karbisbol injektoros

Kezdőlap Fórumok VW Depo offline Kérdezz, felelünk! karbisbol injektoros

  • This topic is empty.
13 bejegyzés megtekintése - 1-13 / 13
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #7114
    admin
    Adminisztrátor

    meg van hozá minden cuc ami kell csak elektronikusan hogy lehet megoldani a relé kõtést a biztositék panelon :huh: segitség

    #7119
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW.

    Szerintem azt azért még írd le,h milyen autóról és rendszerrõl van szó.Utána kapsz segítséget,addig senki se tudja h mirõl van igazán szó.

    #7122
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Pontosan tudni kellene a motor kódját, évjáratát, valamint a befecskendezõ rendszer fajtáját és megközelítõleg a gyártási évét is! A VW különbözõ motorjain 7 vagy 8 különféle injektorrendszer ‘dolgozik’, amiken aztán az évek során is változtattak…

    #7142
    admin
    Adminisztrátor

    golf 2 hengerenkénti befecs nz kodo motorol k-jet vezérlõ rendszerel

    #7143
    admin
    Adminisztrátor

    bocsi hogy nem irtam le mindent mh kodo motorra lene át szerelve az injekto 88-as évjáratu 1.3 golf 2

    #7149
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Gábor!

    Légy szíves érthetõbben fogalmazni! Ebbõl nem sokat tudtam kihámozni!:blink: Itt a karakterfelhasználás szinte korlátlan és az SMS szlenget itt el kell felejteni!:angry:

    #7169
    admin
    Adminisztrátor

    van egy 88-as golf 2 1.3 karburátoros mh motorkodú ere szeretném át szerelni az injektort ami ugyan csak egy golf 2 nz motorkodu auto mechanikai szerelés nem probléma csak a vetérlõ egységet hogyan látom el áramal a biztositék táblárol találtam már egy oldalt de az csak a beszerzést mutata be amit már amugyis meg szereztem onnantol nincs tovább mindegyik golf 88-as bocs doki69 csatoltam a vezérlõt és a komplet injektort hengerfejel együtt

    #7170
    admin
    Adminisztrátor

    [img size=500]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/46a3a9305bd68_injektor_00_.jpg[/img] [img size=500]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/46a3a9305bd68_injektor_00_.jpg[/img]

    #7171
    admin
    Adminisztrátor

    a vezérlõ

    #7172
    admin
    Adminisztrátor

    sajnos a vezérlõról nem tudom el küldeni a képet ami egy digijet

    Módosította: devilg, Idõpont: 2008.06.04 17:04

    #7174
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVw Gábor!

    Rögtön szebb a dolog, mivel elõzõleg még K-Jetronicot emlegettél!

    Ezt csak ahhoz a biztosítéktáblához lesz könnyû bekötni, ami megegyezik a Passat B3(malac), vagy a Golf III-assal…
    Bekötési ábra csak a gyári szervízprogramban (ELSAWIN) található…

    #7183
    admin
    Adminisztrátor

    Hello…
    Én a ’92-es passatommal készülök ugyanerre a mûveletre… 🙂
    Tudtommal az, hogy milyen a befecskendezõ rendszer és mi a motorkód, tulajdonképpen mindegy,
    ha hengerürtartalomban megegyezik a computer vezérlõ progija.
    Ha eltérõ, akkor nem biztos, hogy azt a teljesítményt kapod, mint amit szeretnél, persze úgy is mûködni fog…
    Ugyanis:
    – a régebbi évjáratú motorok esetében a variálhatóság -tegyük hozzá hogy hál Isten :)- szinte korlátlan…
    A lényeg, ha van a computerhez való kábelkorbácsod+jeladók+relé(k) a bizti táblához, akkor sima ügy…
    Még ami fontos:
    Az AC pumpa megvan hozzá? Mert anélkül el se kezd…

    #7184
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A dolog azért nem ennyire egyszerû! Az injektoros motorok vezérlési idõi teljesen mások és a szelepösszenyitás is jócskán kevesebb ideig tart. A másik jelentõs eltérés, hogy az injektoros mociknál már szabályozva van(ha kis mértékben is) az égési folyamat (jellegmezõs gyújtás és befecskendezés, lambdaszondás kipufogógáz elemzés, kopogásszenzorok alkalmazása). Ezeknél a mociknál az elõbbi jellemzõk miatt lehetett emelni a sûrítési viszonyt!

13 bejegyzés megtekintése - 1-13 / 13
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close