golf 2 td

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 316
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #8251
    admin
    Adminisztrátor

    helló!Sziasztok én most találtam csak rá erre a fórumra,és nagyon tetszik,föleg a tanácsadások.:) Nos,nekem van egy 2-es golfom 1.6td sb motorkóddal,az a problémám hogy fogy belöle a viz ,de elég érdekes a dolog mert ha hosszú távra megyek pl párszáz km.et akkor semmi fogyást nem jelez,mikor viszont egyhelyben toporgok akkor egy liter 50 -100 km alatt simán.Ha valaki tud segitsen.Köszi..

    #8259
    admin
    Adminisztrátor

    Helló

    Két dolog lehet.A hûtõ a vízcsövek vannak eldurranva.Vagy ami sokkal gázosabb a hengerfej beadta a kulcsot gátrepedés—>a hengerfej repedés.

    A moci szépen jár?Jól indul,minden henger frankón megy induláskor is?És ami a lényeg nem füstöé Kékes fehéren,ha igen akkor meledolgozik a víz a hengerekbe!!!Az olaj fekete vagy tejeskávés?Ha tejeskávés akkor olaj víz összedolgozik :angry: ….

    #8260
    admin
    Adminisztrátor

    Helló! Szépen jár a motor,kéket azt füstöl föleg ha nyomom neki dehát az olajat is nyeli:).az olaj az tök fekete.Másik téma: Neked menyit forog a gép 100nál,vagy mennyivel megy 3000 fordulaton.? Szerintem gyüjtöm a pénzt motor felujitásra,pedig nincs sok kedvem.

    #8264
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW !

    A kékes színû kipufogógáz a motor olajfogyasztására utal! Ha erõs motorfékezés utáni gázadásra lesz kékes a füst akkor a gond a szelepek környékén van(szimering, vezetõ, szelepszár, stb), ha viszont folyamatosan, akkor a motorblokkban lesz a probléma(gyûrû, henger, dugó, stb).
    Egy kompressziómérés sok mindenrõl tájékoztat!

    #8269
    admin
    Adminisztrátor

    Helló doki!de jó hogy te is bekapcsolódtál.nos szerintem a blokkban lesz a baj mert ez folyamatosan füstöl majdnem ha nyomom meg állandóan.Egy kérdésem lenne:Ha a túrbó eszi az olajat azt honnan tudom meg?Hol látszik?

    #8272
    admin
    Adminisztrátor

    Hello

    Nekem is 1.6td-m van csak jr kódos,100-nál 2200 forog,3000-res fordulatnál 120 megy,de nem tudom hogy a váltóm milyen,mert eléggé összebarmolták az autót elõte.
    Hengerfej pakolás is át szakadhat,akkor is lehet víz fogyasztás.(nekem volt)

    #8274
    admin
    Adminisztrátor

    helló!neked mennyit fogyasztott,mármint vizet?Nekem 3000-nél 110 körül mutat a mutató.Neked megszünt a vizfogyasztás mikor kicserélted a tömitést?

    #8279
    admin
    Adminisztrátor

    Szia!A hidrós hengerfejet ki lehet cserélni lapkásra?Nekem sb motorom van azok milyen motorok?Mármint strapabiróság szempontjából?

    #8282
    admin
    Adminisztrátor

    Vizet annyit fogyasztott hogy nem lehetett vele menni,kb 10km alatt az összeset.
    Azt hiszem nem lehet át rakni a hidrotökés hengerfejet, mert a lapkásból hiányzik egy olaj járat és a pakolás is más.
    Ja és megszünt a vízfogyasztás,de a hengerfejet ellenörizték(lehet gátrepedéses).
    Az sb kódos motort nem ismerem,de szerintem nincs különbség teljesítményben csak a hidrotõke.

    Módosította: germinator, Idõpont: 2008.08.24 20:22

    #8285
    admin
    Adminisztrátor

    Helló!Csak annyi hogy vizes turbó,intercooler.az ennyém alatt van egy 60-as rendszer dob nélkül.Csak nem tudom miért dugózott le az a barom akitöl vettem a turbónak a csövét egy parafával.Szerintem ott kellene lenni valami szelepnek.az nem nyirja ki a motort? Irjatok.

    #8290
    admin
    Adminisztrátor

    Helló….

    Gondolom a szívosornál van ledugózva?Ha igen akkor azért,mert a 60-as rendszerû kibelezett kipufogód miatt megemelkedik a turbonyomás,és az a szelep elengedné a plusz nyomást.0.8 bár-nál elengedi a szelep a levegõt,és ha a szelep benn lenne elengedné a megnövelt turbó levegõt.

    Talán egy olyan szelep kellene bele ami 1.1 bár körül nyit és elengedi a levegõt(mert annyit elbír a moci 1.1!!!),ha addig felmegy a turbónyomásod egyáltalán,meg kellene mérni….

    #8297
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Isti!

    1,1 bar-on nyitó túlnyomás szelep nem létezik! Abból csak a 0,7-0,8-bar-on nyitó van!

    Korni!

    A hidrotõkés hengerfejet ki lehet lapkásra cserélni, de akkor a blokkon a második olajcsatornát(az elsõ és a második henger között) szakszerûen el kell tömíteni. Attól a pillanattól még hangosabban fog csattogni a diesel mocid.
    SB motorkód 1588 ccm 80 LE, Kis vizes KKK03 vagy Garrett T03-as turbóval és intercoolerrel. Adagolók Bosch száma 0 460 494 182 (RA), 0 460 494 525(SB ). Ezek csak a 80 pacis motorokra voltak szerelve!
    Az elõzõ tulaj a nyomáshatároló szelepet iktathatta ki a ledugózással..Sokat nem ért vele,ha a turbón semmit sem csinált…

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.09.13 17:56

    #8303
    admin
    Adminisztrátor

    Köszike!Doki!Szerintem a túrbó igy jó ahogy van mert akkoráz gyorsúl igy is hogy elmegy az esze szegénynek.).De ami elszomorit az az hogy motorfelújitás lesz ebböl mostmár látom hogy muszáj,már képzeld el 200km 1liter olaj.olyan füst van utánnam hogy na,föleg hogyha egy kicsit alapjáraton tötyögök. kérdésem még az lenne hogy a váltómat túl rövidnek találom valyon az eredeti benne?Mert ötödikben 110-nél már 3000-et mutat.ezek a motorok ezzel a vizes túrbóval elég jól birják amúgy?Ja!megnéztem a túrbót eszi e az olajat de a csöben annyi olajpára van szerintem az a nagy kartergáztól van.A lapkás hengerfejet csak azért kérdeztem ha esetleg ropira ment a hengerfejem akkor az olcsóbb lenne,de arról már letettem mert hülyesség.

    #8312
    admin
    Adminisztrátor

    Tudom hogy gyárilag ilyen értékû szelep nem létezik.De lefújószelepben igen…Ha esetleg túl magasra szökne a turbó nyomás

    #8314
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvw!

    A JR-es kódhoz milyen turbó van,lefújó szelepet lehet,illetve van értelme rá tenni?

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 316
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close