www.boxergarazs.hu

Golf 3 vízhőmérséklet probléma!

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor Golf 3 vízhőmérséklet probléma!

7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #16561
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv.!
    VW Golf 3 1,4 benzines ABD-s 93 évjáratú.
    A gondom az volna hogy a vízhőmérséklet 120 fokon áll a mutató.
    Viszont a termosztát 95 fokon nyit és a ventilátor beindul a vizet nem forralja így járok vele semmi gond nincs vele de a mutató folyamatosan 120 fokig megy fel. Mi lehet a probléma?
    Amit cseréltem az a hőfok jeladó, ami a termosztát házon található (sárga jelzésű). Termosztátot is cseréltem (87 fokos) Hozzáteszem még télen nehezen indult a kocsi ezért cseréltek nekem hőfok jeladót viszont annak zöld jelzése volt addig még ez volt benne az alapjárati rossz volt ezért cseréltem. Az alapjárat megjavult, de a víz 120 fokos, amit nem hiszek el. A zöld jelzésű jeladóval is 110 fokon volt a mutató. De tavaly ősszel, amikor még nem voltak ilyen gondok, 80 fokon állt a mutató.
    Előre is köszönöm a válaszokat!
    Tomi

    #16597
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tomi!

    Lehet, hogy zárlat van a hõmérõ áramkörében! Hidegen is 120 fokot mutat? Akkor viszont biztos…

    #16923
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvözlet a Depósoknak!

    Nekem is ilyen bajom van az autóval. Kb. 1 hete kezdõdött. A hõfok a mûszerfalon 110 C-on áll, a ventillátor akkor kapcsol be és visszahûti a rendszert, de a mutató akkor sem meg 100 C fok alá. Ki lett cserélve a jeladó – sárga galléros- valamint a hõgombát is kicseréltem. Mos már ott tartok, hogy a termosztát is ki van cserélve, de ugyan az a baj. Ebbõl arra következtettem, hogy a mûszeregység döglõdik. Ha 110-en áll a hõfökmérõ nyugodtan le tudom csavarni a tágulási tartály tetejét, még csak nem is szisszen a víz szépen csordogál a vékony csövön.

    Segítséget kérek, mi lehet a baj. Egyáltalán a jeladó ettõl függetlenül a motornak normális jelet küld? Most még hétvégén hozzájutok egy hõmérõhöz és megmérem a tényleges hõfokot. De már kifogytam az ötletekbõl. …

    Az autó egy 93-as évjáratú, ABS motorkódú, benzines, 1.8 i, Golf 3. Klíma nélküli.

    Ha valakinek van ötlete és megosztaná velem, azt megköszönném. Az elõttem hozzászólót elolvastam, és hidegen ha gyújtást adok rá, akkor nem mozdul a mutató, viszont ha elindulok vele, akkor kb. 3-5 km után már 90 fokon áll.

    Üdvözlettel Totti8813

    Módosította: Totti8813, Idõpont: 2009.07.29 21:01

    #16940
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Próbálj valakitõl kérni egy másik mûszeregységet! Fontos,hogy 1,6-os,vagy afeletti köbcentis legyen,mert az 1,4-esek bekötése más! Így lepróbálni a ‘rendszert’és sok minden kiderül…De nem árt számítógéppel is leellenõrizni, hogy a mérõblokkokban milyen hõfok értéket küld a jeladó a motorirányítás felé. Ha ez is magas,lehet a jeladó hibás…

    #17547
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a tippeket, kímérettem egy Vokswagenes szerelõvel és egyértelmûen a mûszeregység halt be. Úgyhogy most mûszeregységet keresek.. 🙂 bár mondott még egy megoldást, ami nem más, mint hogy egy potmétert betenni és azzal be lehet kalibrálni a 90 fokot.
    De ez ráér…. elõbb próbálkozom mûszeregységgel…

    #155794
    Roland Kamenszki
    Felhasználó

    Üdv! Az alapjáratom nem a leg jobb hol föl pörög hol nagyon alacsony nèha alig akar indulni… Ma le húztam a hőfok jeladó kabelèt és a hiba meg szűnt… Létezhet hogy a jeladó hiba miatt nem stimmel az alapjarat?

    #157427
    Váradi László
    Felhasználó

    Szia. Megoldódott e a hiba? mert nekem is pont ezt csinálja a kocsi..

7 bejegyzés megtekintése - 1-7 / 7
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

TLX_125x125_web

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close