. Ezt onnan ismered meg, hogy nincs rajta vészvillogó kapcsoló (mert még a mûszerfalon van).

    #4457
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki!

    Ez azt jelenti, hogy az ellendarabbal együtt bármelyik átrakható, vagy az nehéz ügy és próbáljak meg inkább abból a rövid szériából keriteni egyet?

    #4458
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW József!

    Ellendarab alatt a kábelköteg csatlakozósaruját értem vezetékekkel együtt. A vészvillogó kábeleit ‘áthelyezni’ elég nehéz mérkõzés lesz! Ugyanis két köteget kell széthámozni szálakra.
    ’87 7. hóig az összes bajuszkapcsoló csereszabatos, kivéve a multifunkciós (MFA) és Digifiz mûszeregységeket, amelyeknél az ablaktörlõ karban vanak a vezérlõ gombok…

    #4460
    Lajos
    Adminisztrátor

    Háááát az elektromos dolgokhoz végképp nem értek. Úgyhogy már elidítottam a vadászatot a sima után.:angry: Remélem találok is!
    ÜdVW!

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.