km/h óra

  • This topic is empty.
4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4640
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜDVW.

    Össze lett téve a moci,baromi nagy a kartergáz,meg szarul indul.Úgy tûnik nem megy az egyik henger.Megint szedhetem szét most már a tököm tele van ezzel az autóval.
    Mindegy nem ezzel kapcsolatos a kérdésem.

    Az a gond ,hogy kattog a km/h-rám,pedig új bovdent vettem,meg tettem bele másik órát is,és ugyan csillapodott a hangja egy kicsit de még mindig kattog.És ha 5-be teszem akkor sípol 90-es tempónál.100 fölött nincs hangja…

    Mi lehet a gond….

    #4643
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    Akkor a mocival valami nem stimmel!
    Tulajdonképpen mennyire is lett megbontva a motor? Csak a hengerfej lett levéve,addig tudtalak követni…
    A dugókat nem szedtétek ki?

    A km órával kapcsolatosan:
    Ha spirált cserélsz, az újat meg kell áztatni váltóolajban! felül öntöd, alul kijön,akkor lehet beszerelni! A meghajtó fogaskerék színe sem mindegy! Beszereléskor ügyelni kell arra,hogy minél egyenesebben legyen vezetve a spirál…
    Különben,megfeszül,zörög,és elszakad…

    Elõfordulhat ,hogy a napi számláló nincs jól lenullázva,vagy pedig szorul a km-számláló,akkor is kattog az óra.
    A Golf II-esben a 950-es viszonyszámú km-óra kell az 1.5 feletti (020-as) váltókhoz…

    #4650
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜDVW doki!!

    A hengerfejig lett szétkapva.Kapott 1 új hengerfejet és úgy tûnt mintha nem akart volna menni az egyik henger hidegen.De talán már javult a helyzet lehet hogy bekopott az a henger ami kapta a vizet meng az olajat.Meg az is idegesít,hogy elég szép a kartergáza.De majd kiderül ha nagyon eszi az olajat akkor szar a henger.Lehet hogy le voltak ragadva a gyürûk.Most már jobb a gép.Megyek is zánkára vele:D

    A km/h val kapcsolatban,nem akadt meg egyik számláló se.De ha beolajozom a bovtend akkor lehet jó lesz?

    Módosította: Isti20, Idõpont: 2007.10.19 19:25

    #4655
    Lajos
    Adminisztrátor

    ÜdVW Isti!

    Azért jó lett volna ,ha az összes dugót is kihúzod! Egy kb.800 forintos olajteknõ tömítést buktál volna! Azt ellenõrizted,hogy az összes dugattyú ‘feljön-e’ felsõ holtpontra? Ha nem, akkor a hengerben maradt folyadék(mindegy mi, mert összenyomhatatlan) a hajtókart ‘tolta össze’…Másrészt a beragadt gyûrûk miatt lehet,hogy a dugattyút fogja felkenni a hengerfalra..A gyûrûgarnitúra cseréjével még megmentheted a motorodat… De így már a hengerfejtömítést is dobhatod…

4 bejegyzés megtekintése - 1-4 / 4
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.