Kezdőlap › Fórumok › VW Depo offline › Kérdezz, felelünk! › karbisbol injektoros
- This topic is empty.
-
SzerzőBejegyzés
-
2008-06-02-19:06 #7114
admin
Adminisztrátormeg van hozá minden cuc ami kell csak elektronikusan hogy lehet megoldani a relé kõtést a biztositék panelon :huh: segitség
2008-06-02-21:50 #7119admin
AdminisztrátorÜdVW.
Szerintem azt azért még írd le,h milyen autóról és rendszerrõl van szó.Utána kapsz segítséget,addig senki se tudja h mirõl van igazán szó.
2008-06-02-22:23 #7122admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Pontosan tudni kellene a motor kódját, évjáratát, valamint a befecskendezõ rendszer fajtáját és megközelítõleg a gyártási évét is! A VW különbözõ motorjain 7 vagy 8 különféle injektorrendszer ‘dolgozik’, amiken aztán az évek során is változtattak…
2008-06-03-12:10 #7142admin
Adminisztrátorgolf 2 hengerenkénti befecs nz kodo motorol k-jet vezérlõ rendszerel
2008-06-03-12:12 #7143admin
Adminisztrátorbocsi hogy nem irtam le mindent mh kodo motorra lene át szerelve az injekto 88-as évjáratu 1.3 golf 2
2008-06-03-23:21 #7149admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
Légy szíves érthetõbben fogalmazni! Ebbõl nem sokat tudtam kihámozni!:blink: Itt a karakterfelhasználás szinte korlátlan és az SMS szlenget itt el kell felejteni!:angry:
2008-06-04-18:55 #7169admin
Adminisztrátorvan egy 88-as golf 2 1.3 karburátoros mh motorkodú ere szeretném át szerelni az injektort ami ugyan csak egy golf 2 nz motorkodu auto mechanikai szerelés nem probléma csak a vetérlõ egységet hogyan látom el áramal a biztositék táblárol találtam már egy oldalt de az csak a beszerzést mutata be amit már amugyis meg szereztem onnantol nincs tovább mindegyik golf 88-as bocs doki69 csatoltam a vezérlõt és a komplet injektort hengerfejel együtt
2008-06-04-18:58 #7170admin
Adminisztrátor[img size=500]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/46a3a9305bd68_injektor_00_.jpg[/img] [img size=500]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/46a3a9305bd68_injektor_00_.jpg[/img]
Attachments:2008-06-04-19:00 #7171admin
Adminisztrátora vezérlõ
2008-06-04-19:01 #7172admin
Adminisztrátorsajnos a vezérlõról nem tudom el küldeni a képet ami egy digijet
Módosította: devilg, Idõpont: 2008.06.04 17:04
2008-06-04-21:12 #7174admin
AdminisztrátorÜdVw Gábor!
Rögtön szebb a dolog, mivel elõzõleg még K-Jetronicot emlegettél!
Ezt csak ahhoz a biztosítéktáblához lesz könnyû bekötni, ami megegyezik a Passat B3(malac), vagy a Golf III-assal…
Bekötési ábra csak a gyári szervízprogramban (ELSAWIN) található…2008-06-05-08:46 #7183admin
AdminisztrátorHello…
Én a ’92-es passatommal készülök ugyanerre a mûveletre… 🙂
Tudtommal az, hogy milyen a befecskendezõ rendszer és mi a motorkód, tulajdonképpen mindegy,
ha hengerürtartalomban megegyezik a computer vezérlõ progija.
Ha eltérõ, akkor nem biztos, hogy azt a teljesítményt kapod, mint amit szeretnél, persze úgy is mûködni fog…
Ugyanis:
– a régebbi évjáratú motorok esetében a variálhatóság -tegyük hozzá hogy hál Isten :)- szinte korlátlan…
A lényeg, ha van a computerhez való kábelkorbácsod+jeladók+relé(k) a bizti táblához, akkor sima ügy…
Még ami fontos:
Az AC pumpa megvan hozzá? Mert anélkül el se kezd…2008-06-05-11:05 #7184admin
AdminisztrátorÜdVW Zoltán!
A dolog azért nem ennyire egyszerû! Az injektoros motorok vezérlési idõi teljesen mások és a szelepösszenyitás is jócskán kevesebb ideig tart. A másik jelentõs eltérés, hogy az injektoros mociknál már szabályozva van(ha kis mértékben is) az égési folyamat (jellegmezõs gyújtás és befecskendezés, lambdaszondás kipufogógáz elemzés, kopogásszenzorok alkalmazása). Ezeknél a mociknál az elõbbi jellemzõk miatt lehetett emelni a sûrítési viszonyt!
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.