golf1 motor segitsetek

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! golf1 motor segitsetek

  • This topic is empty.
15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 29
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5203
    admin
    Adminisztrátor

    Csá mindenki! van 1.5b golf egyesem,a motor megadta magát!a helyére 1.8gti került,de az 1.5-ös karbit tettem fel ra autómata szivatos, es megszakitós gyújti van! A KÖVETKEZÖ A SZITU,HIDEGEN INDÍTÁSKOR 3HENGERES, KAPKOD, RÁNGAT!!!ÉS FEKETÉN FÜSTÖL!! DE KB 10-15 PERC UTÁN TÖKÉLETES!! HIDEGEN NEHÉZKESEN GYORSUL, FEL KELL PÖRGETNI ÉS KB. 3000-ES FORDULATNÁL MEGJÖN AZ EREJE. valaki SEGITSEN HOGY MIERT VAN EZ!!! MI A HIBA OKOZOJA.{TITULLA}

    Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.04 14:34

    Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.04 14:42

    Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.03.05 23:42

    Attachments:
    #5216
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Szavató üzemmódban beragad(vagy rosszul van beállítva) az indító csappantyú és nem kap elég levegõt a motorod! Örülj, hogy még nem köpte be a gyertyákat!
    Elképzelhetõ hogy az 1.5 mocid karibja túlságoasn "kevés" ehhez a motorhoz! A másik problémád lehet még, hogy az injektoros motoroknak másabbak a vezérlési fokértékei…:(

    #5222
    admin
    Adminisztrátor

    csa Doki.köszi az infot.holnap megnézem. a csappantyu elképzelhetö.de azt hozzáteszem hogy a karbi hátulján van két vákumcsö ami le van dugozva!! az egyik megy a szivatohoz ami elvileg vákum hatására huzná vissza a szivatot és ezzel a csappantyút is??!!a másik pedig egy y-nal a vakumlabdára és a fékrásegitöre ennek mi a szerepe???ha nem boldogulok vele lecserélem egy mechanikus szivatosra! de a gyertyák feketék szerintem tul sokat is kap!!de nem veszélyes a fogyasztása!!de nagyon megy igy!! igaz nagy fordulaton már elfogy az erõ de legalább a csajom nem száguldozik vele!!!!

    #5228
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mihály!

    Már a választ is tudtad, tényleg úgy vannak a vákuumcsövek,ahogy írtad! Az y elágazás másik vége a levegõszûrõ ház höszelepére megy, az vezérli a beszívott levegõ hõmérsékletét…

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.06 13:05

    #5231
    admin
    Adminisztrátor

    Csá Doki.az a helyzet hogy ma kidobtam a hutõt,a g1böl!és tettem a helyére egy 1.6d-jét kiegyenlitõtartályal és képzeld,visszajön a szivató!!!hideginditást követöen kb 2perc és szépen jön vissza,ezzel eggyütt a fütés is tolja a jó idöt!!a fekete füstivel kapcsiban a szitu a következö volt,a 4 gyertyából mind a 4szar volt!!!csoda hogy elindult!! most már ujra szakit a technika!!!de aggaszt hogy a kipufogo nagyon gözöl!hidegen és melegen is.és kicsit benzinszagu!ez mitöl van???én egy honekker bosszujával járok de az nem gözöl igy!! ja és köszi a vákuminfót!!

    Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.06 22:57

    #5233
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mihály!

    Egyszerû fizika az egész! A kipufogó gáz (benzines mocinál) 800-1100 celsius fokos. Ha ezt egy mínus 5 fokos csõrendszeren vezeted el, az a csõben kicsapódva vízupárát képez…Ahogy melegszik a kipufogó rendszered,úgy csökken a gõzölés(hacsak nem hengerfejes a verda)…
    A kiegyenlítõ tartályban figyeld meg, hogy a kis visszafolyó csövön folyamatosan’jön-e’ a hûtõfolyadék. Ha köpködve, az lehet kezõdõ hengerfejprobléma…Ha meghúzod a hûtõsapkát és 5-10 perc járatás múlva megkeményednek a vízcsövek, akkor viszont biztos és igen hamar le kell venni a hengerfejet…

    #5234
    admin
    Adminisztrátor

    🙂

    Ezek a vákumcsövek!!!

    Jó nektek, hogy tudjátok, melyiknek, hol a helye.
    Nem pestiek vagytok, ugye? 🙂

    Találtam néhány képet arról, hogy hogy is kéne kinéznie egy olyan 1.6 benzines mocinak, mint az enyém.
    Kiderült, hogy kapásból a légszûrõházam fele hiányzik, pedig onnan szívná a karbi a meleg levegõt.
    A kis zöld vákumgömbbõl pedig egy darab csõ sem jön ki, csak lifegnek a karburátor körü jobbra balra.
    Most már minden elismerésem a Jetié, hogy így is hajlandó pöccre indulni, és menni alapjárat nélkül, még ha rángat is néha.

