infarktust kaptam

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! infarktust kaptam

  • This topic is empty.
4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #9615
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!
    elvittem ma autókámat polo 6n2 1.4 16 szelep aua motorkód-szerelõhöz vezérlés cserére
    okés,le is fixáltunk minden.go haza.felhívnak onnan:légszûrõ csöpög az olajtól!Tudok rólamondom,,h a kartergázzal húzza fel,nem túl jelentõs az olajfogyasztás 10000km en kb 4deci.mondták mások:alu blokk,valszeg e miatt is.
    azt mondja emberünk:kopott a motor,lehet gyûrûzni kéne…../óra :71.000km/infarktus 1.szerinte nem normális jelenség,h ennyire olajos.
    sztem lehetõségek:-egr szelep dzsuva./lehet emiatt????/
    -gyakori városi használat/emiatt??/
    illetve ti mit mondotok????
    üdVW

    #9623
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    A motort ne nagyon engedd szétszedni! A hengerfejet meg ne próbálják síkolni!
    Ezek az alu blokkos motorok a használat során szépen megcsavarodnak. Ha errõl leszedik a hengerfejet és megsíkolják, nem biztos,hogy illeszkedni fog ezen a blokkon! Ugyanezen okból ezeket a motorbblokkokat igen körülményes megfúrni(állítólag egyetlen javító méret van), de nem is vállalnak garanciát rá!
    Érdemes lenne legelõször kompressziót mérni!
    Szerintem abban a levegõszûrõben nagyrészt pára és egy kis olaj található. Ez betudható a rövidtávú közlekedésnek….:S Esetleg egy olajleválasztót kellene alkalmazni… Ilyenkor arányosan csökkenteni kell a szervízintervallumokat is!

    #9639
    admin
    Adminisztrátor

    Szia Doki!

    Köszönöm szépen a válaszodat,segítségedet!
    Megnézetem a kompressziót,ahogy ajánlottad.

    Mindent egybevéve teljesen megvagyok elégedve az autóval.Kellõképpen húz /amit egy 1.4 es motortól várhatunk/,fogyasztása vegyes használatban 7-8 liter között van,és állítólag ennél a blokknál "normális" ekkora olajfogyasztás.
    Mindegy,meglátjuk,de szerintem nagy baja nem lehet,mindenesetre besokkoltak vele.

    üdVW és köszönet

    Tóth Gábor

    #9660
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Az EGR szelepet(tök mindegy,hogy milyen motor) egy alu lemezkével szoktam ‘hatástalanítani’ … Többet árt a motornak, mint használ! Furat levakol a lemezzel és kész. Ha vákuumos vezérlésû a szelep,még a vákuumcsövet is leveszém és egy kis dugót teszek bele.
    Az elektronikus csatit nem szabad lehúzni sem a mágnesszelepról ,sem az elektronikus EGR szeleprõl, mert a motorirányítás hibaként jelzi!

4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.