Mk2 VR6

  • This topic is empty.
14 bejegyzés megtekintése - 1-14 / 14
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #6482
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Van egy Golf IIesem amit kívülrõl már egész szépen átalakítgattam, és most gondolkodóba estem, hogy jó lenne, ha tudásában is tükrözné ezt. Szeretnék bele egy Vr6os motort, mivel már külföldi épített golfokban láttam, és nagyon megtetszett, és ha már úgyis motorcsere, szóljon már nagyobbat, mint eg vizipisztoly…
    Abban szeretném segítségeteket kérni, hogy lenne-e olan ember a körötökben vagy az oldalról aki ebben nekem segítséget tudna nyújtani, és nem nagy vonalakban csak… a totalcar oldalán fõbb támponttokat már olvastam, de Én részletesen szeretnék tudni mindent, onnantól kezdve, ahol most tartok( van egy 1.8as 8v-es golf IIesem)
    Válaszotok elõre is köszönöm!

    #6483
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Keresd meg a Szervíz rovat ‘Kettesben a VR 6-tal’ címû cikket! Ott szerintem minden kérdésedre választ kapsz!
    Kivéve arra, hogy hogyan legalizálod…

    #6485
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!

    A motorcsere az tényleg kemény meló ilyen volumennél.Talán az a srác tud segíteni aki hirdetett egy kettest vr6 motorral szerelve.A telefonszámát megtalálod az apróhirdetések közt,sztem hívd fel és kérj segítséget papírmunka ügyben.Ha olyan dolgokat mond ami nem nagyon tetszik akkor bele se fogj.B) Proba szerencse…Ha belevágsz sok sikert! [img size=231]https://www.vwdepo.hu/media/kunena/attachments/legacy/images/VR6.jpg[/img]

    Módosította: nándi_85, Idõpont: 2008.04.23 21:04

    Attachments:
    #6486
    admin
    Adminisztrátor

    Esetleg tudok segíteni én is,de Nándi tippje is kiváló,viszont sajna Dokinak a papirmunkával kapcsolatban igaza van:(

    #6487
    admin
    Adminisztrátor

    Helló!

    Neked is vr6-os golfod van?Vagy van az ismeretségedben?Amúgy a papírmunka egyszerûem iszonyat kishazánkban.komolyan ilyen téren szinte semmit se lehet elintézni.Hát egy tárcsafékes hátsóhíd papírozása kb annyi mint egy motoré.MIlyen dolog ez?Az csak néhány csavar meg pár fékcsõ.(na jó ,durván):sick: Akármelyik európai országan fele munka az ilyen tuning,de csak a hivatalo meg a törvények miatt.

    #6490
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Sajnos kis hazánkban semmiféle logikus magyarázat nincs arra, hogy az ilyen fõdarabcserék-átalakítások miért mennek így! A valóság a pénzrõl szól, vagyis minél többet kivenni az emberek zsebébõl!:S

    Mint több helyen is leírtam, a hátsó fék tárcsafékesre való átalakítása csak akkor lehetséges, ha az autó 2007 május elseje elõtt vizsgázott! Ha azóta, akkor csak típusmódosításos vizsgával(ha egyáltalán engedélyezik), ahhoz meg az összes cuccról (mivel bontott) repedésvizsgálati jegyzõkönyv kell! Már csak azért,hogy elmenjen a kedvünk, az autónk ‘biztonságosabbá’ tételétõl és még nem szabad kifelejteni a szakmûhelyi igazolást sem, tehát ‘sufnitunung’ kizárva! A szakmûhelynek szerepelnie kell a vizsgabázis nyilvántartásában, hogy legyen hová kimenni, okoskodni, többek között emiatt a folyamatos macerálás miatt nem sok mûhely foja bevállalni! Ráadásul most, amikor állam bácsinak az isten pénze nem elég, a hivatalok sportot ûznek az ellenõrzésekbõl, na meg a büntetésekbõl, mert figyelmeztetés,vagy tolarencia(akárcsak a rendõröknél), nem létezik! Ezért minek dolgozzanak, hogy az éhenkórász, üres zsebû hivatalnokok állandóan a nyakukra járva kötekedjenek?:sick:

