Kezdőlap › Fórumok › Technikai segítség › Motor › Leáll és (vagy) nem indul a szekér/Golf3
Címkézve: Golf 3 hiba
- This topic has 42 hozzászólás, 1 résztvevő, and was last updated 11 months, 2 weeks telt el by
Lajos Penge.
-
SzerzőBejegyzés
-
2009-05-06-20:54 #14831
admin
AdminisztrátorNekem a levegõben lóg,mert utólag lett beépítve,mint kiderült nem tökéletesen.Amikor leállt a géped,nem figyelted világított neked az olajnyomás és a töltésjelzõ? Mert ha azok világítanak,akkor máshol lesz a hiba.
2009-05-06-21:56 #14833admin
AdminisztrátorAmikor menetközben leáll, akkor nem nem világítanak a visszajelzõk, de volt olyan, amikor pl villogott az olajnyomáslámpa.
Viszont amikor a gyujtáskapcsolót le- majd vissza kapcsolom, utánna világítanak akkor is, amikor nem indul a motor.
Gondolom ez neked is így volt. Ha neked a fõ szállal volt a gond, akkor pl az önindító meg a visszajelzõk hogy kaptak áramot?Majd kipróbálom azt, hogy lenyitom a relétáblát és beindítom az autót, közben meg mozgatom mögöte a vezetékekek meg a lógó reléket. Talán ott lehet valami csatlakozási hiba.
Módosította: GolfIII, Idõpont: 2009.05.06 20:12
2009-05-11-00:10 #14910admin
AdminisztrátorSzeVWa Jox!
Nekem is ilyen volt.Önindítózáskor egy másik szálon kapnak áramot a visszajelzõk,amikor elengeded a kulcsot,akkor pedig a fõszálon. Hát igen,kísérletezgetni kell.2009-06-18-20:48 #15801admin
AdminisztrátorSziasztok!
Hasonló, ha nem is teljesen ilyen problémával küzdök, ezért gondoltam nem nyitok új témát a kérdésemhez.
Szóval Golf III. 1.4 AEX ’95-ös évjárat. Néhány hónapja (télen még nem) produkálja az autó azt a hibát, hogy – általában hosszas alapjárat (dugó, várakozás) használat utáni leállítást követõen, de leginkább randomszerûen – indítózásra elkapja, majd azonnal visszaesik az alapjárat és lefullad. És ezt elismétli 5-10 alkalommal, mire normálisan elindul. Hiába lépek a gázra ahogy elkapta, akkor is leáll. Tehát a gyújtás mûködik, üzemanyag is van, de csak felbõg a moci, majd elhallgat.
Megemlítendõ, hogy 9.000 km-rel ezelõtt vettem a kocsit, és felfedeztem ezalatt kb. 1L-nyi olajfogyasztást, elképzelhetõ, hogy a katalizátornak tett be az olaj?
Eddig a gyújtótrafóval és a jeladóval ijesztgettek, hibakód semmi.
Gyújtótrafó hibát ugye túlmelegedés okozhat elsõsorban? És ha azzal lenne a baj, egyáltalán "elkapná" indítás után, vagy csak az önindító tekerne? (szerintem utóbbi).
Kösz2009-06-18-22:13 #15807admin
AdminisztrátorÜdVW Gábor!
A benzinnyomást is ellenõrizni kellene! Érték 3-3,5 bar. Ezalatt bizonytalan az injektorrendszer mûködése!
2009-06-18-22:33 #15809admin
AdminisztrátorJenei Gábor,
Én vetem egy új gyújtásrtafót, de nem a trafó okozta a hibát (nem tudom mi), ezért visszatettem az eredetit.
Tehát van egy új, 1 napot használt Meyle gyártmányú gyújtástrafóm, ha kell keress meg itt vagy emailben, odaadom olcsóbban!2009-06-18-23:11 #15819admin
AdminisztrátorSziasztok!
Énis szívtam egy kicsit az ABD-s mocimmal! Nekem a katalizátor volt eltömõdve, úgy hogy visszafojtotta a mocit és még alapjáraton sem ment…Érdekes dolgokat csinált…Remélem hasznos infó volt!
