Golf Gti16v Hideg inditás

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! Golf Gti16v Hideg inditás

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6032
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok.Egy pár kérdésem lene.Most vásároltam egy golfot (Gti 16v kr-motorkod).Nem akar beidulni hidegen.Elvitem auto szerelöhöz és csak találgatnak sajnos.Kicserélteték velem a gyujtásnál a hall jeladot+kábelleket+gyertyákat+rotor+gyujtás fedél!Megnézetem egynásikal Ö a hideg indito szelepet mondta hogy nem jo,meg is mutata.Hidegen nem nyom benzint.Szerintetek is az lehet a baja vagy esetleg valami más!Elöre is köszönöm Szépen

    #6033
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Tamás!

    Igen lehet még baja az is,hogy a gázblöndében nem elinyál a glogyó!!!

    Ha az a szerelõ meg is mutatta,hogy az a beteg alkatrész,akkor mi a hiba???Csak azért mert az egyik helyen kicseréltették veled a gyújtást még nem mindenki zizi!Én nem vagyok szerelõ de szerintem ha a mesterek felsorolnák a hiba lehetõségeket akkor 20 oldal lenne csak tele.
    Nem tudom,hogy Te miként vagy vele de ha én elviszem egy szerelõhöz és amikor azt mondja,hogy ennyi és ennyi lesz én meg megkérdem,hogy minden rendben…ha tényleg ugy van csak akkor fizetek…ha csak találomra cserél ki valamilyen alkatrészt akkor azt már veheti is ki és kérem,hogy állitsa vissza az eredeti helyzetbe.Golfom van és nem kisérleti nyulam!!!!Megkövezni nem kell érte de sajnos vannak olyan autóreszelõk akik nem szivbõl lettek azzá.

    Majd csak most jönnek a mesterek,Õk tudják,hogy mi is lesz a bibi!

    Üdv.G.

    #6035
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Gabriel! Jó a szöveg!B)

    Nagy valószínûséggel nem mûködik az indítószelep. De ez több okból is lehet(nem érzékel indítást, hõ- idõszelep hiba, stb.), méricskélni kell ! A K-Jetronic nem az a fajta injektor, ami ‘kivillogja’ vagy kiolvasható fajta, ezt a 70-es években találták ki!

    #6042
    admin
    Adminisztrátor

    Szép estét!

    Doki,igyekszem…de a vicc az,hogy én tényleg ilyen vagyok!Szerintem az autóreszelõ is visszaviszi és reklamál máshol ha nem azt kapja amit kért!:))
    Bocsi az off-ért!

    Üdv.G.

    #6046
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    Teljesen igazad van! De sajna azért annyit az autószerelõk védelmében,hogy sajna nem mindig sikerül elsõre ‘belõni’ a hibát, ezt azért a Tisztelt Autótulajdonosnak is meg kell értenie…

    #6056
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Igazad van,és természtesen egyiknek sincs röntgen szeme de amikor kicsréltetik az egész gyújtást és marad a hiba az már a "határeset"-et súrolja nem gondolod!Nemtom,de én(és még sok helyen láttam)szép sorban próbálgatnám le a cuccokat.(biztosan vagy egy múhelyben ilyen-olyan alkatrész amivel addig tudnák helyettesiteni a kliens kütyüjét.Erre mondom én,hogy nem kisérleti nyúl az én vasam és úgy könnyû szerelni,hogy a két rendszám között kicserélünk mindent újra,igaz,hogy az esetek 99%-ban megjavul minden de arra nem jöttünk rá,hogy mi is a volt a hiba forrása,hogy a következõkben okoljunk belõle!
    Nem kérek elnézést az off-ért mert valahol nem is az….szóval ne csak alkatrészeket cserélgessünk,jöjjünk rá,hogy honnan is jött a hiba!!!:woohoo: :woohoo: :woohoo:

    Nem azokkal van a gond akik valahol életük nagy szerelme miatt lettek autószerelõk,ezt vedd figyelembe!Gondolom Te sem azért irogatsz ide mert két kiló krumli és egy fej káposzta között erre van idõd!:evil:

    Üdv.G.

    #6057
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    Egy picikét azért ellentmondanék! Kicsit gondolj csak bele hogy csak egy bontott K-Jetronic(KE-rõl ne is beszéljünk) osztófejért mennyi pénzt kérnek el! Pl. Golf III/Polo6N/Octavia/Ibiza/Cordoba gyújtótrafó végfokkal együtt is minimum 20 rongy! Amit meg utángyártottban kapsz,annak meg a fele eldobható,mert megbolondítja a motorirányítást! Most minden ilyenból legyen a polcon? 🙁 Szerinted? Igenis van olyan,amikor csak az alkatrész cseréjével jövünk rá arra,hogy gáz van(pontosabban volt)…
    A probléma gyökere viszont másban keresendõ! Annak a tulajnak(tisztelet a kivételnek) aki a 3000 magyar forintot sajnálja egy hibakód kiolvasásért, annak nincs kedvem a szétbarmolt injektorával legózni! Szerintem Te sem lennél máshogy ezzel! Mert mibõl tart rádugni a laptopot?-kérdi… Sokból! A hivatalos, jogtiszta VAG-COM program utolsó ára amíg nem aranyáron mérték 379 EUR volt. Most 156ezer magyar papírért vehetõ meg! Ennyit ki fog beleinvesztálni, amikor a 3000 forintot is sajnálják egy hibakód kiolvasásért?!:sick: Akkor jön mayd a ‘csináld magad’ mozgalom és tréleren hozzák hozzám az autót… Ha azt mondom,hogy le se tegyék, vigye ahová akarja, megsértõdik és jó magyar szokás szerint itt-ott-amott feljelent! Ezért van értelme dolgozni?:S

