Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › Golf G60
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-11-01-21:39 #4710
Lajos
AdminisztrátorÜdv!
Szeretnék venni egy G60-as Golfot. A G feltöltöt ledobták és egy Golf III-as 1.9TDI 90Le-ös turbot tettek rá szerintetek milyen lehet ez érdemes megvenni. Milyen hibái vannak a G60-as Golfoknak. Amit én néztem apró hibákkal 1990-es 170000Ft szerintetek milyen? Elöre is köszi.2007-11-02-01:07 #4711Lajos
AdminisztrátorA turbo elvileg ugyebár megbízhatóbb, mint a G-töltõ. A 170e forintos irányárat meglepõen, már-már gyanúsan olcsónak tartom egy G60-ért. Kipróbáltad?
szerk.
2007-11-02-21:37 #4712Lajos
AdminisztrátorÜdVW Péter!
Egy aprónak látszó ,de hatalmas baki van ezzel az autóval!
Mégpedig az, hogy diesel motorra gyártott turbót NEM SZABAD benzines motorra szerelni! Ugyanis a kipufogóöntvény és a turbinalapát anyaga sem annyira hõálló, mint a benzines turbónak…
Tehát látványosan fog elolvadni és lehet örülni,hogy a motort ne vágja haza…
A vátelár is gyanúsan kevés…
Mit takarnak azok az ‘apró hibák’?Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.02 18:38
2007-11-02-21:42 #4714Lajos
AdminisztrátorIgen kipróbáltam nagyon jól megy. Csak amikor bemelegszik elkezd durrogni meg feketén füstölni. Szeintetek mi lehet a baja? Gyújtásra levegö szállításra nem reagál. Az elözö tulaj már probálta kicserélni a komputert ,de azzal is ugyanezt csinálta.
2007-11-02-22:38 #4715Lajos
AdminisztrátorÜdVW Péter!
A Digifant Guru (Újpál András ) barátom súgta a következõket:
Hõgombát, lambdaszondát, kopogásérzékelõt átvizsgálni, funkcióját ellenõrizni, valamint a tankszellõztetõ szelepet és az alapjárati stabilizáló szelepet is ellenõrizni kell, mert szoktak,’viccelõdni’!
A turbónyomás értéke terhelten 0,8 bar lehet maximum.
A vezérlõ vákuumrendszer összes kis gumicsövét ki kellene cserélni,mert azok elöregedése esetén hamis levegõt kaphat!Legelõször inkább a turbót kell kicserélni egy benzinesre (pl.:1,8T), mielõtt elolvad a belseje és a szétfolyó motorolaj meggyullad!
:SMódosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.02 19:38
Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.04 09:55
2009-02-19-18:49 #12908Lajos
AdminisztrátorUgy érzem az én problémám is idevág egy kicsit most csináltam meg a golfimat egy kr motorkodu 16v szelepst turbosra és h erre már régebben rátettem egy digifant 2es kompjutert kompletten na most a probléma vagyis a kérdés h hol lehetne a kompjutert megcsippeltetni h több nyálat tudjon kapni a gép ugyanis 4ezre fordulaton elfogy a nyál ott tölt 0,4et szoval kéne egy kis plussz nyál.
2009-02-20-20:57 #12928Lajos
AdminisztrátorÜdVW Péter!
A Digifant ECU-d milyen motorról való? A problémát szerintem a légköri nyomás feletti érték okozza, mivel azzal nem tud mit kezdeni a Digifant. Ott a szívócsõnyomás-érzékelõ (MAP) szenzort kell kicserélned 250 kilopascal-osra és beszerezni egy turbós ECU-hoz írt eeprom-ot….
De az is lehet,hogy komplett ECU cseréd lesz…:(2009-02-23-20:29 #13040Lajos
AdminisztrátorKöszi a gyors választ .Továbbá akkor az lenne a kérdés h a g60 Ecuja felmegy e az enyém hejére vagy komplertt kábelköteg csere is szükséges lesz? Egyébként ez egy 1.8 8v gtin volt a digifant.
2009-02-23-20:36 #13042Lajos
AdminisztrátorÜdVW Péter!
A G60-as ECU-t mindenképpen a saját kábelkötegével szereld át! Így rengeteg bosszúságtól kíméled meg magad!
2009-02-23-21:39 #13050Lajos
AdminisztrátorÜdv
Szerintem úgy jársz a legjobban(no meg elég sok kellemetlenségtõl kíméled meg magad) amit Doki javasolt és mellé a G60 összes dolgát átpakolod a 16v-re azaz a benzinhidat a 4 befecskendezõ szeleppel,nyomásszabályzót (KR-es üzemanyagpumpa L/óra szállitási mennyisége jó lesz igy az nem kell)a mot vezérlõ amiben a MAP szenzor van és ahogy Doki is mondta azt kicserélni benne,a feltöltött levegõ hõmérséklet érzékelõt ,a kopogásszenzort,az alapjárati és teljesterhelés mikrokapcsolóját is fel kellene operálni a pillangószelepre mert a G60-hoz az is kell,kb ennyi jut most eszembe.Ja még valami,ha a szívó dugókatt használod és nem csökkentetted a kopressziót akkor szerintem ne emeld a nyomást 0.3-0.4 fölé,de ez csak magánvélemény:)
2009-02-24-20:15 #13083Lajos
AdminisztrátorKöszi a tanácsokat most lesz ha találok G60komplett kábel köteg mindennel együtt cserélve és a dugobol 1.8mm lesz leszedve a kompresszio csökkentése érdekébe továbbá a G60 Ecu epprom cseréje is esedékes lesz üzembe állitás elött.Ha valaki tud ajánlani valami jo bontot vagy valakit akinek van G60 kötege azt megköszönném:D
2009-03-09-20:26 #13488Lajos
AdminisztrátorHali!
Van egy Golf 2 GTi-m 16v. Sajnos KE-Jetronic vezérli a benyát, ami ugye nem túl jó dolog. Szeretném elektronikusra csinálni a dolgot. Hogy tudom ezt megoldani? Láttam olyat, hogy a 8v digifant cuccait rápakolták a motorra vagy g60ét talán. Azt szeretném megtudni, hogy pontosan mi kéne egy ilyen dologhoz? Milyen motorról mit kéne átraknom, hogy utána jól mûködjön. Vagy jobb megoldás lenne egy 3as golf ABF kódú motorjáról átrakni pár dolgot? Segítsetek légyszi, mert nem nagyon tudom, hogy mit lehet mivel párosítani… Hogy rakom be a szívósorba a benzinhidat, kell-e új benzinpumpa, stb stb…??
Köszi a választ!
Üdvw! Gergõ2009-03-13-16:46 #13622Lajos
AdminisztrátorHello
Akkor ha jol értem te hagynád sima szivo 16v a kocsid .Ha igen akko elég a pf digifant ot átraknod komplett motortéri kábelköteg computer benzinhid és nálam a 3as gti 16vnek van fenn a szivosora meg a folytoszelepe.Nekem ez igy tökéletesen müködött. -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.