Üdvw!
2009-06-24-00:48 #15991admin
AdminisztrátorSziasztok,
nálam is jelen volt ez a hiba (szintén G3 1.6 ABU) én egybõl a szikrát néztem meg. – Nem volt csak pár perc várakozás után – Most cseréltem trafót, meg kábeleket (Szentendrén Kugler Károlytól rendeltem – van webáruháza 14800FT trafó + 5kábel ) Remélem nem jön elõ újra a hiba, még nem merek 100%-ban nyilatkozni, de ma minden úgy mûködött ahogy kell.2009-11-17-19:33 #19948admin
AdminisztrátorA következõ kérdésem lenne hozzátok!
Ráadom a gyujtást hallom,hogy elindul a benzinpumpa majd leáll! Gyujtás alatt folyamatosan kell e neki müködni vagy ha megvan a nyomás akkor leáll?
Lehuztam a benzincsövet a karburátornál és egy keveset nyom mig ráadom a gyujtást és leáll! Ennek igy kell müködni és csak motorüzem alatt nyom folyamatosan??;)2009-11-17-22:15 #19970admin
AdminisztrátorüdVW!
A szivattyúnak így kell mûködnie! Folyamatos üzemre akkor kapcsolja a vezérlõegység ha van motorfordulat jel!
2009-11-17-23:18 #19974admin
AdminisztrátorKösz a választ Doki! Ez megnyugtatott mert szivattyut nem kell cserélnem!
Szürõcsere,tanktisztitás következik és majd beszámolok a fejleményekrõl!2009-11-19-21:58 #20054admin
AdminisztrátorÜdv. Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!Golf III am van,94-es,ABD motorkódú,központi injektoros!A problémáim,kérdéseimokat eszik 90-100 temponál 9-10l.A Co magasabb mint kellene jóval.A gyertyák ujjak,többször kiolvasva,hiba nincs,lambdaszondára rákapcsolva a diagnosztika,jól müködik,mozog a grafikon.Hõgomba müködik,idöben felmegy a vízmutató,nem forr fel.A kompresszió méretve jó 12 értékü.Lusta lomhának érzem,nagyon lassan gyorsul,és elõzésnél 3 is vissza kell kapcsolni.A katalizátor nem tudom müködik e ,de az nem befolyásolja a fogyasztást ugye?Viszont az probléma e,hogy a légszürõházban nem vált át a szelep?.Miiért én sem tudom,de mindig a motor melegét szívja,nem a külsõ levegõt.Már kifigyeltük,meleg motornál sem váltott át,pedig nem koszos.Azt valami az injektorbol vezérli nem?Mit javasoltiok,mi lehet a probléma? Írjatok!Elõre is köszi!Zoli!
2020-02-02-18:28 #155972Lajos Penge
FelhasználóÜdVW Doki!
lenne egy golf 1.4 es AEX motor kódú gépem az elmúlt napokban volt vele gondom meg a szerelő ismerősöm is feladta már! elsőnek szétment a önindítóm de közbe a gyújtáskapcsoló is mert nem indít most tettem rá egy kapcsolót ki iktatva a másikat beindul jár a motor de egyenletlen járása van! a gázra lépek nem csinál semmit se aztán leáll újra indítok pöcrőf megy de ugyan az cseréltünk porlasztót cseréltünk gyújtást rotorostól de semmi meg néztük a trafót jó szikra is jó benzint is kap de mikkor megy kicsit kormosnak találom a kipufogót de az lehet azért van mert nem tudja elégetni a benzint ? mivel nem úgy jár ahogy kéne! ? esetleg Motorvezéröl okozhat ilyet? mert tanácstalan vagyok volt ithon egy másik Motorvezérlő kicseréltük csak mivel az nem ez a Motor kódú nem indult be csak folyamatosan ment a szívagyú de viszont mikkor vissza tetűk a másikat akkor beindult egyből és szépen ment egy darabig aztán ugyanaz a jelenség.-. kérem segítsen! Köszönöm
-
SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.