injektor

  • This topic is empty.
2 bejegyzés megtekintése - 16-17 / 17
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #5015
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Péter!

    Talán inkább bízd szerelõre ezt a benzinnyomás mérést! Fõképp a tûzveszély és a speciális nyomásmérõ miatt…

    #5017
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW János!

    A dugattyú felkenõdhetett a hengerfalra és azért nem lehet feltolni felsõ holtpontra. Elképzelhetõ hogy a megnövekedett terhelés (a kenéshiány miatt) okozta azt ,hogy ‘kifordult’ a hajtókarcsapágy.
    Érdemes lenne a hengerfejet is leszerelni,akkor többet látnál…

    A motorcserérõl:
    Típusazononos motorcseréhez a területileg illetéses közlekedési felügyeleten (új neve:Nemzeti Közlekedési Hatóság) kell motorcserés adatlapot kérni, ha a két motor köbcentire és teljesítményre megegyezik. Eltérés esetén viszont a két motor regisztrációs adójának különbözetét ki kell fizetni. Utána ok(ád)mányiroda és forgalmi, törzskönyv csere. Ha a mûszaki érvényes ,akkor vizsgáztatni sem kell.
    Érdemes lenne tudni, hogy a másik motor milyen állapotban van, véletlenül nem lenne érdemes, a régi motort kijavítani…De ez csak a teljes szétszerelés után derül ki…

2 bejegyzés megtekintése - 16-17 / 17
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.