www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Golf IV indítási probléma

Kezdőlap Fórumok Golfosok törzsasztala Golf IV indítási probléma

Ennek a témakörnek tartalma 9 hozzászólás, 2 résztvevő. Utolsó frissítés:  Nagy Timea 3 hónapja, 3 hete telt el.

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #16727

    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    A problémám az hogy az autó nehezen indul párás idõben vagy nagy melegben délutánonként amikor indulnék vele haza. Ha nagy nehezen sikerül beindítani akkor vagy alig van alapjárat és fuldoklik vagy 2500-as fordulaton bõg a motor és csak nehezen áll be. Az elsõ indítás után nem jelentkezik a probléma utána már bármikor indul elsõre.
    Mire utalhat ez a viselkedés?

    Az autó 2003-as 1.6-os Golf kombi
    Motorkód :BCB

    UI:
    Elolvastam az összes idevágó hozzászólást hátha hasonló a problémája volt már másnak de hiába.

    #16736

    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Fido!

    Legelõször azért számítógéppel nézném meg az autót! Utána jöhet a benzinnyomás mérés, a gyertyák ellenõrzése…Kompresszió mérés…
    Véletlenül nem csilingel a katalizátorod? Egyik pillanatban semmi erõ az autóban,utána meglódul,mint az állat…
    Ilyet nem tapasztaltál?

    #16739

    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Köszi a gyors reagálást. Semmi általad említett tünetet nem tapasztaltam se csilingelés se teljesítmény ingadozás.
    Ami fura az egészben hogy nem mindig jelentkezik a dolog. Ma is piszok meleg volt és féltem is de pöccre indult.
    Valszeg akkor végig megyek az általad javasoltakon a hibakódolvastatással kezdve. Ha lesz diagnózis akkor beírom ide addig is köszi mindent!

    üdvw:
    Fido

    #17048

    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    Nekem is részben hasonló gondom van 98′ as 1.6 SR motorral.Függetlenül a motor vagy a külsõ hõmérséklettõl néha nehezen indul és ilyenkor az alapjárat is nagyon egyenletlen (konkrétan mintha nem menne egy henger). Márkaszervizben motordiagnosztika = "okosok " szerint fojtószelep potméter amit menten ki is szerettek volna cserélni potom 70k-ért. persze amikor megkértem tegyenek rá elõbb egy másikat nézzük meg azzal milyen kiderült semmi köze mert azzal is ugyanolyan ratyi volt.(márkaszervizben ekkor volt a gép elõször és utoljára senkinek nem ajánlom csak rossz tapasztalatom van) Kedves szerelõ barátom szerint talán valahol valami fars levegõ jut a rendszerbe vagy ilyesmi át kellene néznie az összes csövet aztán meg benzinnyomás stb. Csöveket megnézték kicserélte mert valóban kettõ sziszegett mikor járt a motor de semmi változás. Most viszem majd vissza nyomást kompressziót stb bemérni talán meg lesz a hiba. De kiváncsi vagyok mi lesz a vége!!!!!

    #17052

    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Sándor!

    Az 1,6 SR motornál(kód AKL) általában a kartergáz csõ környékén szolott kilyukadni, elrepedni, vagy a fékszervódobhoz menõ vákuumcsõ reped el hosszában…Octavián és Golf IV-esen is tapasztaltam már…

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2009.08.03 18:59

    #17065

    admin
    Adminisztrátor

    Köszi doki ráhibáztál ..:)valóban a fékszervó dobnál lévõ mûanyag csõ volt kb 5 cm hosszan végigrepedve ott sziszegett…így most tökéletes az alapjárat!!

    #17070

    admin
    Adminisztrátor

    😉

    #18023

    admin
    Adminisztrátor

    Hella!

    Sikerült motorkód diagnosztikát olvastatnom. Szép kis tulaj vagyok mi? 😛
    5 hibakód volt a rendszerben.
    16585-BEfecskendezõ szelep 1.henger -N30- elektromos áramkör hiba P0201-35-10—idõszakos
    16586-BEfecskendezõ szelep 2.henger -N31- elektromos áramkör hiba P0202-35-10—idõszakos
    16588-BEfecskendezõ szelep 4.henger -N33- elektromos áramkör hiba P0204-35-10—idõszakos
    16587-BEfecskendezõ szelep 3.henger -N32- elektromos áramkör hiba P0203-35-10—idõszakos

    valamint 16502-hûtõfolyadék hömérséklet jeladó-G62- túl nagy jel P0118-35-10—idõszakos

    Az elsõ négy az indításgátlás miatt van ugyanis nem mindíg sikerül deaktiválnom az imobiliseremet
    az utolsó pedig azért mert még február környékén fellforraltam a vizemet mert nem mûködött a mûszerfali vízhõfok kijelzõ.

    Azóta az autón cserélve a ventilátorkapcsoló illetvea a hõgomba.

    Most már rendesen indul és a ventillátoromat is hallom mûködni de amikor a motor eléri az üzemi hõfokot akkor EPC kontrollámpa elkezd világítani és alig van alapjárat a motor fulladozik üresbe.
    A történethet hozzátartozik még hogy a rezoncsövem ki van lyukadva ami megbolondíthatja a lambdaszondámat vagy a katalizátort.

    Én a gyertya cserét tûztem ki következõ lépésnek Doki te mit javasolsz?

    Még valami a pillangószelep is ki lett tatkarítve mert kormos volt, más EPC-s hozzászólásban olvastam javaslatként a motor 3-4 ezres fordulaton történõ "gyógyításást", nálam ez szóba jöhet?

    Módosította: Fido, Idõpont: 2009.09.07 09:52

    Módosította: Fido, Idõpont: 2009.09.07 09:56

    #18040

    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Fido!

    Legelõször nem ártana a kipufogó flexibilis csövét javítani,vagy cserélni, mivel az ott elszökõ gáz miatt mér a második lambdaszonda valótlan értéket! De a gyertyacsere sem árt a motornak,fõleg,ha már 30000km-t futott!
    Még a fojtószelepet kell kitakarítani, az egyenlõtlen alapjárat miatt! Ha továbbra is megmarad, meg kell mérni a benzinnyomást!

    A hõfokmérõ áramkörét is ellenõrizned kell! A túl nagy jel zárlatra utalhat!

    #155487

    Nagy Timea
    Felhasználó

    Sziasztok!

    Az autó miután el akartam indulni a piros lámpánál egyszerüen nem akart felpörögni!
    A következőnél le is fulladt, de pöccre indult!
    Ekkor is nehezen pörgött fel de miután megindult pörgött rendesen!
    Felvillant az ABS lámpa és a légzsák is, de elaludt!
    Szerencsésen haza értem, de azóta nem indul! 🙁
    Kérlek segíts! Mi lehet a gond?
    Válaszodat előre is köszönöm!

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10

Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close