www.kedvezmenyesbiztositas.hu

Golf TDI fogy a víz a tartályból

Kezdőlap Fórumok Technikai segítség Motor Golf TDI fogy a víz a tartályból

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 51
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #25781
    admin
    Adminisztrátor

    Hali Mindenki!
    Van egy Golf III TDI AFN vasam, és a probléma az hogy a kiegyenlítõtartályból fogy a víz. Fehér füst nincs, hidegen tökéletesen indul, szép motor járás jellemzi! A tartály alatti váznyúlvány vizes, de repedés nincs se a tartályon, se a vízcsöveken!! Kb. csak minimum jelzésig fogy a víz. Ja, és 10 Km megtétele után elfogy!!!!
    Újratölt, megint 10Km és megint minimumnál van. Miééért? Tudtok valami okosat mondani? Köszönöm elõre is!!
    Csõkulcs!!!

    #25783
    admin
    Adminisztrátor

    üdw!
    Akkor valószinü kinyomja a kupak szelepén keresztül a vizet.az pedig nem jó jel.
    Nem keményednek a víz csöveid?

    #25785
    admin
    Adminisztrátor

    De eléggé kemények.

    #25787
    admin
    Adminisztrátor

    üdw!
    Akkor levegö kerül a hütövizbe.A kupak kb 1.5 bar nyomáson nyit.
    Valoszinü hengerfej,vagy jób esetbe tömités
    Termosztátod jó?
    üdw!

    #25811
    admin
    Adminisztrátor

    Eléggé hengerfejnek néz ki. Méress kompressziót – gyorsan kiderül. Esetleg érdemes körbenézni a csõcsatlakozásokat és a vízpumpát járó motornál.

    #25813
    admin
    Adminisztrátor

    Köszi a tanácsokat! Ma megnézem, aztán ha rossz hír megyek vissza a kereskedõhöz, 3napja vettem!:(
    Nem lesz gyenge menet! Köszönöm mégegyszer!

    #25815
    admin
    Adminisztrátor

    ÜDVW!
    Nem irigyellek ..gondolom amikor megvetted “ilyen dolgokat” nem néztél meg…
    ÜDVW

    #25817
    admin
    Adminisztrátor

    aza nemgyenge.
    AFN motort hengerfejesre vágni….
    és az eléggé kemény vízcsõ mit jelent???
    dehát 10 kilóméter alatt normál esetben ilyen idõben nemigen fõzi meg a vizet, hogy kifujná a kupaknál.
    hajtod nagyon???
    a ventillátor beindl néha? nem melegszik túl gyorsan?
    hátha csak repedt valahol a tartály, vagy csõ….

    #25819
    admin
    Adminisztrátor

    Ha egyszer elszáll a víz és még tovább mész pár kilométert azt a TDI sem tolerálja. A hûtõvíz habosodása is jellemzõ tünet ilyenkor.

    #25820
    admin
    Adminisztrátor

    szerintem a tdi sokat bír.
    igen erõsen kell ütni, hogy a fej megfõjön.
    tavaly télen egy ford focussal mentem, amiben eltört egy vízcsõ. lenti ágban. igaz tél volt, de kb úgy8 kilómétert mentem lájtos üzemben, mire rájöttem, hogy gixer van, mert motor meleget mutat, de fûtés nincs.
    az elsõ kútig még araszoltunk. meggurítva, majd leállítva, esetleg alapjáraton tötyögve.
    egy kanna víz ment rá ( 5liter) !!!
    akor már féltem nagyobb a baj. innen még 120 kilóméter volt hazáig… este.
    minden kútnál víztöltés.
    hazaértünk.kalandosan….. hengerfej kibírta. tömítést cseréltünk, de az már elõtte is érett a cserére. jah fél évig még ugyanazzal a tömítéssel ment. annyi benne, hogy a focus hõmérõje nem vizet, hanem hengerfejet mér. a normált hõfokot alig hagyta el néha, még víz nélkül sem.

    jah a lényeg. az a motor is közvetlen befecskendezõs diesel. tdi jellegû, csak fordéknál ezt tddi-nek nevezik.
    szóval szerintem eléggé meg kell küldeni egy tddi-t, hogy repedjen, vagy hajoljon a fej. esetleg víz nélkül megküldeni nyáron.
    mint kiderült, a focusban amúgy szokott lenni olyan elekronika, ami túlmelegedés esetén lekapcsol két hengert. benzinesben biztos van.
    azt nem tudom a dízelében is van e.
    A vw-kben van ilyen vészüzem?
    valaki?

    #25827
    admin
    Adminisztrátor

    Csumi! Lehet a tartály el van repedeve és ahogy melegszik a motor nõ a nyomás és ott kimegy. Nekem is ezt csinálta a passat. De nekem gátrepedése volt. Szétnyomta a vízcsöveket meg a tartályból is jött mint állat. AZ LEHET HOGY AZ IS AZ ÉS A NYOMÁS MIATT A TÚLFOLYÓ ENGED

    #25900
    admin
    Adminisztrátor

    Hali! Köszi a válaszokat. Az autó még mindíg nem forralja a vizet, nem habosodik a víz, nem olajos. A vízcsöveket kézzel nem bírom összenyomni. A termosztát szerintem jó, 90 fokos víznél csak langyos az alsó vízcsõ a hûtõnél.
    Hamar eléri a 90 fokot a víz, kb 4 perc alapjáraton ketyegés+ 5km megtétele után városban!

    #25903
    admin
    Adminisztrátor

    Jah, egyébként nem hajtom a gépet állt. 2500- nál leváltok. De idõm sem volt még igazán kipróbálni a gépet.
    Jövõhéten megy a hengerfej a gépmûhelybe, full felújítás!! Aztán meglátjuk! Ja és holnap szerintem felkeresem a fogyasztóvédelmet. Egy próbát megér nem? most 4 napja van nállam a gép! Kereskedésbõl van egyébként, de beszéltem a volt tulajjal, aki szerint minden jó az autón. Következõ lépés adagoló lesz. Melegen sokat teker a motor!!! Vagy lehet hogy a hengerfej miatt???

    #25910
    admin
    Adminisztrátor

    üdw!
    A hengerfejesedés egyik jele,ha tul hamar eléri az üzemi höfokot.Pontosan azért mert levegös a rendszer és nem kering rendesen a víz.Az én tdi-m ennyi idö és út megtétele után jó ha a 60-70c eléri.
    A termosztátom jó.
    Miért nem tudod összenyomni a csöveket? 2 ujal ösze kéne hogy tud.
    A termosztátod kinyit egyáltalán?
    üdw!

    #25913
    admin
    Adminisztrátor

    A 90 fokot nem éri el túl hamar. Tudom mert passattal mar jartam úgy 2km és forrott a víz. Ha nyit is a termosztátom szerintem nem teljesen.
    Melegen nagyon bekeményedik a vízcsõ! Olyan lehet hogy a tartrályfedele nem nyit ki? nem engedi el a nyomást?
    Ez hülyeség, mert a vizet meg kinyomja.OK.

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 51
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close