    A motorcserénél, ha 10 köbcenti, vagy egyetlen lóerõ különbség esetén típusmódosításos vizsga kell! Valamint a két motor környezetvédelmi osztályának megfelelõen (motorkódból fogják tudni), a regisztrációs adó különbözetét meg kell fizetni! Ezután eredetvizsga, törzskönyv-forgalmi csere, valamint az új motornak megfelelõ zöldkártya kiváltása.
    Még egy kis adalék a hányingerhez: múlt héttõl az autókat kötelezõen le kell fényképezni, tehát semmi okoskodás a repedt szélvédõvel,vagy a fóliázással! Gondolják a nagyok! Mire jó a Photoshop?:laugh: Ugyanis ez az egész rendszer korrupt, a velejéig rothadt, tehát lesz miért ‘tömni’ az üres zsebeket!:S

    #6491
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Sajnos kis hazánkban semmiféle logikus magyarázat nincs arra, hogy az ilyen fõdarabcserék-átalakítások miért mennek így! A valóság a pénzrõl szól, vagyis minél többet kivenni az emberek zsebébõl!:S

    Mint több helyen is leírtam, a hátsó fék tárcsafékesre való átalakítása csak akkor lehetséges, ha az autó 2007 május elseje elõtt vizsgázott! Ha azóta, akkor csak típusmódosításos vizsgával(ha egyáltalán engedélyezik), ahhoz meg az összes cuccról (mivel bontott) repedésvizsgálati jegyzõkönyv kell! Már csak azért,hogy elmenjen a kedvünk, az autónk ‘biztonságosabbá’ tételétõl és még nem szabad kifelejteni a szakmûhelyi igazolást sem, tehát ‘sufnitunung’ kizárva! A szakmûhelynek szerepelnie kell a vizsgabázis nyilvántartásában, hogy legyen hová kimenni, okoskodni, többek között emiatt a folyamatos macerálás miatt nem sok mûhely foja bevállalni! Ráadásul most, amikor állam bácsinak az isten pénze nem elég, a hivatalok sportot ûznek az ellenõrzésekbõl, na meg a büntetésekbõl, mert figyelmeztetés,vagy tolarencia(akárcsak a rendõröknél), nem létezik! Ezért minek dolgozzanak, hogy az éhenkórász, üres zsebû hivatalnokok állandóan a nyakukra járva kötekedjenek?:sick:

    A motorcserénél, ha 10 köbcenti, vagy egyetlen lóerõ különbség esetén típusmódosításos vizsga kell! Valamint a két motor környezetvédelmi osztályának megfelelõen (motorkódból fogják tudni), a regisztrációs adó különbözetét meg kell fizetni! Ezután eredetvizsga, törzskönyv-forgalmi csere, valamint az új motornak megfelelõ zöldkártya kiváltása.
    Még egy kis adalék a hányingerhez: múlt héttõl az autókat kötelezõen le kell fényképezni, tehát semmi okoskodás a repedt szélvédõvel,vagy a fóliázással! Gondolják a nagyok! Mire jó a Photoshop?:laugh: Ugyanis ez az egész rendszer korrupt, a velejéig rothadt, tehát lesz miért ‘tömni’ az üres zsebeket!:S

    #6493
    admin
    Adminisztrátor

    Hello!

    Elõre is bocsi ha elvetük a kedved az egésztõl,de sajna ez ma a r ealitás itthon.:angry: vannak emberek akikell ezeket az autókat szépen rende lehetne végni,és felvennék a versenyt a mai modern kocsikkal ,DE nem nagyon hadják.Sajna.Pedig ezek még egyediek is lennének.És talán nem ugyanugy nézne ki minden autó a forgalomban hanem lenne kuriózum is,nemcak ezek a felfújt szarok.Mert szerintem olyanok az új autók mint vmi ûrrepülõ vagy ufo(pl:Honda Civic),netem mintha egy kisebb autó lenne felfújva.

    Bocsi kicsit elkanyarodtam a témától.

