Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › golf1 motor segitsetek
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-01-04-13:00 #5203
admin
AdminisztrátorCsá mindenki! van 1.5b golf egyesem,a motor megadta magát!a helyére 1.8gti került,de az 1.5-ös karbit tettem fel ra autómata szivatos, es megszakitós gyújti van! A KÖVETKEZÖ A SZITU,HIDEGEN INDÍTÁSKOR 3HENGERES, KAPKOD, RÁNGAT!!!ÉS FEKETÉN FÜSTÖL!! DE KB 10-15 PERC UTÁN TÖKÉLETES!! HIDEGEN NEHÉZKESEN GYORSUL, FEL KELL PÖRGETNI ÉS KB. 3000-ES FORDULATNÁL MEGJÖN AZ EREJE. valaki SEGITSEN HOGY MIERT VAN EZ!!! MI A HIBA OKOZOJA.{TITULLA}
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.04 14:34
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.04 14:42
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.03.05 23:42
Attachments:2008-01-04-23:01 #5216admin
AdminisztrátorÜdVW!
Szavató üzemmódban beragad(vagy rosszul van beállítva) az indító csappantyú és nem kap elég levegõt a motorod! Örülj, hogy még nem köpte be a gyertyákat!
Elképzelhetõ hogy az 1.5 mocid karibja túlságoasn "kevés" ehhez a motorhoz! A másik problémád lehet még, hogy az injektoros motoroknak másabbak a vezérlési fokértékei…:(2008-01-05-02:06 #5222admin
Adminisztrátorcsa Doki.köszi az infot.holnap megnézem. a csappantyu elképzelhetö.de azt hozzáteszem hogy a karbi hátulján van két vákumcsö ami le van dugozva!! az egyik megy a szivatohoz ami elvileg vákum hatására huzná vissza a szivatot és ezzel a csappantyút is??!!a másik pedig egy y-nal a vakumlabdára és a fékrásegitöre ennek mi a szerepe???ha nem boldogulok vele lecserélem egy mechanikus szivatosra! de a gyertyák feketék szerintem tul sokat is kap!!de nem veszélyes a fogyasztása!!de nagyon megy igy!! igaz nagy fordulaton már elfogy az erõ de legalább a csajom nem száguldozik vele!!!!
2008-01-06-16:04 #5228admin
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Már a választ is tudtad, tényleg úgy vannak a vákuumcsövek,ahogy írtad! Az y elágazás másik vége a levegõszûrõ ház höszelepére megy, az vezérli a beszívott levegõ hõmérsékletét…
Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.06 13:05
2008-01-07-01:55 #5231admin
AdminisztrátorCsá Doki.az a helyzet hogy ma kidobtam a hutõt,a g1böl!és tettem a helyére egy 1.6d-jét kiegyenlitõtartályal és képzeld,visszajön a szivató!!!hideginditást követöen kb 2perc és szépen jön vissza,ezzel eggyütt a fütés is tolja a jó idöt!!a fekete füstivel kapcsiban a szitu a következö volt,a 4 gyertyából mind a 4szar volt!!!csoda hogy elindult!! most már ujra szakit a technika!!!de aggaszt hogy a kipufogo nagyon gözöl!hidegen és melegen is.és kicsit benzinszagu!ez mitöl van???én egy honekker bosszujával járok de az nem gözöl igy!! ja és köszi a vákuminfót!!
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.06 22:57
2008-01-07-20:26 #5233admin
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Egyszerû fizika az egész! A kipufogó gáz (benzines mocinál) 800-1100 celsius fokos. Ha ezt egy mínus 5 fokos csõrendszeren vezeted el, az a csõben kicsapódva vízupárát képez…Ahogy melegszik a kipufogó rendszered,úgy csökken a gõzölés(hacsak nem hengerfejes a verda)…
A kiegyenlítõ tartályban figyeld meg, hogy a kis visszafolyó csövön folyamatosan’jön-e’ a hûtõfolyadék. Ha köpködve, az lehet kezõdõ hengerfejprobléma…Ha meghúzod a hûtõsapkát és 5-10 perc járatás múlva megkeményednek a vízcsövek, akkor viszont biztos és igen hamar le kell venni a hengerfejet…2008-01-08-11:40 #5234admin
Adminisztrátor🙂
Ezek a vákumcsövek!!!
Jó nektek, hogy tudjátok, melyiknek, hol a helye.
Nem pestiek vagytok, ugye? 🙂Találtam néhány képet arról, hogy hogy is kéne kinéznie egy olyan 1.6 benzines mocinak, mint az enyém.
Kiderült, hogy kapásból a légszûrõházam fele hiányzik, pedig onnan szívná a karbi a meleg levegõt.
A kis zöld vákumgömbbõl pedig egy darab csõ sem jön ki, csak lifegnek a karburátor körü jobbra balra.
Most már minden elismerésem a Jetié, hogy így is hajlandó pöccre indulni, és menni alapjárat nélkül, még ha rángat is néha.Szóval jó kisérletezést Misi! Egyszer csak jó lesz 🙂
Üdv: Marci
2008-01-08-11:44 #5235admin
AdminisztrátorSzia Doki!
