Kezdőlap › Fórumok › Golfosok törzsasztala › Golf III vétel
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2007-10-07-21:31 #4599
Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Arról szeretnék minél több véleményt "meghallgatni" hogy 600ezer körül szeretnék autót venni elsõ autónak, fõiskolás vagyok…és a Golf III ami nagyon vonz, igaz ennyiért csak 1992-94 eset kapok…Mennyire megbizható autók?Fenntartása mennyire vészes? alkatrész stb ár? 1,4 -es 60 Le-vel mennyire teljesít?Mert az az igazság néztem ennyiért swiftet is azok 7évvel fiatalabbak, de ez mégis csak Volkswagen hiába öreg…és régen az egyesekér voltam oda de már inkább a 3as…Vagy lehet Polo-t kéne néznem…abból is 94-95 körülieket…Mindenképp benzinest és max 1,4est szeretnék venni…mondjuk kisebb csak poloban van de abból is min.1,1 ami szóba jöhet…
Elöre is köszi mindenkinek aki ir!
Peti2007-10-10-19:35 #4612Lajos
AdminisztrátorÜdVW Peti!
Szépen sorjában:
– A ’92-94-es (kezdeti) széria Golf III-asok elég megbízható autók. A használt vasnál azonban figyelni kell arra,hogy a régi tulaj mennyire figyelt oda az autóra. Nehogy úgy járj vásárlás után csak a szerelõdet látogatod…De hát olyan szépen virított az eladónál (mindegy,hogy kereskedõ,vagy magánszemély)…Érdemes egy típusismerettel rendelkezõ szerelõ kollégát magaddal vinni, aki nem csak a csilli-villi dogokat látja. Az a legkevesebb! Glancolni sokan tudnak de felelõsséget vállalni senki sem akar! Holott a kereskedõnek (törvényi elõírás szerint rendelkeznie kell) állapotlappal igazolnia kell az autó ‘minõségét’. Ezt szakemberrel kell átnézetnie ,vagy õ maga is megteheti,ha van képesítése… Ezt szinte mindenütt eltussolják!
Ilyen évjáratnál az autó a régi karosszéria sérüléseknél rozsdásodik…Esetleg még a két elsõ sárvédõ alsó részén a mögötte megálló sár miatt. Ritkán ‘kivirít’ a két hátsó sárvédõív.. Esetleg az ajtók alja..
A motor akkor tartós szerkezet,ha betartották a 7500-10000 km-es olajcseréket. Ellenkezõ esetben a hidrotõkék hangosan csattognak…Inkább villamos problémái szoktak lenni. Kidörzsölõdnek a vezetékek a kábelkötegben az akksi környékén, ami komoly motorproblémákat (hazavágja a gyújtásmodult, lambdaszondát, esetleg az ECU-t is) okoz.
– Az 1.4-es (ABD) motor nem lóerõbajnok! Ennek tudtában a kultúrált vezetést alacsony fogyasztással hálálja meg…Az injektorrendszert a kritikán aluli magyar benzin teszi tönkre. Ajánlott a 20000 km-es üzemanyagszûrõ csere!
– A fenntartás nagyban függ a használattól! A fogyó dolgok jó áron elérhetõk..
– A Mi Autónkat csak öngyilkosjelölteknek ajánlom!
-A ’94-95- ös Polok (6N) tartós, megbízható szerkezetek. az 1.0-ás és 1.05-ös motorokkal elég hervadtan halad, az 1.3-as jobb és az 1.6-ossal már vadállat!Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.10.10 17:37
2007-12-06-01:42 #4850Lajos
AdminisztrátorSziasztok!
Segítséget kérnék remélem jó helyen járok:)
Vennék egy III-as Golfot 1.9 TDI 110 LE 1997 10. havi 1,1milla lenne az ára alku nélkül. Abs, két légzsák, ülésfûtés, elektromos tetõ, centrálzár, magnó, szervokormány és automata váltó ezek vannak benne.
Amit észrevettem: a jobb küszöb kezd rothadni kb 10centis sávban már látszik, és a bal köszöb is kezdi, ott még csak egy pontban. Amúgy nagyon szép külsõ és belsõ állapotban van.
Szerintetek mire számíthatok ha megveszem a járgányt?
A tipus automata váltói mennyire megbízhatóak?
Bízom benne, hogy tudtok segíteni!
Üdv.: bazs
2007-12-07-16:20 #4851Lajos
AdminisztrátorÜdVW Balázs!
Jó helyen jársz! Remélem, tudunk segíteni!
B)
Elõször is a Golf III-as gyártása ’97 08.hóban befejezõdött. Ez a vas holland magánimport lehet, ahol a forgalomba helyezési dátum a mérvado(más adat hiányában)…
Az 1.1 millás vételár szerintem sok, fõleg hogy automata váltós a modell…E kifutó szériába akkor már igyekeztek minden ‘földi jót’ beletenni (hol a klíma?), csak a modellváltás miatt nehogy rajtuk ragadjon….
Sajnos a km-óra állása nem mérvadó, mivel 5-15 ezer magyar papírért oda ‘tekerik’ ahová akarják. Élelmesebbek még hamisítanak hozzá szervízkönyvet is.
A küszöbök korrodálása valamilyen régi sérülés szakszerûtlen javításának eredménye. Kivéve,ha az elsõ sárvédõnél történik, ekkor a mûanyag védõdob mögött megálló ‘vegyes zöldség’ és sár miatt rohad le a sárvédõ és indul meg a küszöb…
A motorok(rendszeres szervízelés mellett) tartós és megbízható szerkezetek. Az automata váltók kényesek a vezetési stílusra(állatkodást nem bírják), az olajszintre és a minõségre.Célszerû lenne egy ilyen típust ismerõ szakembert magaddal vinned, aki a kis laptopjával ‘kikérdezi’ az autót vásárlás elõtt!
Ha mégis megveszed, akkor egy lelkiismeretes szakemberrel az összes olajat,szûrõt,(váltóban is!), szíjat,görgõt és a fékfolyadékot is cseréltesd le becsületesen! Ez kb 100 ezer magyar papírba fog fájni(vagy többe), de a minõségért kérnek valamit a boltban.:S Ezek után nyugodtabban indulhatsz el otthonról és kisebb esélyed van a tréleres hazaútra…B)2007-12-07-23:31 #4855Lajos
AdminisztrátorKöszönöm a hozzászólást!
Az autó 2003-ban lett forgalomba helyezve nálunk, addig a németeknél futott.
A küszöb rothadás az elsõ sárvédõknél van.
Most voltam karosszériásnál, az õ véleménye szerint a kasztni rendben van, viszont egyszer megpadkázták és ennek a nyomát kell normálisan lealvázvédõzni és akkor rendben lesz.
Futómûvesnél is voltam, az õ véleménye szerint a futómû nagyon rendben van, szép az alja, a fékek (elsõ, hátsó, kézi) 0%-os eltérést mutattak és a komplett futómû is renben van.
Jövõ csütörtökön megy egy dízel mûhelybe ahol kompressziót és veszteséget fognak mérni.
Hol találok egy ilyen laptopos emberkét, aki alaposan bele tudna nézni a lelki világába??
Sajnos kevés a megbízható ismerõs, ezért bízom bennetek:)
2007-12-08-22:36 #4861Lajos
AdminisztrátorÜdVW Balázs !
Sajnos én nem tudom ,hogy hol laksz, így nehezen tudnék segíteni. Keress fel egy pár olyan mûhelyt(amit esetleg ismerõsök, barátok ajánlanak), ahol számítógépes diagnosztikával is foglalkoznak…A többi dobja magát…B)
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.