Golf II 1.6 td => 1.9td

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor Golf II 1.6 td => 1.9td

  • This topic is empty.
6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #7777
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Gábor haverommal ez futott át az agyunkon:mi lenne ha a 1.6-os mocit akkorára fúrnák,h belemenjen az 1.9 dugója?Nekem van több kétségem is de lehet,h lenne értelme?
    Kétségeim:1, a henger fala nem vékonyodna-e el nagyon
    2, az 1,6 és az 1,9 dugattyúcsapszeg középvonala és a dugattyú teteje azonos távolságra van-e
    3, a dugók tetejének a kialakítása külömbözik-e,és ha igen az gond-e

    Kicsit más,de még mindig diesel téma:

    A Golf II váltójára fel lehet-e csavarozni az 1.9 turbo diesel motort (direkt nem td-t irtam,mert lehet az sdi is)?Ez ugye azért lenne jó mert nem kell variálni a féltengelyekkel.

    Hát nem lett rövid.Bocsi…

    Módosította: nándi_85, Idõpont: 2008.07.13 09:53

    #7780
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Nándi!

    A dugattyúhoz még csak-csak fel lehetne hónoltatni a blokkot,de nem tudni, hogy mennyire vékonyodik el a hengerfal. Kérdéses még a dugattyú magassága is! Ezügyben egy gépmûhelyben érdeklõdj!
    A dugattyúk ilyen méretei(csapszegfurat eltolás stb) nem nagyon vannak megadva még a gyári katalógusokban sem.
    Az 1,6 és 1,9 turbódízel(tehát örvénykamrás motorokról beszélünk, mert az SDI az a TDI turbó nélküli változata!:angry: ) dugattyúk tetejének kialakítása sík, eltérés csak a méretekben van.

    Az 1,9 dízel és turbódízel motorokra is ugyanolyan 020 típusú(fordított kuplungos) vátót szerelt a gyár. Eltérés a váltók áttételezésében és a kuplungszerkezet átmérõjében lehet.

    Tudomásom szerint megszûnt az AF-KF-es motorszám. Helyette megállapított motorkód van. Azért ne bízd el magad, mert ránézésre sok a különbség az 1,6-os és az 1,9-es dízel, vagy turbódízel motorok között és a vizsgabiztosok sem annyira hülyék mint gondolod…A másik, hogy nem igazán kellene ‘hirdetni’ , hogy mit tudsz ‘elintézni’ a motorszámokkal! Ez legyen a Te titkod és gáz esetén viseld Te a következményeit! Lehet, hogy valaki olyan olvassa és a könnyelmûséged a Szerekesztõségnek sok magyarázkodásába,vagy esetleg szankciókba kerülhet! :angry:

    #7782
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Köszi a választ.És már módosítottam is a hozzászólásom.Így talán nem lesz kellemetlenség.

    #7801
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Kecskeméten felfúrják a blokkot az 1.9-es mértére.Igaz még csak telón beszéltünk a srácokkal.Szerinted milyen dugót kellene venni bele,és milyen áron lehet hozzájutni ?És a kipufogó rendszerrel mit mit okoskodjunk?Az oké ,h ártmenõ hátsó dob,meg nagyobb átmérõ,de a közésõ dob?

    #7816
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Nándi!

    Nem tudom,hogy pontosan mik az 1,6 és 1,9-es dízelmotorok dugattyúi közötti különbségek. Ezért írtam,hogy a gépmûhelyben érdeklõdj! Mi lesz akkor, ha a 1,9-es dugó magassága eltér? Vagy túlfut a felsõ síkon, vagy a hajtókar fog a hengerbe beleérni…Sajna a környékünkön még ilyet senki sem csinált még.

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.07.16 20:01

    #7846
    admin
    Adminisztrátor

    Hali!
    És arra gondoltál, hogy ha már iesmiben gondolkodsz, felfuratod a legnagyobb túlméretre?
    Bár nekem már arra is azt mondták, hogy nemalegjobb választás, mert már ottis elég vékony a henger fala, és gyakorlatilag az már csak ien utolsó utáni megoldás.

6 bejegyzés megtekintése - 1-6 / 6
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close