Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › infarktust kaptam
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-11-12-15:28 #9615
admin
AdminisztrátorSziasztok!
elvittem ma autókámat polo 6n2 1.4 16 szelep aua motorkód-szerelõhöz vezérlés cserére
okés,le is fixáltunk minden.go haza.felhívnak onnan:légszûrõ csöpög az olajtól!Tudok rólamondom,,h a kartergázzal húzza fel,nem túl jelentõs az olajfogyasztás 10000km en kb 4deci.mondták mások:alu blokk,valszeg e miatt is.
azt mondja emberünk:kopott a motor,lehet gyûrûzni kéne…../óra :71.000km/infarktus 1.szerinte nem normális jelenség,h ennyire olajos.
sztem lehetõségek:-egr szelep dzsuva./lehet emiatt????/
-gyakori városi használat/emiatt??/
illetve ti mit mondotok????
üdVW2008-11-12-23:03 #9623admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
A motort ne nagyon engedd szétszedni! A hengerfejet meg ne próbálják síkolni!
Ezek az alu blokkos motorok a használat során szépen megcsavarodnak. Ha errõl leszedik a hengerfejet és megsíkolják, nem biztos,hogy illeszkedni fog ezen a blokkon! Ugyanezen okból ezeket a motorbblokkokat igen körülményes megfúrni(állítólag egyetlen javító méret van), de nem is vállalnak garanciát rá!
Érdemes lenne legelõször kompressziót mérni!
Szerintem abban a levegõszûrõben nagyrészt pára és egy kis olaj található. Ez betudható a rövidtávú közlekedésnek….:S Esetleg egy olajleválasztót kellene alkalmazni… Ilyenkor arányosan csökkenteni kell a szervízintervallumokat is!2008-11-13-14:03 #9639admin
AdminisztrátorSzia Doki!
Köszönöm szépen a válaszodat,segítségedet!
Megnézetem a kompressziót,ahogy ajánlottad.Mindent egybevéve teljesen megvagyok elégedve az autóval.Kellõképpen húz /amit egy 1.4 es motortól várhatunk/,fogyasztása vegyes használatban 7-8 liter között van,és állítólag ennél a blokknál "normális" ekkora olajfogyasztás.
Mindegy,meglátjuk,de szerintem nagy baja nem lehet,mindenesetre besokkoltak vele.üdVW és köszönet
Tóth Gábor
2008-11-14-12:29 #9660admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Az EGR szelepet(tök mindegy,hogy milyen motor) egy alu lemezkével szoktam ‘hatástalanítani’ … Többet árt a motornak, mint használ! Furat levakol a lemezzel és kész. Ha vákuumos vezérlésû a szelep,még a vákuumcsövet is leveszém és egy kis dugót teszek bele.
Az elektronikus csatit nem szabad lehúzni sem a mágnesszelepról ,sem az elektronikus EGR szeleprõl, mert a motorirányítás hibaként jelzi! -
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.