www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Golf 3 vízhõmérséklet probléma!

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor Golf 3 vízhõmérséklet probléma!

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #16561
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv.!
    VW Golf III 1,4 benzines ABD-s 93 évjáratú.
    A gondom az volna hogy a vízhõmérséklet 120fokon áll a mutató.
    Viszont a termosztát 95 fokon nyit és a ventilátor beindul a vizet nem forralja így járok vele semmi gond nincs vele de a mutató folyamatosan 120 fokig megy fel. Mi lehet a probléma?
    Amit cseréltem az a hõfok jeladó ami a termosztát házon található (sárga jelzésû). Termosztátot is cseréltem (87 fokos) Hozzáteszem még télen nehezen indult a kocsi ezért cseréltek nekem hõfokjeladót viszont annak zöld jelzése volt addig még ez volt benne az alapjárati rossz volt ezért cseréltem. Az alapjárat megjavult de a víz 120 fokos amit nem hiszek el. A zöld jelzésû jeladóval is 110 fokon volt a mutató. De tavaly õsszel amikor még nem voltak ilyen gondok 80 fokon állt a mutató.
    Elõre is köszönöm a válaszokat!
    Tomi

    #16597
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tomi!

    Lehet, hogy zárlat van a hõmérõ áramkörében! Hidegen is 120 fokot mutat? Akkor viszont biztos…

    #16923
    admin
    Adminisztrátor

    Üdvözlet a Depósoknak!

    Nekem is ilyen bajom van az autóval. Kb. 1 hete kezdõdött. A hõfok a mûszerfalon 110 C-on áll, a ventillátor akkor kapcsol be és visszahûti a rendszert, de a mutató akkor sem meg 100 C fok alá. Ki lett cserélve a jeladó – sárga galléros- valamint a hõgombát is kicseréltem. Mos már ott tartok, hogy a termosztát is ki van cserélve, de ugyan az a baj. Ebbõl arra következtettem, hogy a mûszeregység döglõdik. Ha 110-en áll a hõfökmérõ nyugodtan le tudom csavarni a tágulási tartály tetejét, még csak nem is szisszen a víz szépen csordogál a vékony csövön.

    Segítséget kérek, mi lehet a baj. Egyáltalán a jeladó ettõl függetlenül a motornak normális jelet küld? Most még hétvégén hozzájutok egy hõmérõhöz és megmérem a tényleges hõfokot. De már kifogytam az ötletekbõl. …

    Az autó egy 93-as évjáratú, ABS motorkódú, benzines, 1.8 i, Golf 3. Klíma nélküli.

    Ha valakinek van ötlete és megosztaná velem, azt megköszönném. Az elõttem hozzászólót elolvastam, és hidegen ha gyújtást adok rá, akkor nem mozdul a mutató, viszont ha elindulok vele, akkor kb. 3-5 km után már 90 fokon áll.

    Üdvözlettel Totti8813

    Módosította: Totti8813, Idõpont: 2009.07.29 21:01

    #16940
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Próbálj valakitõl kérni egy másik mûszeregységet! Fontos,hogy 1,6-os,vagy afeletti köbcentis legyen,mert az 1,4-esek bekötése más! Így lepróbálni a ‘rendszert’és sok minden kiderül…De nem árt számítógéppel is leellenõrizni, hogy a mérõblokkokban milyen hõfok értéket küld a jeladó a motorirányítás felé. Ha ez is magas,lehet a jeladó hibás…

    #17547
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a tippeket, kímérettem egy Vokswagenes szerelõvel és egyértelmûen a mûszeregység halt be. Úgyhogy most mûszeregységet keresek.. 🙂 bár mondott még egy megoldást, ami nem más, mint hogy egy potmétert betenni és azzal be lehet kalibrálni a 90 fokot.
    De ez ráér…. elõbb próbálkozom mûszeregységgel…

    #155794
    Roland Kamenszki
    Felhasználó

    Üdv! Az alapjáratom nem a leg jobb hol föl pörög hol nagyon alacsony nèha alig akar indulni… Ma le húztam a hőfok jeladó kabelèt és a hiba meg szűnt… Létezhet hogy a jeladó hiba miatt nem stimmel az alapjarat?

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close