    Szóval jó kisérletezést Misi! Egyszer csak jó lesz 🙂

    Üdv: Marci

    #5235
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Azthiszem hipochonder lettem. Ellenálhatatlan késztetést érzek, hogy megnézzem a vízcsöveket a kocsimban 🙂

    #5243
    admin
    Adminisztrátor

    Csa Doki.miért van az hogy megjavitom a G1-et és beül a csajom és kb 10perc után tökremegy!!már megint elkezte a 3hengeres üzemodon menni,de miután kicsit melegszik meggyógyul!!! ha valaki tudna 1.6 vagy 1.8gti-cuccokat,vagyfél autot lökháritótol a müszerfalig a moci,és a válto nem kell csak a rajta és körülötte levö sallangok!!!VWbaráti áron, megköszönném,és rajta levö karbit olyanra kalapálom amilyenre akarjátok!!!!segédeszköz van {5kg-s samu}vagy valaki segitsen miért csinálja ezt! ja és még annyit hogy max Pestig el mennék érte!Tatabányáról irok! Doki, a G2 1.8gti villanyállat és gti alk hogy a mocim berregjen az jó lenne nekem????????? jó bütykölést mindenkinek!!!!

    Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.08 23:05

    #5244
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mihály!

    Lehet, hogy haragszik a csajodra az autó:woohoo: …Idõszerû lenne a gyújtásodat átnézni, fõleg, ha megszakítós!
    Elektronikusnál elõfordul, hogy a trafó van ‘halálán’, akkor mûvel ilyet, de minden mást is nézz át(fedél, rotor, kábelek)! Nagy segítség számodra a januári számban a gyújtás cuccokról és fõleg a kábelekrõl szóló cikk!
    Cuccokat a hirdetésekben keress!

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.09 09:01

    #5313
    admin
    Adminisztrátor

    Csa Doki.kicseréltem a megszakitot,rotort,eloszto fedelet,a karburátort,találtam egy láda mélyén egy pierburg1b-t kézi szivatóst,feldobtam rá és azota meggyógyult!!!reggel szivato nélkül pöccre!!ez mekkora motorokon van????mer olyan mintha egy kicsit kevesebbet kapna!!mert nem pörög olyan jól!!egy kicsit kellene állitanom rajt!mit tanácsolsz???

    #5316
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mihály!

    A Pierburg 1B3-as porlasztót kézi szivatósban még nem láttam VW motorokon. Általában automata szivatós modelleken volt ez a karbi 0,9L-tõl, 1,5L-ig(JB ). Valahol a fedélen kellene lennie beütve(vagy nyomva), a pontos típusnak. Abból derülne ki valami…
    Megszakító hézag.0,38mm, zárási szög 40-55 fok, elõgyújtás a motorkódtól függ…

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.14 19:34

    #5327
    admin
    Adminisztrátor

    Csa Doki.ha tudsz egy email cimet küldeni el tudom dobni a fotot rola!ráckevén vettem egy 1.6-os mocit miután a G1-ben tökrement a másik,10ezer piz volt,de sajna 3hengerbe volt kompresszio.de megvolt mindene karbi,eloszto,ÚJ KUPLUNG+TÁRCSA,5-ös váltó,+gencsi,öninditó,ott azt mondta a srác hogy 1.6-os!És azon volt ez!! most megy nincs vele problema!!Márciusig mert addig van mszv!!utána telo,gömböcök,és sok minden csere után,meg egy új fény és fenn lesz majd a regiszterbe! tudsz v.mit ajánlani rugokkal kapcsiban?? kb 30-40mm akarom ültetni mert elöl 195/40*14,hátul 225/40*14 gumma lesz alá!!! köszi csao.

    #5344
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Mihály!

    Inkább légy szíves, Te írj egy mail címet, mert a privátomat nem szeretném itt közzé tenni.
    Vagy töltsd fel a képet a képfeltöltés.hu-ra, a linket másold be ide! Egyik fórumozótól ‘loptam’ az ötletet, neki mûködött!
    Az ültetést már több témában is taglaltuk, nézz ott szét!

    #5388
    admin
    Adminisztrátor

    Csao Doki.bocsesz de nem volt energiám irni.7-tõl gálya du 4ig,utána gari este 10-ig!szétkaptam az alkatrész passat b2-öt!És már a vasam áll benn elötte pedig az öthengeres váltóval+fütómü,szoval teljes harci diszben!!de még iszonyat sok melo van vele,az email cimem: titulla@citromail.hu.A golfal kapcsiban.miért van az hogy nem szereti aszivatot????????? nélküle is indul nincs alapjára,szivatoval pedig olyan hangja van mintha azt mondaná,,DÜM-DÜM!!¨¨ de van alapjárat, ha bemelegszik akkor kifogástalan!!!

15 bejegyzés megtekintése - 1-15 / 29
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close