Golf III 1.4ABD

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Golf III 1.4ABD

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #10347
    admin
    Adminisztrátor

    SzeVWasztok!

    Problémám a következõ lenne:kb 1 hónapja csinálták meg az autómat gyertyacsere,gyújtásbeállítás,vezérlés.Most sajnos megint beadta a kulcsot.Hidegen nehezen indul sokáig kell köszörülni még így hidegen el lehet vele indulni de ahogy kicsit is bemelegszik kisebb gázadásnál is leáll.Üzemanyag ellátása van az autónak és gyújtószikra is van a gyertyákon.Esetleg volt már valakinek hasonló problémája akkor írjon hátha fényderül a hibára.Elõre is köszönöm

    #10349
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Nézd meg az injektorfej alatti gumitalpat! Ha az kireped, hamis levegõt kap a moci és ezért nincs alapjárat! Nem ártana a motorirányítást is kiolvasni, különös tekintettel a lambdaszonda, az alapjárati kapcsoló és a fojtószelep potenciométer értékeire!

    #10350
    admin
    Adminisztrátor

    Hello Doki!

    Az alapjárat hidegen jó de viszont mikor már elkezd melegedni akkor néha beszokott dadogni.Még egy kérdés aztán nem zavarok már tovább :)Nekem még a vezérlésemmel is probléma volt.A hibatárolót nem lehetett olvasni.Elvittem és azt mondták hogy hiányzott róla egy tápkábel és azért nem mûködött.Létezik ilyen??

    #10357
    admin
    Adminisztrátor

    hali. ha kell valami, akkor csak szolj ,nekem van egy ilyen komplett motorom kibontva, váltón kívül van minden hozzá.

    #10362
    admin
    Adminisztrátor

    szeVWasz!

    Köszi a segítséget ha kell valami akkor szólók úgyis jövöhéten derül ki mi van vele.

    #10413
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Sajnos ilyen probléma miatt már cseréltünk vezérlõegységet(ECU) is. Valahogy nem nagyon sikerült az 1,4 ABD moci vezérlõegysége! A Set Ibiza/Cordoba szériában van még ilyen vezérlõegység, de csak ‘94.08-ig(mûanyag dobozos a jó, az alu dobozos már immo-s)…

    #10469
    admin
    Adminisztrátor

    SzeVWasz DOKI!

    Köszönöm a segítségeket és a gyors válaszokat!Megoldodótt a problémám a gyújtótrafót kellett kicserélnem mert szakadt volt és az okozta a problémát.Ugyan volt szikra rajta de gyenge ma kicseréltem és pöcre indult.A komputer most jó megnézték nincs benne hiba olvasható.Úgyhogy most király a gép és jobban is megy:)Úgyhogy ha valakinek volt hasonló problémája érdemes kiméretni ilyenkor a trafót is hátha az a baj.

    #10478
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Sajnos a trafót már nem tudja a vezérlõegység ellenõrizni, mivel nem vezérli közvetlenül! Ez csak az ikerszikrás rendszereknél és a hengerenkénti trafósoknál valósult meg!

    #11035
    admin
    Adminisztrátor

    Nekem is lenne egy problémám az alapjárattal. A probléma a következõ:
    Indításnál nehezen indul, és nincs alapjárat…pumpálni kel 5-6 percet hogy le ne fulladjon utána nem fullad le viszont alacsony az alapjárat ráadásul nem is egyenletes hanem föl, le ingadozik, de nem fullad le. Menet közben néha nem veszi a gáz..mintha megállna a motor elkezd lassulni mitha leállítanám, aztán utána újra veszi a gázt és húz az autó. Ahogy így észreveszem 70 fok fölötti hõmérsékletnél már nem produkálja ezeket a problémákat. Amik cserélve lettek: gyertyakábelszett, osztófej, gyertyák, olaj, rotor, szívósor tömítés, injektor kitisztíttatva, elektromos ac is mert az nem volt benne vételkor. Benzin jön rendesen

    Kérlek segítsetek, mert lassan 9 hónapja nem tudunk rájönni mi lehet a bibi

    #11046
    admin
    Adminisztrátor

    üdVW Péter!

    Legelõször a motorirányítást kellene kiovasni, a hibatárolót és a mért adatokat egyaránt! Ezután lennénk okosabbak!

    #13277
    admin
    Adminisztrátor

    [b]Doki69 írta::[/b]
    [quote]

    Sajnos ilyen probléma miatt már cseréltünk vezérlõegységet(ECU) is.[/quote]

    Sziasztok!

    Új vagyok a fórumon, de nekem is ABD szekerem van, igaz Vento :)!
    Sajnos elég sokat fogyaszt (10+), ennek örömére megpróbáltuk kiolvasni az esetleges hibákat!
    Nem túl sok sikerrel! A motor adatait kidobta a VAG, a VWTOOL meg sem nyekkenet rajta!
    Megpróbáltuk kimérni szkóppal a lambdát, de nem igazán mértünk rajta szinte semmilyen jelalakot :S!
    Megrendeltem a belevalót (25k 🙁 ), remélem megoldja a problémát!
    Ha esetleg ECU, akkor azt mennyiért vesztegetik?

    Elõre is köszönöm a válaszokat!
    Üdv.
    Beers

    #13341
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Beers!

    Akkor fogsz káromkodni,ha az új lambdaszondád sem fog mûködni…
    De ha a szürke szálnak adsz egy negatívot,lehet ,hogy fog….

    #13351
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Köszönöm a reagálásodat!
    Az tényleg szuper lesz :S!
    Végül is már mindegy, mert ma megjött az új!
    Kicserélem és meglátjuk!
    Egy ECU milyen árban van?

    Üdv.

    #13365
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW !

    Bontótól, helytõl függõen 20 és 50 ezer között. De vigyázzatok, mert az alu dobozos ECU már indításgátlós!
    Jó még a Seat ibiza/Cordoba ECU-ja is, aminek ugyanígy ABD motorkódja volt….

    #13390
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi!

    20-50k :woohoo: , nem nyugtattál meg :S!
    A lambda nem a negatív hiánya miatt nem megy, kimértem azt megkapja rendesen!
    Ha találok egy ismerõst, akinek van aknája kicserélem!
    Remélem az ECU-val nem lesz gond!

    ÜdVW.
    Beers

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 15
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.