    #6497
    admin
    Adminisztrátor

    Wolf Gergely pontoson melyik részében tudnál segíteni nekem? Igazából engem a motor beszerelése lenne a léneg a papír munka az nem gond, ha meg véletlenül mégis az lenne, akkor erre csak azt az egy hasonlatot tudom felhozni, hog a bkvsok is csak azt érik el a strájkkal, hog elöbb utóbb rájönnek az emberek, hog nincs rájuk szükség, mert nélkülük is ugyanúg ment az élet…;) Éljen Magyarország:D Amúgy ez nekem itthoni hobby autó lenne, mivel úgytûnik kint fogok dolgozni amíg nem normalizálódik itthon a helyzet.
    Amúgy köszönöm hog ilen gyorsan ilen sokan írtatok, meglepõen jól mûködik ez az oldal, nem gondoltam volna, elismerésem… Ha valaki úg érezné, tud érdemlegesen segíteni továbbra is várom, hogy írjon…

    #6498
    admin
    Adminisztrátor

    Még két kérdésem lenne:
    Ugye ha kicserélném a motort az két hengerrel nehezebb is lenne, legalább… így arra gondoltam, hamár cserélni kell az elsõ gólyalábakat( nem tudom jól írom-e) akkor le is ültetném, viszont a kérdés az az, hog keményíttessem fel a teleszkópokat, vag vegyek bele sportot( nem tudom, hog a sport mondjuk Fk típusú az elég kemén lenne-e a motor súlnövekedése miatt)
    A másik kérdés pedig, hog nekem z 1.8 monojet van 8v el és ezeke a féltengelyek jók-e a Vr6os motorhoz? minden gond nélkül? vagy egyáltalán nem:D

    #6499
    admin
    Adminisztrátor

    Ja igen ez a féltengeles kérdés onnan indult, hog akkor megmaradna a fékek csonkállvána és akkor lehet nem vr6 gyári féket tennék rá, hanem mondjuk textar vag brembo sport tárcsát ami a IIesre való és íg a felnieim is megmaradnának…
    És mégegy, a 195 vagy 205os gumik elgendõek lennének az autó alá avg nagobb kellene?

    #6500
    admin
    Adminisztrátor

    Üdv
    Nándinak,igen VR6-osom van igaz nem 3-as hanem 1-esB) .Sajnos csak azt tudom mondani amit az elöttem szólók a papirmunkával kapcsolatban:( Tényleg a pénzrõl szól az egész,a vicc az hogy a 2-esbe full VW gyári alaktrészekbõl be lehetne épiteni azaz mondjuk besétálsz egy alkatrészboltba a kis cikkszámos listáddal és meg tudnánd venni az összes alakatrészt újban,de még igy is marad a regadó még akkor is ha esetleg javitottál mondjuk a kocsid környezetvédelmi besorolásán,na és persze a sok üres zsebü hozzá nem értõ akatatologató.(Tisztelet a kivételnek)
    Azért ha még igy sem tettél le a dologról segitek szivesen,akkár szóban akkár tettlegesen:D

    A VR6 gyári gumimérete 205/50 R15 6,5Jx15-ös felnin,szóval nemhinném hogy gond lenne azokkal amit irtál.
    A fék téma már kicsit macerásabb,nem árt a vr6 fék,vagy valami elég jó tárcsa betét kombináció kell,ha jol értem a motorodat amit irtál akkor elvileg 239-es az elsö féktárcsa átméröd,na az határeset,nekem kb 1 próbakörig volt fent a motor beépités után…..ja és akkor már hátul is tárcsa volt.

    Módosította: vr6mk1, Idõpont: 2008.04.24 17:54

    #6501
    admin
    Adminisztrátor

    Hát ezt nagyon köszönöm, mármint, a segítségnyújtást… Egy komplett vr6os motoron(computerrel, kábelkötteggel, váltóval) kívül van még valamire szükségem a dologhoz? ja igen És a fékek, nekem dob avn hátul,gondolom akkor az híddal mindennel együtt megy a levesbe… fékcsövek is újak kellenek?

    #6533
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW!

    Légy szíves a Szervíz rovat ‘Kettesben a VR 6-tal’ címû cikket átolvasni! Abban MINDEN le van írva, ami a technikai részt illeti, a papírmunka viszont nincs.:angry:

14 bejegyzés megtekintése - 1-14 / 14
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close