    #6058
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Ott a két pont..!:woohoo:

    Tudod,Te jól,hogy nem ponty egy olyan ûrkütyüre gondoltam amikor a cserés darabokat pedzegettem!!!
    Mondjuk az én vasamra dugdosgathatnánk a hibaolvasót…max.eladásnál (ami soha nem lesz)beleirhatnám mint extra,hogy már olyannal is próbálkoztunk!:woohoo: :woohoo: :woohoo:
    Én szeretem a fapados öreg autókat!

    De ragályos ez az inditásos balhé…ma az enyém is krákogott,nincs alapjáratom és az öninditó is nagyott csattant(mintha nem akarna visszamenni)miután beindult a technika!

    Üdv.G.

    #6060
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gabriel!

    A K- Jetronic egyáltalán nem olvasható számítógéppel (az Audi ’90-esünkben még ECU sincs), a KE-Jetronic is csak ‘kivillotgtatható’…

    Én is jobban szeretem a 2000 elõtti vasakat! Azok még nem a tömegdömping termékei (5 évig használjuk, mayd kidobjuk) nem szándékosan elgyengített, javíthatatlan alkatrészekbõl állnak…

    De tényleg: Golf (vagy bármely más VW) 1,6D kulacs dízelmotorral! A világból is kiment, ha nem hajtották szét! A gázolajat csak szagolgatta(jó,a magyartól tudott hányni:sick: ), de mi baj volt vele? Alig semmi, nem? :laugh:

    A beindulósdiban sokat szokott segíteni egy kis injektor tisztító adalék, meg az üzemanyag szûrõ 20000km-enkénti cseréje! Az indítómotor is megköszöni, ha kétévente kiveszik megtisztítani, a perselyeket és a bolygómûvet(ha van) megkenni, a keféket lesorjázni…

    #6068
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok.Kõszönöm szépen a válaszokat,de az az igaság hogy a kábellek szét voltak repedve,a hall jelado elvolt törve én azt szeretem ha minden tökéletes.Azota már megnézetem egy haver auto szerelövel,hidegen nem nyom benzint a hideg indito szelep.De adig eljut a benzin,meg azt elfelejtetem leirni az agyik henger se megy hidegen.Mondjuk szerintem lehet az egyik porlaszto is roszalkodik.Köszönöm a hozászolásokat mindenkitöl.Sziasztok

    #6074
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Tamás!

    Ha jól eméxem, én is a indítószeleppel kezdtem az ötletgyártást…

    #6081
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Akkor nekem is lenne egy kérdésem. Golf II GTI 16V KR. Amikor elõször beindítom hidegen, pöccre indul, sõt még olyan érzése van az embernek, mintha túl nagyot "lökne". Viszont amikor felmelegszik a motor, és be akarom indítani, bizony kell tekernie egy idejig, míg beindul. Ennek mi lehet az oka? Olyan nincs, hogy nem indul be. Csak mindig több idõ kell neki.

    #6087
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Ákos!

    Ez a probléma a 16V motor jellege miatt van! Nevezetesen elég hosszú a szívócsöve,amiben a leállításkor komoly mennyiségû benzinpára marad vissza. Ennek a ‘kiszellõzéséhez’ sok idõ kell. Ha rövid idõ múlva indítod, a motor a sok benzintõl ‘befullad’ és csak akkor képes indulni, amikor már némi légfelesleg is van. Ilyenkor legalább félig taposd le a gázpedált, hogy több levegõt kapjon a motor…

    #6094
    admin
    Adminisztrátor

    Köszönöm Doki!
    Így fogok tenni. Mondjuk én az hallottam, hogy az én kocsimat gázadás nélkül kell inídtani. Ezt miért mondták? És akkor ezek szerint ez hülyeség?

    #6214
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Ákos!

    Az igazság félúton van! 🙂 Hidegen tényleg nem szabad bántani a gázpedált, mert belezavarhat a hidegindítási dúsításba. Melegen is, ha leállítás után eltelt 1 óra, akkor már nem kell a pedálhoz nyúlni…Addigra remélhetõleg kiszellõzött annyira a szívócsõsor, hogy nem fog befulladni. Ha mégsem, akkor legfeljebb félgáznyit kell lenyomni…

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 16
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close