Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › Golf III 1.4ABD
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-12-20-21:22 #10347
admin
AdminisztrátorSzeVWasztok!
Problémám a következõ lenne:kb 1 hónapja csinálták meg az autómat gyertyacsere,gyújtásbeállítás,vezérlés.Most sajnos megint beadta a kulcsot.Hidegen nehezen indul sokáig kell köszörülni még így hidegen el lehet vele indulni de ahogy kicsit is bemelegszik kisebb gázadásnál is leáll.Üzemanyag ellátása van az autónak és gyújtószikra is van a gyertyákon.Esetleg volt már valakinek hasonló problémája akkor írjon hátha fényderül a hibára.Elõre is köszönöm
2008-12-20-21:28 #10349admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Nézd meg az injektorfej alatti gumitalpat! Ha az kireped, hamis levegõt kap a moci és ezért nincs alapjárat! Nem ártana a motorirányítást is kiolvasni, különös tekintettel a lambdaszonda, az alapjárati kapcsoló és a fojtószelep potenciométer értékeire!
2008-12-20-21:42 #10350admin
AdminisztrátorHello Doki!
Az alapjárat hidegen jó de viszont mikor már elkezd melegedni akkor néha beszokott dadogni.Még egy kérdés aztán nem zavarok már tovább :)Nekem még a vezérlésemmel is probléma volt.A hibatárolót nem lehetett olvasni.Elvittem és azt mondták hogy hiányzott róla egy tápkábel és azért nem mûködött.Létezik ilyen??
2008-12-20-23:22 #10357admin
Adminisztrátorhali. ha kell valami, akkor csak szolj ,nekem van egy ilyen komplett motorom kibontva, váltón kívül van minden hozzá.
2008-12-21-01:14 #10362admin
AdminisztrátorszeVWasz!
Köszi a segítséget ha kell valami akkor szólók úgyis jövöhéten derül ki mi van vele.
2008-12-22-21:26 #10413admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Sajnos ilyen probléma miatt már cseréltünk vezérlõegységet(ECU) is. Valahogy nem nagyon sikerült az 1,4 ABD moci vezérlõegysége! A Set Ibiza/Cordoba szériában van még ilyen vezérlõegység, de csak ‘94.08-ig(mûanyag dobozos a jó, az alu dobozos már immo-s)…
2008-12-24-00:00 #10469admin
AdminisztrátorSzeVWasz DOKI!
Köszönöm a segítségeket és a gyors válaszokat!Megoldodótt a problémám a gyújtótrafót kellett kicserélnem mert szakadt volt és az okozta a problémát.Ugyan volt szikra rajta de gyenge ma kicseréltem és pöcre indult.A komputer most jó megnézték nincs benne hiba olvasható.Úgyhogy most király a gép és jobban is megy:)Úgyhogy ha valakinek volt hasonló problémája érdemes kiméretni ilyenkor a trafót is hátha az a baj.
2008-12-24-12:25 #10478admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Sajnos a trafót már nem tudja a vezérlõegység ellenõrizni, mivel nem vezérli közvetlenül! Ez csak az ikerszikrás rendszereknél és a hengerenkénti trafósoknál valósult meg!
2009-01-05-14:43 #11035admin
AdminisztrátorNekem is lenne egy problémám az alapjárattal. A probléma a következõ:
Indításnál nehezen indul, és nincs alapjárat…pumpálni kel 5-6 percet hogy le ne fulladjon utána nem fullad le viszont alacsony az alapjárat ráadásul nem is egyenletes hanem föl, le ingadozik, de nem fullad le. Menet közben néha nem veszi a gáz..mintha megállna a motor elkezd lassulni mitha leállítanám, aztán utána újra veszi a gázt és húz az autó. Ahogy így észreveszem 70 fok fölötti hõmérsékletnél már nem produkálja ezeket a problémákat. Amik cserélve lettek: gyertyakábelszett, osztófej, gyertyák, olaj, rotor, szívósor tömítés, injektor kitisztíttatva, elektromos ac is mert az nem volt benne vételkor. Benzin jön rendesenKérlek segítsetek, mert lassan 9 hónapja nem tudunk rájönni mi lehet a bibi
2009-01-05-22:55 #11046admin
AdminisztrátorüdVW Péter!
Legelõször a motorirányítást kellene kiovasni, a hibatárolót és a mért adatokat egyaránt! Ezután lennénk okosabbak!
2009-03-03-23:02 #13277admin
Adminisztrátor[b]Doki69 írta::[/b]
[quote]Sajnos ilyen probléma miatt már cseréltünk vezérlõegységet(ECU) is.[/quote]
Sziasztok!
Új vagyok a fórumon, de nekem is ABD szekerem van, igaz Vento :)!
Sajnos elég sokat fogyaszt (10+), ennek örömére megpróbáltuk kiolvasni az esetleges hibákat!
Nem túl sok sikerrel! A motor adatait kidobta a VAG, a VWTOOL meg sem nyekkenet rajta!
Megpróbáltuk kimérni szkóppal a lambdát, de nem igazán mértünk rajta szinte semmilyen jelalakot :S!
Megrendeltem a belevalót (25k 🙁 ), remélem megoldja a problémát!
Ha esetleg ECU, akkor azt mennyiért vesztegetik?Elõre is köszönöm a válaszokat!
Üdv.
Beers2009-03-05-21:20 #13341admin
AdminisztrátorÜdVW Beers!
Akkor fogsz káromkodni,ha az új lambdaszondád sem fog mûködni…
De ha a szürke szálnak adsz egy negatívot,lehet ,hogy fog….2009-03-05-22:58 #13351admin
AdminisztrátorSzia Doki!
Köszönöm a reagálásodat!
Az tényleg szuper lesz :S!
Végül is már mindegy, mert ma megjött az új!
Kicserélem és meglátjuk!
Egy ECU milyen árban van?Üdv.
2009-03-06-12:04 #13365admin
AdminisztrátorÜdVW !
Bontótól, helytõl függõen 20 és 50 ezer között. De vigyázzatok, mert az alu dobozos ECU már indításgátlós!
Jó még a Seat ibiza/Cordoba ECU-ja is, aminek ugyanígy ABD motorkódja volt….2009-03-06-17:46 #13390admin
AdminisztrátorKöszi!
20-50k :woohoo: , nem nyugtattál meg :S!
A lambda nem a negatív hiánya miatt nem megy, kimértem azt megkapja rendesen!
Ha találok egy ismerõst, akinek van aknája kicserélem!
Remélem az ECU-val nem lesz gond!ÜdVW.
Beers -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.