Azthiszem hipochonder lettem. Ellenálhatatlan késztetést érzek, hogy megnézzem a vízcsöveket a kocsimban 🙂
2008-01-09-01:57 #5243admin
AdminisztrátorCsa Doki.miért van az hogy megjavitom a G1-et és beül a csajom és kb 10perc után tökremegy!!már megint elkezte a 3hengeres üzemodon menni,de miután kicsit melegszik meggyógyul!!! ha valaki tudna 1.6 vagy 1.8gti-cuccokat,vagyfél autot lökháritótol a müszerfalig a moci,és a válto nem kell csak a rajta és körülötte levö sallangok!!!VWbaráti áron, megköszönném,és rajta levö karbit olyanra kalapálom amilyenre akarjátok!!!!segédeszköz van {5kg-s samu}vagy valaki segitsen miért csinálja ezt! ja és még annyit hogy max Pestig el mennék érte!Tatabányáról irok! Doki, a G2 1.8gti villanyállat és gti alk hogy a mocim berregjen az jó lenne nekem????????? jó bütykölést mindenkinek!!!!
Módosította: fiatcucc, Idõpont: 2008.01.08 23:05
2008-01-09-12:00 #5244admin
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Lehet, hogy haragszik a csajodra az autó:woohoo: …Idõszerû lenne a gyújtásodat átnézni, fõleg, ha megszakítós!
Elektronikusnál elõfordul, hogy a trafó van ‘halálán’, akkor mûvel ilyet, de minden mást is nézz át(fedél, rotor, kábelek)! Nagy segítség számodra a januári számban a gyújtás cuccokról és fõleg a kábelekrõl szóló cikk!
Cuccokat a hirdetésekben keress!Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.09 09:01
2008-01-13-01:07 #5313admin
AdminisztrátorCsa Doki.kicseréltem a megszakitot,rotort,eloszto fedelet,a karburátort,találtam egy láda mélyén egy pierburg1b-t kézi szivatóst,feldobtam rá és azota meggyógyult!!!reggel szivato nélkül pöccre!!ez mekkora motorokon van????mer olyan mintha egy kicsit kevesebbet kapna!!mert nem pörög olyan jól!!egy kicsit kellene állitanom rajt!mit tanácsolsz???
2008-01-13-17:18 #5316admin
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
A Pierburg 1B3-as porlasztót kézi szivatósban még nem láttam VW motorokon. Általában automata szivatós modelleken volt ez a karbi 0,9L-tõl, 1,5L-ig(JB ). Valahol a fedélen kellene lennie beütve(vagy nyomva), a pontos típusnak. Abból derülne ki valami…
Megszakító hézag.0,38mm, zárási szög 40-55 fok, elõgyújtás a motorkódtól függ…Módosította: Doki69, Idõpont: 2008.01.14 19:34
2008-01-14-01:44 #5327admin
AdminisztrátorCsa Doki.ha tudsz egy email cimet küldeni el tudom dobni a fotot rola!ráckevén vettem egy 1.6-os mocit miután a G1-ben tökrement a másik,10ezer piz volt,de sajna 3hengerbe volt kompresszio.de megvolt mindene karbi,eloszto,ÚJ KUPLUNG+TÁRCSA,5-ös váltó,+gencsi,öninditó,ott azt mondta a srác hogy 1.6-os!És azon volt ez!! most megy nincs vele problema!!Márciusig mert addig van mszv!!utána telo,gömböcök,és sok minden csere után,meg egy új fény és fenn lesz majd a regiszterbe! tudsz v.mit ajánlani rugokkal kapcsiban?? kb 30-40mm akarom ültetni mert elöl 195/40*14,hátul 225/40*14 gumma lesz alá!!! köszi csao.
2008-01-14-22:39 #5344admin
AdminisztrátorÜdVW Mihály!
Inkább légy szíves, Te írj egy mail címet, mert a privátomat nem szeretném itt közzé tenni.
Vagy töltsd fel a képet a képfeltöltés.hu-ra, a linket másold be ide! Egyik fórumozótól ‘loptam’ az ötletet, neki mûködött!
Az ültetést már több témában is taglaltuk, nézz ott szét!2008-01-19-02:06 #5388admin
AdminisztrátorCsao Doki.bocsesz de nem volt energiám irni.7-tõl gálya du 4ig,utána gari este 10-ig!szétkaptam az alkatrész passat b2-öt!És már a vasam áll benn elötte pedig az öthengeres váltóval+fütómü,szoval teljes harci diszben!!de még iszonyat sok melo van vele,az email cimem: titulla@citromail.hu.A golfal kapcsiban.miért van az hogy nem szereti aszivatot????????? nélküle is indul nincs alapjára,szivatoval pedig olyan hangja van mintha azt mondaná,,DÜM-DÜM!!¨¨ de van alapjárat, ha bemelegszik akkor kifogástalan!!!
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.