www.kedvezmenyesbiztositas.hu

motortömb

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Szerző
    Bejegyzés
  • #4685
    admin
    Adminisztrátor

    Sziasztok!

    Azt szeretném megtudni, hogy a dieselmotorok(80as évek) hüvelyesek, vagy a henger a tömbbõl van kiképezve? Motorkód pl.:CY

    #4688
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A motortömb egy anyagból van, esetleg javító szárazhüvely lehet benne.
    Alapméret:76,5 mm. Javító méretek:77,0mm és 77,5mm.

    #4690
    admin
    Adminisztrátor

    Elõszöris köszönöm a segítséget.

    Tehát akkor nem tudom átrakni az eggyikbõl a másikba.:angry: (azt szerettem volna) Marad a hónólás?:unsure:

    Módosította: Zolly82, Idõpont: 2007.10.28 20:32

    #4695
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    Nem ajánlott ilyen módon ‘átrakni’ a motorok belsejét. Lehet, hogy az ‘eredeti’ blokkban hibátlanul, pontosan fut a dugattyú, a másik blokkban pedig meg fog szorulni, mivel minden henger-dugattyú egység máshogy kopik össze. Esetleg még az olajat is fogyasztja, stb.

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.01 09:29

    #4698
    admin
    Adminisztrátor

    Az lenne a következõ kérdésem, hogy dieseleknél befolyásolja e motor hangját "hidrotõkés" vagy "lapkás" a hengerfej? Nekem még nem volt hidrotõkés motorom, de azt tudom, hogy sehogy nem tudtam úgy állítani hogy
    olyan halkan járjon mint azok. Lehet szakszerûtlenül lettek összerakva? Nem megfelelõ hengerfejtömítést raktak alá?

    #4700
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    A hidrotõkés motorok halkabban járnak. Itt nincs fém a fémen közvetlen kapcsolat a vezérmûtengelytõl a szelepig. Az a kis olajcella is sokat segít a dolgon, de az egész hengerfej szerkezete más…
    A két motor blokkjai és hengerfejei nem cserélhetõk fel, mivel a hidrotõkés motoron elöl eggyel több olajvisszavezetõ csatorna van. Bátor emberek próbálkoztak a cserével, de jelentõs tömítetlenségi hiba lépett fel és folyt az olaj a csatornából.

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.10.30 20:04

    #4721
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki 69!

    Egy bontós ismerõsömtõl hallottam, hogy õ már látott olyan hidrotõkés hengerfejet, amin gyárilag nem volt kifúrva a kicsi visszafolyó csatorna. Ha levakolnám a 2. visszafolyót úgy össze tudnám rakni?

    #4723
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    Elképzelhetõ, hogy azon a hengerfejen behegeszthették a csatornát. Többféle módszert hallottam már erre a témára a behegesztéstõl,a dugón át a belehajtott csavarig sokfélét… Sajnos sok mód nem sült és elfolyt a motorolaj…
    A második olajcsatornát eltömítve tudod használni a hidrotõkés hengerfejet, de szigorúan saját felelõsségre! A lapkás és a hidrotõkés hengefejben csak a vezémûtengely egyforma, a többi cucc nem!

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.06 09:05

    #4752
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Doki69!

    Úgy tudom, hogy az 1.6 td-nek nagyobb teljesítményû olajszivattyúja van, mint a szívódieselnek. Az lenne a kérdésem, hogy méretben is változik? Leolvasható a szivattyúról milyen? Hogy tudom megállapítani melyikbe való?

    Módosította: Zolly82, Idõpont: 2007.11.29 19:52

    #4754
    admin
    Adminisztrátor

    ÜdVW Zoltán!

    Tudomásom szerint a dízel és a turbódízel 1.6-os motorok olajszivattyúja egyforma.Cikkszámuk 068 115 105 AN.
    A benzines modellek olajszivattyúja más (azok többet tudnak szerintem). Cikkszáma 027 115 105 E

    Módosította: Doki69, Idõpont: 2007.11.12 19:38

10 bejegyzés megtekintése - 1-10 / 10
  • Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.

[instagram-feed]

AABCarLogo125x125

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close